sjezus het kwijl druipt er vanafAnthonyR schreef:Frank M is iemand die ik een goede moderator vindt

sjezus het kwijl druipt er vanafAnthonyR schreef:Frank M is iemand die ik een goede moderator vindt
heb je niks beters te doen ofzoAnthonyR schreef:Frank M is iemand die ik een goede moderator vindt
Jaaah... en moet je nou zien wat er van jou terecht is gekomen...Luco/Alpine-racer schreef:heb je niks beters te doen ofzoAnthonyR schreef:Frank M is iemand die ik een goede moderator vindt
man toen ik 14 was liep ik de hele dag achter de buurtsnollen aan
tietjus vcoelen en als je de kans kreeg beetje vingeren en klooien
dan ga je toch niet op een forum zitten
Weet ook 1 ding zeker die jonegn heeft voor de rest van zijn leven vierkante ogenLuco/Alpine-racer schreef:jij weet niet hoe ik terecht ben gekomen
weet wel dat het niet gezond is op die leeftijd
Grappig zeker, dacht het dus nietRobert-Jan schreef:Weet ook 1 ding zeker die jonegn heeft voor de rest van zijn leven vierkante ogenLuco/Alpine-racer schreef:jij weet niet hoe ik terecht ben gekomen
weet wel dat het niet gezond is op die leeftijd
en dat moet jij zeggen met je roestige GTAnthonyR schreef:dus geef je mond niet zomaar een slinger..
Jullie zeiden het, en ik zet het op het forum, ik ben niet zo achterbaksLuco/Alpine-racer schreef:en dat moet jij zeggen met je roestige GTAnthonyR schreef:dus geef je mond niet zomaar een slinger..
kromme GT
enz,enz![]()
Zegt een 14 jarige die, deze club nog populairder maakt bij de CRSAnthonyR schreef: dus geef je mond niet zomaar een slinger..
En nu is er achter de schermen een hoop gezeik door dat commentaar van jouAnthonyR schreef: Jullie zeiden het, en ik zet het op het forum, ik ben niet zo achterbaks
Nee je kan beter niks zeggen over een auto waar Anthony bij staatRonnie Detmers schreef:Dus in het vervolg eerst nadenken voordat je iets post zonder er verstand van te hebben, lijkt mij.
Honda geeft de eerste fotos vrij van de driedeurs Civic. Zoals verwacht verschilt de auto weinig van de vijfdeurs versie. De Type-S, zoals de auto wordt genoemd, vormt in de loop van het komende jaar de basis voor de spectaculaire Type-R.
Honda brengt begin 2007 de driedeurs variant van de opmerkelijke nieuwe Civic op de markt. Het officiële debuut heeft eind juli plaats op de British International Motor Show in Londen. Een thuiswedstrijd want de Civic wordt in het Engelse Swindon gebouwd.
Honda wil volgens eigen zeggen met de driedeursversie een jonger publiek aanspreken. Wanneer de auto op de markt komt, is die leverbaar met de 1,8-liter benzinemotor of de 2,2-liter diesel, die beide 140 pk hebben. Over de 1,4-liter met 83 pk die te koop is in de vijfdeurs rept Honda niet. Een handgeschakelde zesversnellingsbak is voor beide varianten standaard.
Standaard is de Type-S voorzien van onder meer 17 inch wielen, stabiliteitscontrole, airco en audio met afstandbediening. Wie kiest voor de Type-S Plus krijgt ook nog dual zone airconditioning, cruise control, mistlampen aan de voorzijde en automatisch inklapbare buitenspiegels.
Aan de buitenkant is de Type-S voorzien van zijskirts en een voor- en achterspoiler, die ook bekend zijn van het vijfdeurs model. Ook het dashboard en de bagageruimte van 485 liter zijn identiek aan de vijfdeurs Civic.
Begin 2007 maakt de Civic Type-R zijn opwachting. Daarvan heeft Honda al een concept car laten zien. Die is voorzien van dezelfde 200 pk VTEC motor die al bekend is uit de vorige Type-R. Naar verwachting gaat het productiemodel ruim over dat vermogen heen.
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/2/958 ... 78e0f2.jpg[/img]
[img]http://www.autoweek.nl/images/800/9/9f5 ... 6193f9.jpg[/img]