Weekend 24/25 juni: Toertocht, Technische dag en meer!!!

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
1nsane

bij deze nog even mijn complimenten, opzet was erg leuk!! zeker voor herhaling vatbaar :) beetje auto's beunen, gezellig leuten met frituur erbij (Wilma :worship: ). volgende keer ben ik er zeker weer :D
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

helemaal mee eens! (Y)
Haas
Car: Megane RS

zo..leuke foto's!
Niet lullig bedoeld, maar het ziet er beter uit dan ik had gedacht, super geregeld zo! Jammer dat ik niet meer langs ben gekomen, werd allemaal wat later dan gedacht zaterdag en zondag... :(
Volgende keer maar weer, want dit is zeker voor herhaling vatbaar (Y)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:zo..leuke foto's!
Niet lullig bedoeld, maar het ziet er beter uit dan ik had gedacht, super geregeld zo! Jammer dat ik niet meer langs ben gekomen, werd allemaal wat later dan gedacht zaterdag en zondag... :(
Volgende keer maar weer, want dit is zeker voor herhaling vatbaar (Y)
Ik geloof dat de kans met zo'n matige ( zeg ronduit slechte ) opkomst zeer klein is ......
Het kost heel wat moeite ...en dan geen mensen, dus conclusie: geen animo wat betekend: nou dat doen we dan maar niet meer ........
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Geen animo kun je niet zeggen, je moet niet vergeten dat mei en juni in de regel voor de meesten erg drukke maanden zijn.

Ik heb echt overwogen om te komen, maar dan had ik waarschijnlijk nu in de Express geslapen. :D

Helaas, mijn prioriteiten lagen even ergens anders dit weekend. :biertjuh:
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Bij mij ook.....was inderdaad een erg drukke periode...als ik niks te doen had verder, was ik zeker gekomen...genoeg te sleutelen :)
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Duupke schreef:Geen animo kun je niet zeggen, je moet niet vergeten dat mei en juni in de regel voor de meesten erg drukke maanden zijn.

Ik heb echt overwogen om te komen, maar dan had ik waarschijnlijk nu in de Express geslapen. :D

Helaas, mijn prioriteiten lagen even ergens anders dit weekend. :biertjuh:
zit ook niet op 1 persoon vast he ......
zijn ongeveer 250 leden ........waar zijn die ?
zou toch niet vreemd zijn als er 30 komen of meer ....
dat bedoelde ik eigenlijk....

en idd het is ook net voor automax enz
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Ik begrijp je wel, maar mijn verhaal zou er 1 van 80 verhalen kunnen zijn.

Ook zie ik veel van die jonge gasten die nog op school zitten op het forum. Dan wordt het financieel best moeilijk om al die meetings bij te houden.

Volgend jaar een ander weekend dan dat van 23 en 24 juni, dan zal ik er alles aan doen om erbij te zijn. (Y) :beer:

@ Jacco: Lekker blijven organiseren hoor (Y) (Y) (Y)
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Haas

@Jochem, zit zeker wat in!

Alleen als ik naar mezelf kijk, is er redelijk vaak een weekend RTC te beleven en dat is voor mij geen optie daar altijd bij te zijn. Plus bovengenoemde redenen denk ik dat de opkomst ronduit slecht was. Wilde ook graag komen, maar moest werken op zaterdag en zondag leren voor mijn herexamen van maandag. Er waren wat dingen met een hogere prioriteit op dat moment..

Heb het niet helemaal gevolgd door mijn lange tijd forummen-op-laag-pitje, maar misschien zouden de weekenden eerder aangegeven kunenn worden? geen kritiek, uiteraard, gewoon een meedenkpuntje/tip?
Riël
Über-Spammer

Ik vond het wél geslaagd.

Animo was niet hoog, maar ook zeker niet te laag. Als ik het een 'pilot' mag noemen weet ik wel zeker dat we dit nog eens doen. Ongetwijfeld komen er dan ook wat meer mensen.

En, wees eerlijk, met 50 man in de garage kun je ook niets doen. Dit is mooi om als club mensen iets te kunnen bieden, er zijn altijd wel mensen die goed geholpen kunnen worden op zo'n dag omdat ze er thuis niet uit komen en iets anders te duur is bijvoorbeeld!

Mensen die zich aangetrokken voelen zullen komen, maar mensen die er eignelijk niets te doen hebben niet, en ja van de 250 leden hebben er geen 100 de auto juist stuk ;)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Haas

ach, een renault is zo gesloopt, dus dat zal geen probleem zijn :P

Nogmaals, ik vind het een zeer leuk initiatief dus van mij mag het vaker!
Marieke

Omdat velen niet weten wat ze ervan moeten verwachten zal de opkomst misschien ook wat lager hebben gelegen. Nu er deze positieve reacties worden gegeven ga ik er vanuit dat het de volgende keer drukker zal zijn....dus Beau...uitbreiden ;) :P
-jacco-
Über-Spammer

1nsane schreef:bij deze nog even mijn complimenten, opzet was erg leuk!! zeker voor herhaling vatbaar :) beetje auto's beunen, gezellig leuten met frituur erbij (Wilma :worship: ). volgende keer ben ik er zeker weer :D
Mooi, laten we de Mehari nog ff liggen :D :p ;)
jochem de haas schreef: Ik geloof dat de kans met zo'n matige ( zeg ronduit slechte ) opkomst zeer klein is ......
Het kost heel wat moeite ...en dan geen mensen, dus conclusie: geen animo wat betekend: nou dat doen we dan maar niet meer ........
Een toertocht zal er uit mijn handen iig NOOIT en te nimmer meer komen...
Technische dag... Mwah... Misschien ooit nog es...
jochem de haas schreef: zit ook niet op 1 persoon vast he ......
zijn ongeveer 250 leden ........waar zijn die ?
zou toch niet vreemd zijn als er 30 komen of meer ....
dat bedoelde ik eigenlijk....
250 leden idd, en het was ook nog open voor niet-leden...
Erg jammer, maar tis niet anders... :)
Bij de CX club lopen er overigens tussen de 60 en 100 man op zo'n dag... Daar doe je het voor ;)
en idd het is ook net voor automax enz
Das een weekend later en was express gedaan :)
De meesten die naar Automaxx gaan willen de auto toch nog ff netjes en gefixed hebben (Y)

Marieke schreef:dus Beau...uitbreiden ;) :P
Uitbreiden is niet nodig hoor ;)
Alleen een paar CX-en klaar maken en er is weer een overvloed aan ruimte (Y)

De eventuele volgende keer zal er nog een cursus gegeven worden:

POETSEN!!!

Thanx 2 RonnieB (Y) :D

Al met al heb ik het prima naar mn zin gehad :D
Lekker qeu-en op de camping, biertje erbij, vrouw mee (Y)
Even nog een flesje wijn uit de kroeg gehaald :lol:
Mac-Flurry erachteraan :beer:

En zondag zijn ook nog ff mn wiellagers en de linkerfuseekogel vervangen :D
Ideaal, zo'n technische dag :smoke:
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Jacco Osté schreef: Een toertocht zal er uit mijn handen iig NOOIT en te nimmer meer komen...
Waarom niet? Vuren was toch een super succes? :worship:

Ik denk dat je een toertocht beter niet op een zaterdag kunt plannen, omdat veel mensen dan andere verplichtingen hebben..

En misschien had de tocht iets beter vermeld moeten worden? Nu viel het een beetje weg in de zee van info in één enkel topic.

Komt nog eens bij dat dit weekend érg dicht op Automaxx zat, waardoor het wat rustig bleef?!

Bovengenoemde zijn GÉÉN verwijten, enkel wat hersenspinsels van mijn kant. (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-jacco-
Über-Spammer

Chris schreef:Waarom niet?
Simpel: Teveel werk voor 1 auto die de toertocht (half) rijdt...
Ik had mn tijd beter kunnen besteden aan mn eigen auto, had ie er misschien iets anders uitgezien :)

Ik denk dat je een toertocht beter niet op een zaterdag kunt plannen, omdat veel mensen dan andere verplichtingen hebben..
Tja, plan je het op zondag hebben anderen weer verplichtingen...
En misschien had de tocht iets beter vermeld moeten worden? Nu viel het een beetje weg in de zee van info in één enkel topic.
Staat als eerste genoemd in de topictitel :)
Als men daar de moeite al niet eens voor neemt om te lezen, dan houdt het gewoon op ;)
Komt nog eens bij dat dit weekend érg dicht op Automaxx zat, waardoor het wat rustig bleef?!
Like i said, een hoop mensen moeten nog veel doen vlak voor zo'n grote meeting, vandaar juist er vlak voor gepland :)
En dan blijven er nog steeds: 250-25 = 225 mensen over die niet naar automaxx gaan ;)
Bovengenoemde zijn GÉÉN verwijten, enkel wat hersenspinsels van mijn kant. (Y)
Altijd handig als mensen meedenken (Y)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Plaats reactie