BMW 320d Touring vs BMW 325i Baur TC

eentje maarFlorus schreef:Kruisje achter jou naam
Zijn toch leuke cijfertjes voor een dieseltje met een eigen gewicht van 2,5 ton.GeniustheGzA schreef:Heb hier in Tilburg een paar keer zo'n VW Touareg (dat is toch de Cayenne met VW badge) met een V10 diesel naast me gehad. Ik moet redelijk stampen maar wel winnen. Kortom, als de motor maar groot ge
noeg is....
nou die prestaties vallen wel tegen (op papier). Naast me op de weg presteert zo'n Touareg beter.Duupke schreef:Zijn toch leuke cijfertjes voor een dieseltje met een eigen gewicht van 2,5 ton.GeniustheGzA schreef:Heb hier in Tilburg een paar keer zo'n VW Touareg (dat is toch de Cayenne met VW badge) met een V10 diesel naast me gehad. Ik moet redelijk stampen maar wel winnen. Kortom, als de motor maar groot ge
noeg is....![]()
![]()
![]()
Touareg 5.0 V10
Tja, maar wat moet je met zo'n bak, de eland test doen met deze auto vergelijkbaar met een 911 zou ik afraden, laat staan lekker boenderen op bochtige landweggetjes.AnthonyR schreef:Dit is het betere werk
vergis je niet op een nat zandvoort was die sneller dan de nieuwste 911Arno17 schreef:Tja, maar wat moet je met zo'n bak, de eland test doen met deze auto vergelijkbaar met een 911 zou ik afraden, laat staan lekker boenderen op bochtige landweggetjes.AnthonyR schreef:Dit is het betere werk
Ja, en van de weg af kan je beter een LandRover nemen.
Luco/Alpine-racer schreef:vergis je niet op een nat zandvoort was die sneller dan de nieuwste 911Arno17 schreef:Tja, maar wat moet je met zo'n bak, de eland test doen met deze auto vergelijkbaar met een 911 zou ik afraden, laat staan lekker boenderen op bochtige landweggetjes.AnthonyR schreef:Dit is het betere werk
Ja, en van de weg af kan je beter een LandRover nemen.
GeniustheGzA schreef:nou die prestaties vallen wel tegen (op papier). Naast me op de weg presteert zo'n Touareg beter.Duupke schreef:Zijn toch leuke cijfertjes voor een dieseltje met een eigen gewicht van 2,5 ton.GeniustheGzA schreef:Heb hier in Tilburg een paar keer zo'n VW Touareg (dat is toch de Cayenne met VW badge) met een V10 diesel naast me gehad. Ik moet redelijk stampen maar wel winnen. Kortom, als de motor maar groot ge
noeg is....![]()
![]()
![]()
Touareg 5.0 V10
Mijn Williams is nl een stukje sneller dan standaard
ik zeg toch, hij presteert beter dan op papier.....Duupke schreef:... die Touareg is wel bijna 3 keer zo zwaar als jouw Clio-tje
Ivo8hoven schreef:Gisteravond met een MINI Cooper S tegen Florus in zn 5 GTT.....![]()
Die gekke 5 is echt erg rap zeg...., ik kon er nix aan doen, maar hield je tot de 180 km/u echt niet bij...![]()
Vanaf 120 naast elkaar op het gas ging redelijk gelijk..., maar dat geluid van die GTT
Gaat lekker Jo.-jo- schreef:21 T met 1.5 bar vs sub gt .........................................
Uit eigen ervaring weet ik dat je in een Golf 2 geen keus hebt. Die stoelen zijn zo k*t, dat je vanzelf in het midden van de auto terecht komt...Tom schreef:misschien moet je dan ook een petje opzetten en in het midden van de auto gaan zitten