ACT: Voetbal.
laat ons hopen dat dit de wedstrijd van het toernooi wordt:
Brazil - Ghana
laat nu es iets zien aub !
Brazil - Ghana
laat nu es iets zien aub !
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Ronaldo topscorer allertijden..hmm..
Hoopte op Ghana, dat ze wat moois konden.nouja laat t nu maar een echte pot sambavoetbal worden!
Hoopte op Ghana, dat ze wat moois konden.nouja laat t nu maar een echte pot sambavoetbal worden!
-
- Contacteer:
Heerlijk die Johan Cruijff! 
http://www.nu.nl/news/764849/750/Cruijf ... eling.html

http://www.nu.nl/news/764849/750/Cruijf ... eling.html
De oud-voetballer en -trainer van onder meer Ajax en Barcelona vindt eigenlijk dat de VVD-bewindsvrouw moet opstappen. Cruijff: "Ik vergelijk het maar even met een technisch directeur van een profclub. Als een grote speler van het kaliber Kalou zich bij mijn club zou melden en mijn manager stuurde hem weg, dan kon hij daarna zijn conclusies trekken. Dat geldt dus ook voor Verdonk".

Johan heeft weer aan de jenever gezeten denk ik....ssssssjjjjj....
-
- Contacteer:
dan zal frankrijk vanavond ook wel doorgaan..die hebben ook nog geen deuk in een pakje boter gevoetbald 

-
- Contacteer:
hahhahaha was dit nou weer voor scheits, als je klapt krijg je een vrije trap tegen
het moet niet gekker worden

en waarempel...Paul1916v schreef:dan zal frankrijk vanavond ook wel doorgaan..die hebben ook nog geen deuk in een pakje boter gevoetbald
al die kneutlanden gaan door, puur op geluk. Poulewedstrijden waren nog leuk...hier is toch geen hol aan!
-
- Contacteer:
Ik heb de wedstrijd niet gezien, alleen de samenvatting..maar om nou te zeggen dat ik het gevoel heb ik dat ik wat gemist heb? nee 

-
- Über-Spammer
gooi al de landen even in een grote vissekom, en haal dan de winnaar er maar uit, is iedereen meteen klaar 

ach, spanje was het eerste half uur beter en eerlijk gezegd, was frankrijk beter de tweede helft, maar om nou te zeggen dat het zo'n goede ploeg is. 

dan kunnen we dickie en guus niet meer volgen...Gabri schreef:gooi al de landen even in een grote vissekom, en haal dan de winnaar er maar uit, is iedereen meteen klaar

laat staan piet hambergen met zijn togo

-
- Über-Spammer
en is die coach van ghana alweer gevonden?

yeps, na 2 x ontslag genomen te hebben is Otto Pfister toch weer teruggekomen op aandringen van de spelers. Helaas zit hij alweer aan de bierworsten, daar togo kansloos is uitgeschakeld 

-
- Contacteer:
Ghana en Togo is toch niet t zelfde land?

Coach van Togo idd opgestapt, en teruggekeerd, en opgestapt, en weer teruggekeerd, en uitgeschakeld..
Coach van Ghana scheen in de rust de arbiter beledigd te hebben, en mocht niet meer t veld op..

Coach van Togo idd opgestapt, en teruggekeerd, en opgestapt, en weer teruggekeerd, en uitgeschakeld..
Coach van Ghana scheen in de rust de arbiter beledigd te hebben, en mocht niet meer t veld op..

goedemorgen

-
- Contacteer:
Trouwens meer mensen opgevallen dat Marcello Lippi wel erg veel weg heeft van Harmen Siezen? :
Lippi: [img]http://www.lagazzettadelmezzogiorno.it/foto/8580.jpg[/img] vs. Siezen: [img]http://www.ncrv.nl/gxnh/ZatiqgyGmB.jpeg[/img]
Lippi: [img]http://www.lagazzettadelmezzogiorno.it/foto/8580.jpg[/img] vs. Siezen: [img]http://www.ncrv.nl/gxnh/ZatiqgyGmB.jpeg[/img]
-
- Contacteer:
Lippi heeft een spion in Holland
Ze lijken idd. erg veel op elkaar, zouden broers kunnen wezen.
Ff wennen he, geen voetbal op tv.

Ze lijken idd. erg veel op elkaar, zouden broers kunnen wezen.
Ff wennen he, geen voetbal op tv.

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Contacteer:
Best saai ja 
Maar druk aan het inpakken voor automaxx, dus ja.. komt eigenlijk wel goed uit :0

Maar druk aan het inpakken voor automaxx, dus ja.. komt eigenlijk wel goed uit :0
-
- Contacteer:
Begint morgen al hoor...AnthonyR schreef:Een week van te voren al Paul, hoelang ga je weg? een maand?
Automaxx van 29 juni t/m 2 juli

-
- Moderator
- Contacteer:
Zie je dat ik er eigenlijk met me hoofd er niet bij bentDuupke schreef:Begint morgen al hoor...AnthonyR schreef:Een week van te voren al Paul, hoelang ga je weg? een maand?
Automaxx van 29 juni t/m 2 juli

argentinië gaat ook voor de fairplay beker
Die scheids zen benen worden er bijna afgeschopt 

-
- Contacteer:
Ze controleren de pot, en dan geven ze 'm uit handen.
Die pingels van die Duitsers gingen er zomaar vlot in. Belooft nog wat...

Die pingels van die Duitsers gingen er zomaar vlot in. Belooft nog wat...
had het toch wel een beetje verwacht, brazilie heeft hele toernooi niet echt super gespeeld. toch zijn er nu al heel wat favoriten uitgeschakeld. ben bang dat die duitsers wel eens met de beker aan de haal kunnen gaan dit jaar
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
yesssssssssssssssssssssssssssssssss
shade deutsland alles ist vorbei

shade deutsland alles ist vorbei

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.