de vrouw krijg je er ook bij bij aankoop

http://cgi.ebay.de/Ferrari-ENZO-F60-sch ... dZViewItem
niet grappig...MarcoG schreef:Een dooie hond Anthony?
-jo- schreef:niet grappig...MarcoG schreef:Een dooie hond Anthony?
ben ik net het eten aan het klaarmaken komt 1 van de kinderen van de overbuur uit men tuin gelopen (die waren aan het spelen en zwemmen). Blijkt dat de hond zonder enige aanleiding 1 van die kinderen heeft gebeten (en hoe !!!).
Wat moet ik daar nou mee ? ? ? ? ? ? ?
Ik wil wat typen....dennisvr schreef: tja, lastig. Als ie het echt zonder reden heeft gedaan heb je maar 1 keuze....
Gefeliciteerd met de pupsAnthonyR schreef:Wat bedoel je dooie hond, is een onduidelijke foto...
Totaal heeft de hond 5 puppies
speels...hmz...onderarm en bovenarm gehecht, elleboog zo blauw als de lucht. Men jongste stond erop te kijken en die beweerd dat het slachtoffer in kwestie de hond wou strelen en de f*cker hapte haar. Na dat kind de eerste zorgen toegebracht te hebben , kon ik het gaan uitleggen bij der ouders. Die werden er ook niet vrolijk van...dennisvr schreef:wat?
ik heb die hond in het echt gezien, ik denk dat ie speels was, maar dat weet je nooit zeker.
Tja, zie mijn eerste post dan....-jo- schreef:speels...hmz...onderarm en bovenarm gehecht, elleboog zo blauw als de lucht. Men jongste stond erop te kijken en die beweerd dat het slachtoffer in kwestie de hond wou strelen en de f*cker hapte haar. Na dat kind de eerste zorgen toegebracht te hebben , kon ik het gaan uitleggen bij der ouders. Die werden er ook niet vrolijk van...dennisvr schreef:wat?
ik heb die hond in het echt gezien, ik denk dat ie speels was, maar dat weet je nooit zeker.
Lijkt me sterk dat een hond zomaar iemand bijt, misschien dat het slachtoffer beetje bang voor de hond was maar toch probeerde te aaien? Dat merkt een hond, hebben we ook bij onze hond.. Sterkte-jo- schreef:speels...hmz...onderarm en bovenarm gehecht, elleboog zo blauw als de lucht. Men jongste stond erop te kijken en die beweerd dat het slachtoffer in kwestie de hond wou strelen en de f*cker hapte haar. Na dat kind de eerste zorgen toegebracht te hebben , kon ik het gaan uitleggen bij der ouders. Die werden er ook niet vrolijk van...dennisvr schreef:wat?
als die echt zonder reden heeft gebeten is dat geen optieEdward(ForeverYoung) schreef:Ik vind het wat rigoureus om meteen te laten inslapen.....
Is het niet een optie om 'm vaker aan te lijnen, of iets dergelijks (was ie aangelijnd toen het gebeurde?)
de hond liep los, zoals gewoonlijk. Nooit eerder problemen gehad, mssn had ie ook last van de warmte, mssn maakte dat kind een rare beweging naar hem toe, wie zal het zeggen....feit is dat ik ermee zit.-jo- schreef: ben ik net het eten aan het klaarmaken komt 1 van de kinderen van de overbuur uit men tuin gelopen (die waren aan het spelen en zwemmen).
amen!!!!!!-jo- schreef:Voor de rest van de avond had ik beeld maar geen geluid. Vrouwen zijn toch rare schepsels ja...-jo- schreef: ben ik net het eten aan het klaarmaken komt 1 van de kinderen van de overbuur uit men tuin gelopen (die waren aan het spelen en zwemmen).
erg lastige keuze-jo- schreef: de hond liep los, zoals gewoonlijk. Nooit eerder problemen gehad, mssn had ie ook last van de warmte, mssn maakte dat kind een rare beweging naar hem toe, wie zal het zeggen....feit is dat ik ermee zit.
WhehheheMijn vrouw en kinderen willen niet dat ie weg gaat, als het aan mij ligt gaat ie onder de zoden. Volgens men vrouw geeft de hond haar een redelijk veiligheidsgevoel (nou moe). Men antwoord was, ik hoop dat je je nog even veilig voelt als ie voor je staat met een opgetrokken lip. Voor de rest van de avond had ik beeld maar geen geluid. Vrouwen zijn toch rare schepsels ja...
dennisvr schreef:Whehhehe*vrouwen*
Dat zegt genoeg denk ik
Voertuigsoort Personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming CLIO 16V U9
Kleur(en) Blauw
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1764 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 12 juli 1991