ACT: Algemeen Chat Topic. I
geef mij zo'n bladblazer 

-
zie je, ik had het wel ergens ooit goed gelezenmikko schreef:De rest is al aangepast (286 nokken etc.) dus vandaar dat dit wel een mooie upgrade zou kunnen zijn-jo- schreef:lekker laten zittenmikko schreef:Heb nu idd nog een 1.8 16v spruitstuk op een 2.0 motor zitten met andere nokkenassen.
Maar kan nergens info vinden..![]()
dat spruitstuk gaat jou enkel voordeel geven als je de rest ook aanpast (nokken, op maat chippen, uitlaat e.a) Heel veel geld voor relatief ...niets of weinig., ik wacht mijn PM af. (benieuwd hoeveel zoiets moet gaan kosten)
Er kan natuurlijk ook een Devil of Supersprint spruitstuk op maar ik weet de verschillen tussen beide en de Cup versie niet.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
kheb ook ff gezocht voor je, maar niks hoor...Tom schreef:werkt de search functie eigenlijk een beetje jofel op het moment? Ik meen namelijk ooit een eigen project topic aangemaakt te hebben maar kan hem nergens vinden

-
misschien op het oude .nl forum? 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Heb je t niet in een ander gedeelte van t forum staan ofzo? of daar al gebladerd?

(al je eigen posts bekijken is helaas geen optie
)

(al je eigen posts bekijken is helaas geen optie

-
- Moderator
- Car: MB
ik heb verschillende manier geprobeerd maar kom hem nergens tegen. Search funtie heb ik nog nooit fijn gevonden op dit forum en als je iets vind vind je altijd maar de helft volgens mij
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Had ff niks te doen, al je posts in het projecten gedeelte bekeken, maar niets gevonden.. (Ik heb van het begin tot begin 2006 gezocht
)

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
En daarom was de search zoals ie een paar dagen geleden nog was een stuk makkelijkerTom schreef:ik heb verschillende manier geprobeerd maar kom hem nergens tegen. Search funtie heb ik nog nooit fijn gevonden op dit forum en als je iets vind vind je altijd maar de helft volgens mij

Kon je direct via iemands profile zien wie de topicstarter was, ging een stuk makkelijker

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Ik heb wel je voorsteltopic gevondenJacco Osté schreef:En daarom was de search zoals ie een paar dagen geleden nog was een stuk makkelijkerTom schreef:ik heb verschillende manier geprobeerd maar kom hem nergens tegen. Search funtie heb ik nog nooit fijn gevonden op dit forum en als je iets vind vind je altijd maar de helft volgens mij
Kon je direct via iemands profile zien wie de topicstarter was, ging een stuk makkelijker

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... hlight=tom
Pas een jaar of 4 oud

http://www.nu.nl/news/759644/12/Brand_i ... erdam.html
Kreeg dit linkje van Hessel door...
Benieuwd hoe het er morgen bij ligt
Kreeg dit linkje van Hessel door...
Benieuwd hoe het er morgen bij ligt

[img]http://www.brwvijfheerenlanden.nl/fotos ... 20(51).JPG[/img]
Hmmzzz... Weinig van over
Zo te zien gaat het alleen om opslag, kan meevallen...
[img]http://www.brwvijfheerenlanden.nl/fotos ... 20(35).JPG[/img]
Hmmzzz... Weinig van over

Zo te zien gaat het alleen om opslag, kan meevallen...
[img]http://www.brwvijfheerenlanden.nl/fotos ... 20(35).JPG[/img]
iemand een idee waar ik op internet voor het opleggen van een distr riem de stand van de krukas en nokkenas kan nazoeken?
Gaat om mijn charade, wil ff controleren of alles goed zit...
Gaat om mijn charade, wil ff controleren of alles goed zit...
Heeft er iemand zin om vanavond, zo rond 9 uur, mee te gaan naar de film? 
Ik heb cars gisteren gezien 

En? Was het wat?
-
Leuk idee voor een meeting?
Met name het onderschrift is erg grappig in combinatie met die foto's. Wat stel jij je voor bij zulke meetings Jacco?
Met name het onderschrift is erg grappig in combinatie met die foto's. Wat stel jij je voor bij zulke meetings Jacco?
I kwil m nog es zienWilma schreef:En? Was het wat?

<-- guido rules bigtime!
PIETSTOP!
Mag het ook morgen?Wilma schreef:Heeft er iemand zin om vanavond, zo rond 9 uur, mee te gaan naar de film?

Onze auto's op de parkeerplaats op de voorgrondAndré ter Velde schreef:Leuk idee voor een meeting?

(De achtergrond is de vwfabriek

Jacco Osté schreef:Mag het ook morgen?Wilma schreef:Heeft er iemand zin om vanavond, zo rond 9 uur, mee te gaan naar de film?

Sorry, ik kan niet in alle opzichten de perfecte vrouw zijn

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Ich bin dabeiJacco Osté schreef:Onze auto's op de parkeerplaats op de voorgrondAndré ter Velde schreef:Leuk idee voor een meeting?
(De achtergrond is de vwfabriek)

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Heb vanavond al een afspraakjeWilma schreef:Jacco Osté schreef:Mag het ook morgen?Wilma schreef:Heeft er iemand zin om vanavond, zo rond 9 uur, mee te gaan naar de film?Wil vanavond om 21:00 uur!!!!
![]()
Sorry, ik kan niet in alle opzichten de perfecte vrouw zijn![]()
-
- Contacteer:
heeft vast niets met t voetballen te maken?Wilma schreef:Jacco Osté schreef:Mag het ook morgen?Wilma schreef:Heeft er iemand zin om vanavond, zo rond 9 uur, mee te gaan naar de film?Wil vanavond om 21:00 uur!!!!
![]()

Jacco Osté schreef:Heb vanavond al een afspraakjeWilma schreef:Jacco Osté schreef:Mag het ook morgen?Wilma schreef:Heeft er iemand zin om vanavond, zo rond 9 uur, mee te gaan naar de film?Wil vanavond om 21:00 uur!!!!
![]()

Kom maar jongens! Deze is makkelijk

Paul1916v schreef:heeft vast niets met t voetballen te maken?![]()

een romantiseerde disneyfilm over waterbuffels? 

-
- Contacteer:
De klokkenspel-likker van de notre dame?
FOUT!!!!
De grote zeemeerman
De grote zeemeerman

Deal!!! Geen voetbal dus vanaaf? 

go dennis

@Wilma, ga je wat aan die Turbo van je doen

Tssss, hoor het al.... Geen brute beestachtige sex vanavonddennisvr schreef:foooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooout!Wilma schreef:Deal!!! Geen voetbal dus vanaaf?

@ Haas: is een idee natuurlijk