Marcus schreef:Dat is echt flink balen Jo
Kan je primaracing niet aansprakelijk stellen voor de kosten van het pas maken?
Het echt een mooie kit, alleen jammer dat hij voor geen meter past.
prima trekt zich helemaal niks aan. Het ligt niet in men doen om een leverancier slecht te maken maar dit slaat echt alles.
Zij (prima) beweren dat de gehele kit pasklaar wordt geleverd. Toen we ze besteld hebben, bijna 2 jaar geleden, hadden we alles gevraagd op de voorbumper na want die had ik al. Alsook die spoiler wou ik niet omdat ie 'overdone' was.
Het betrof dus: skirts, motorkap, achtersplitter, raamspoiler.
Zo gezegd, zo besteld...
8 maanden later kwam de kit aan, na veel bellen en mailen. Toen we de dozen openden kwamen we tot de vaststelling dat we de motorkap en bijhorende grill's, skirts en dakspoiler hadden.
De achtersplitter was spoorloos alhoewel prima beweerde dat ze em meegeleverd hadden. Daar begon de ellende al...
Toen ben ik zelf de wagen beginnen verbouwen/vernieuwen. Momenteel ben ik op het punt dat alles vooraan (motorruimte) vernieuwd is. En bij alles bedoel ik ook alles. Spuitwerk in de motorruimte, subframe, nieuwe bussen in het sub, fusee's, remmen, leidingen, koppakking, nieuwe turbo (gt28rs met nieuwe wastegate en actuator) waterpomp, olie pomp, keerringen, lagers, bougiekabels, verdeler, kopse bouten, gewoonweg teveel om op te noemen. Het ding is gewoon nieuw. Alleen heb ik nu het gezeik met die kit en de kleur. Vrolijk wordt je der ni van, das een feit...