Wel erg weinig pictogrammen op het bureaublad

En je bent nu officieel RTC-lid zie ik

Ik hou van opgeruimd, zoals je ziet, en ik heb zat programma's maar gewoon in me startmenu...Marcus schreef:Netjes.
Wel erg weinig pictogrammen op het bureaublad![]()
En je bent nu officieel RTC-lid zie ik
Tjah ook deels voor me vader hé , noem me fiets gewoon Safrane...Marcus schreef:Ik weet in ieder geval zeker dat jij de enige bent die op 14-jarige leeftijd al een Safrane rijdt.![]()
dit stond in en computer totaal ook beschreven in een van de laatste nummers, weet alleen de oplossing niet meer, misschien kun je het op hun forum nog vinden.+Clio16v+ schreef:heb net in me nieuwe pc een maxtor 250gb sata2 16mb cache hd gehangen, als ik nu met de xp cd boot om xp erop te knallen dan wordt er maar 130 gb gevonden. In de bios wordt wel de grote van 250 gb gevonden. Moet je nog wat xtra's doen om toch de 250gb te krijgen vanuit de cd?
lag aan xp dacht ikAnthonyR schreef:Dat k*&#@ probleem heb ik ook, zal binnekort naar alternate bellen en gewoon andere vragen... heb het ook op het forum van het moederbord fabrikant en die wist het ook niet precies
Ik heb proffessional, zal binnekort Vista er maar op gooien(Hoolie)-Ad schreef:lag aan xp dacht ikAnthonyR schreef:Dat k*&#@ probleem heb ik ook, zal binnekort naar alternate bellen en gewoon andere vragen... heb het ook op het forum van het moederbord fabrikant en die wist het ook niet precies
als ik me goed kan herinderen was het daar ook nog niet in opgelost stond er. ik zal eens kijken of hij ct nog op mijn werk ligt. maar je kunt er vast ook wel iets over vinden op google.AnthonyR schreef:Ik heb proffessional, zal binnekort Vista er maar op gooien(Hoolie)-Ad schreef:lag aan xp dacht ikAnthonyR schreef:Dat k*&#@ probleem heb ik ook, zal binnekort naar alternate bellen en gewoon andere vragen... heb het ook op het forum van het moederbord fabrikant en die wist het ook niet precies
als het in SP2 gefixt is, ga ik er toch vanuit dat Vista dit ook wel in zich heeft.(Hoolie)-Ad schreef:als ik me goed kan herinderen was het daar ook nog niet in opgelost stond er.
Corporate is avalible but it is for larger companies as you pay for a license for each copy you want. No idea if regular users can get it and the price. As far as I know it is exactly the same expect for the licensing bit.
The "Corporate Edition" is a license scheme by witch an entity pays for a specific number of uses of the product. It is assigned one key and does not have to be activated.
automatische updates doen het gewoon hoor, alleen je kunt niet meer zelf even naar de windows update site gaan. maar ze komen wel gewoon binnen, in de achtergrond.+Clio16v+ schreef:ja dat tooltje kan ik wel gebruiken, alleen kan ik dan nog steeds niet upgraden.. dus ik wacht wel op die sp2 instal dan is beide problemen opgelost.