ACT: Het weer
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Best lekker als je op t terras zit hoor (in de schaduw)
Maar vanmiddag in de tuin bezig geweest, en daar word je echt niet vrolijk van! Maar je hoort mij niet zeuren..liever dit dan kloteweer!
Maar vanmiddag in de tuin bezig geweest, en daar word je echt niet vrolijk van! Maar je hoort mij niet zeuren..liever dit dan kloteweer!
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Was lekker vandaag, niet te warm maar wel aangenaam, koel briesje erbij
Ook na werktijd in de auto stappen was vandaag gewoon draaglijk (staat de hele dag in de zon en de afgelopen dagen was dat echt niet te harden zo warm..)

Ook na werktijd in de auto stappen was vandaag gewoon draaglijk (staat de hele dag in de zon en de afgelopen dagen was dat echt niet te harden zo warm..)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Heerlijk weer vandaag!!
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
pffffffffff zweet zweet smelt smelt 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
ja vak heej ik vind het dus echt wel te warm he
vandaag is helemaal goed 

-
- Contacteer:
Onweert het bij jullie ook zo
Hier regent het nu flink, ik sprak net op MSN een vriendin in Zwolle en daar had het al geregend (terwijl ze de ramen open had laten staan
)
En in Enschede sprak ik iemand en daar onweerde het ook, is dus over een behoorlijk groot gebied verspreid.

Hier regent het nu flink, ik sprak net op MSN een vriendin in Zwolle en daar had het al geregend (terwijl ze de ramen open had laten staan

En in Enschede sprak ik iemand en daar onweerde het ook, is dus over een behoorlijk groot gebied verspreid.
-
- Contacteer:
Tis nou gewoon benauwd en warm
Hier heeft het vanmiddag ff geregent zonder onweer overigens. voor de rest scheen vanmiddag gewoon de zon weer. Van mij mag het echt gaan onweren vanaaf
Dan is gelijk die benauwdheid weg

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
-
- Contacteer:
Ik was vanavond ff naar Groningen.
Had de N34 genomen, en vooral de eerste 30 km heb ik daar goed spijt van gehad
Vette spoorvorming op het stuk tussen Assen en Emmen, en dat gaat dan volliggen met water... En dan die plensbuien, niet normaal meer... Kon niet harder dan 90 rijden, ik durfde gewoon niet sneller daaro (en ik ben niet gauw bang..)
Later voorbij Assen kon ik gerust 140 rijden, niks aan de hand
Nu is dat gedeelte van die weg een paar jaar terug nog aangepakt, en de N34 tussen Emmen en Assen waarschijnlijk al eeuwen niet meer
Had de N34 genomen, en vooral de eerste 30 km heb ik daar goed spijt van gehad

Vette spoorvorming op het stuk tussen Assen en Emmen, en dat gaat dan volliggen met water... En dan die plensbuien, niet normaal meer... Kon niet harder dan 90 rijden, ik durfde gewoon niet sneller daaro (en ik ben niet gauw bang..)
Later voorbij Assen kon ik gerust 140 rijden, niks aan de hand

Nu is dat gedeelte van die weg een paar jaar terug nog aangepakt, en de N34 tussen Emmen en Assen waarschijnlijk al eeuwen niet meer
yeps...ben blij dat mijn collega vakantie heeft, kon ik beneden werken. Hebben geen airco op t werk en op mijn kamer was t vorige week rond de 32 graden
Lekker man, dan achter je pctje zitten met en raam dat alleen kan kantelen en niet verder openkan dan een kier van 15cm .... 

-
- Über-Spammer
je kan beter het raam dichthouden en afschermen en dan maar een ventilatortje meenemen
was heerlijk weer gister aan het strand. Niet te warm en niet te koud.
Watertemp is ook echt perfect. Wat is het toch lekker om 1 minuut van het strand te wonen
Tot s'avonds laat op het terras in scheveningen gezeten!
Gaat alleen zo regenen denk ik als ik zo ff naar buiten kijk.
Watertemp is ook echt perfect. Wat is het toch lekker om 1 minuut van het strand te wonen

Tot s'avonds laat op het terras in scheveningen gezeten!
Gaat alleen zo regenen denk ik als ik zo ff naar buiten kijk.
Hier hebben we ook iniminieraampjes, maar die hoeven niet open dat scheeltHaas schreef:yeps...ben blij dat mijn collega vakantie heeft, kon ik beneden werken. Hebben geen airco op t werk en op mijn kamer was t vorige week rond de 32 gradenLekker man, dan achter je pctje zitten met en raam dat alleen kan kantelen en niet verder openkan dan een kier van 15cm ....

Airco doet goed z'n werk, collega zat gister met een vestje aan

Wel een klapje als je buiten komt maarja, we moeten niet zeuren!!!
Ik vind het wel toppie dit weer (om aan het strand te liggen

Hier in Ridderkerk is het kurkdroog, alleen de lucht is lichtgrijs.
Mijn collega belde net vanuit Rotterdam met de melding dat daar een wolkbreuk is en dat tie ff niet uit zijn auto stapt
Mijn collega belde net vanuit Rotterdam met de melding dat daar een wolkbreuk is en dat tie ff niet uit zijn auto stapt

Hier (den haag) was het ook ff heel hard aan het regenen.Wilma schreef:Hier in Ridderkerk is het kurkdroog, alleen de lucht is lichtgrijs.
Mooie is dat wij (Ministerie van Sociale Zaken) het dak open hebben staan. Zou je denken dat ze het dicht doen als het gaat regenen. NOT haha Dus nu is het binnen net zo nat als buiten

Hier lekker bewolkt. Opzich geen problemen mee 

Hie rook een beetje treurig
waar is die zon nu weer? Is t zomer ziet het er zo troosteloos uit. Als het dan toch 30 graden moet zijn dan liever MET zon

waar is die zon nu weer? Is t zomer ziet het er zo troosteloos uit. Als het dan toch 30 graden moet zijn dan liever MET zon

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ik hoor wat beginnende onweer hier...
-
- Contacteer:
Hier ging het ook ff flink tekeer, veel water gevallen.
Zonnetje begint wel weer door te breken...
Zonnetje begint wel weer door te breken...
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!