MaterazziLuco/Alpine-racer schreef:ik ga nu gewoon voor italie

die had niet misstaan in deze wedstrijd

MaterazziLuco/Alpine-racer schreef:ik ga nu gewoon voor italie
hoe kom je erbij dat die moffen dat doenJohan schreef:Die moffen hebben wel weer een amateur van een scheids opgesteld zeg.
Ik hoop het serieus niet..v basten had als doel gesteld te vlammen op het EK in 2008..hij vond vanaf het begin dat 2006 te snel kwam..maar goed..zonder cocu, benieuwd of vd sar doorgaat enz.. wordt bouwen aan een nieuwe ploeg, hopelijk met dezelfde bondscoach-jo- schreef:gaan ze in nederland nu op zoek naar een nieuwe bondscoach ?
Geleerd van Johan himself?Tom schreef:als je niet scoort kun je niet winnen
maar blatter zit naast der Franz op de tribune.Luco/Alpine-racer schreef:hoe kom je erbij dat die moffen dat doenJohan schreef:Die moffen hebben wel weer een amateur van een scheids opgesteld zeg.
dat doet de fifa hoor
van der sar mag gaan, kuyt zeker. Boula de meester achterin....komt wel goedPaul1916v schreef:Ik hoop het serieus niet..v basten had als doel gesteld te vlammen op het EK in 2008..hij vond vanaf het begin dat 2006 te snel kwam..maar goed..zonder cocu, benieuwd of vd sar doorgaat enz.. wordt bouwen aan een nieuwe ploeg, hopelijk met dezelfde bondscoach-jo- schreef:gaan ze in nederland nu op zoek naar een nieuwe bondscoach ?
tegen 2008 vinden we wel 1. Alee, jullie.Paul1916v schreef:van de sar weg? wie dan in de goal? kan zo geen nederlandse keeper noemen die in de buurt komt van zijn niveau hoor!
Paul1916v schreef:Ik hoop het serieus niet..v basten had als doel gesteld te vlammen op het EK in 2008..hij vond vanaf het begin dat 2006 te snel kwam..maar goed..zonder cocu, benieuwd of vd sar doorgaat enz.. wordt bouwen aan een nieuwe ploeg, hopelijk met dezelfde bondscoach-jo- schreef:gaan ze in nederland nu op zoek naar een nieuwe bondscoach ?
ik hoop het welPaul1916v schreef:Krijgen we nu een explosieve stijging van het aantal wuppie-vernielingsfilmpjes?
das ni moeilijk, als die zen ogen effe wijd zet kan ie zo de freakshow in. Scary movie eerste klasEgonlaguna schreef:![]()
De beste die er is vind ik.
Colina weet iedereen zonder al te veel kaarten wél de regie te houden
je vergeet wel te vermelden dat Boula direkt rood had kunnen krijgen voor die aanslag op het dijbeen van 'de wonderboy'. Dat was donkerrood ! (Of was het heitinga, weet het niet meer precies)Robert Turbo schreef:Nou, das ook weer klaar.
Dit is echt slecht, we kunnen niet eens scoren 1meter voor leeg doel.
17x geel en 4x rood echt absurd.
De scheids had op gegeven moment de wedstrijd niet meer in de hand.
Ik ben zelf scheidsrechter en portugal had wedstrijd moeten eindigen met minimaal 6 man.
Zie hier.
-die hands bal = terecht
-die de bal niet teruggaf = terecht
-Figo die een kopstoot gaf aan van bommel, kijk , scheids geeft geel aan Figo.
Maar hij heeft niks gezien, hoe ken hij nou geel geven?
Als grensrechter het wel gezien heeft en het doorgeeft aan de scheids, is toch minimaal rood.
Zo heb ik het anders wel geleerd, kopstoot = rood.
Commentator zei dat het geen kopstoot was, nou dan mag hij mij vertellen wat het wel was.
-Die kerel van portugal die Heitinga neermaaide net nadat Heitinga erin was gekomen, die kerel ging zeker niet voor de bal, maar voor de speler.
dat was ook er zeker ook 1.
De 2de gele kaart die Boularoz op liep. was gewoon een duel, en het theater erna.
Het was allemaal theater en de scheids trapte ook overal in.
Dat opstootje die die portugalse speler veroorzaakte, krijgt er 1 van portugal geel en van Nederland Vd vaart en Sneijder![]()
Verder 6 minuten extra tijd, volgens mij heeft het wel langer dan 10min stilgelegen.
Ohja, we hebben nog een Nederlandse speler die scoort minimaal 1x per wedstrijd en was in de Gatorade cup beslissend.
Verder was hij in de halve finale en finale van Jong Oranje in bloedvorm, maar meenemen..... Nee hoor.
Wij hebben Van Nistelrooy, kerel zit op het eind van de competitie op de bank bij Man Utd omdat hij allemachtig uit vorm is.
Maar toch meenemen.![]()
Misschien makkelijk praten, maar als the hunter mee was gegaan, had het echt wel anders gelopen.
daar ben ik het helemaal mee eens,Martijn van Leeuwen schreef:Geen van de landen verdient een plek in de finale.
Dit was geen voetbal meer maar: drama
Wat een genante vertoning.