Regel een chassis..... En ik ben benieuwdLuco/Alpine-racer schreef:van een gtt echt niet met zijn tweeenFrits schreef:Een compleet leeg chassis van een clio pak je met 2 man opMerijn schreef:Ik denk dat je toch gauw op 350 kg zit... En da's niet niks.
goedkoop blik he zon clio![]()
![]()
![]()
[Merijn's GTT] Een APK'tje verder...
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hebben er pas een aan vellen geslepen en tillen ging echt niet met twee manFrits schreef:Regel een chassis..... En ik ben benieuwdLuco/Alpine-racer schreef:van een gtt echt niet met zijn tweeenFrits schreef:Een compleet leeg chassis van een clio pak je met 2 man opMerijn schreef:Ik denk dat je toch gauw op 350 kg zit... En da's niet niks.
goedkoop blik he zon clio![]()
![]()
![]()
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
dat soort wieletjes kan veel meer hebben, die kun je haast niet overbelasten. Twee dwarsbalken onder t midden moet zat zijn...Merijn schreef:Ik denk dat je toch gauw op 350 kg zit... En da's niet niks.
en anders de achteras eronder laten zitten en aan de voorkant optillen met twee man, dan issie echt wel te verrijden

Desnoods kom ik je helpen t je te bewijzen

Kun je een leuke simulator mee maken

Ik heb van het weekend al wat in elkaar geschroefd... Het gaan 2 dwarsbalken worden met aan de voorkant zwenkwieltjes en achter 2 bokwielen. Dan moet het makkelijk genoeg gaan, hoop ik.Haas schreef:dat soort wieletjes kan veel meer hebben, die kun je haast niet overbelasten. Twee dwarsbalken onder t midden moet zat zijn...Merijn schreef:Ik denk dat je toch gauw op 350 kg zit... En da's niet niks.
en anders de achteras eronder laten zitten en aan de voorkant optillen met twee man, dan issie echt wel te verrijden
Desnoods kom ik je helpen t je te bewijzen
Wat zou zo'n restauratie-ding kosten? Ziet er wel heel vet uit! Die belg waar ik mijn tellerbak vandaan heb had ook zoiets voor zijn Lotus Cortina.

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
tsa haas, jij mag niet zoveel zeggen volgens mij?

Staat ie nou al bij de lasser Merijn?

Staat ie nou al bij de lasser Merijn?
ik zeg toch ook niets....
ach, merijn en ik doen tenminste nog nuttige dingen in ons leven
ach, merijn en ik doen tenminste nog nuttige dingen in ons leven

-
- Contacteer:
daarom ook ie
bij jou 
En nuttige dingen? nee die doe ik weinig

En nuttige dingen? nee die doe ik weinig

Nee, hij staat nog steeds niet bij de lasser... En dat gaat de komende 2 weken ook niet gebeuren, aangezien ik volgende week effe een weekje naar Frankrijk ga om uit te rusten van alle noeste arbeid die ik verricht heb de afgelopen maanden. 
Daarna pakken we de draad heel snel weer op! Ik kom ondertussen bijna om in de nieuwe onderdelen, maar kan er nog helemaal niets van gebruiken.

Daarna pakken we de draad heel snel weer op! Ik kom ondertussen bijna om in de nieuwe onderdelen, maar kan er nog helemaal niets van gebruiken.

Laatst gewijzigd door Merijn op ma 24 apr 2006 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
vakantie? goed bezig kerel! 
p.s. als die lasser van jou ook een beetje goed is in de randen van de achterste wielkasten roestvrij maken (voor een schappelijke prijs) dan hoor ik t graag

p.s. als die lasser van jou ook een beetje goed is in de randen van de achterste wielkasten roestvrij maken (voor een schappelijke prijs) dan hoor ik t graag

Eindelijk heb ik weer eens wat aan het roesthok gedaan...
Heb 3 weken vakantie, dus ben ik gisteren maar direct begonnen. Het hele interieur is eruit (stoelen, vloerbedekking, deurpanelen, alle andere panelen. Het enige wat er nog inzit is de hemel en het dash, maar die ga ik er misschien ook nog wel uithalen.
Ik heb vandaag effe de vloerbedekking schoongemaakt en dat is niet onaardig gelukt, al zeg ik het zelf. Helaas geen foto geschoten van voor de schoonmaakbeurt, dus jullie zullen het met het eindresultaat moeten doen.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Vloerbedekking01.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Vloerbedekking02.jpg[/img]
Daarnaast heb ik vandaag grondbalken, oftewel dorpels besteld bij Renault. ik heb gekozen voor volledige dorpels, origineel, in plaats van overzetrommel. Er komt dus vanaf de opstaande rand tot aan de binnenkant van de auto een nieuwe dorpel in. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat... Ook maar meteen die nageltjes besteld om de skirts op te monteren. En zoals Renault het betaamd, zijn we weer afgezet waar we bijstaan.
Vreemdgenoeg waren de dorpels wel op voorraad en heb ik ze dus morgenvroeg in huis.
More to come...

Ik heb vandaag effe de vloerbedekking schoongemaakt en dat is niet onaardig gelukt, al zeg ik het zelf. Helaas geen foto geschoten van voor de schoonmaakbeurt, dus jullie zullen het met het eindresultaat moeten doen.

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Vloerbedekking01.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Vloerbedekking02.jpg[/img]
Daarnaast heb ik vandaag grondbalken, oftewel dorpels besteld bij Renault. ik heb gekozen voor volledige dorpels, origineel, in plaats van overzetrommel. Er komt dus vanaf de opstaande rand tot aan de binnenkant van de auto een nieuwe dorpel in. Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat... Ook maar meteen die nageltjes besteld om de skirts op te monteren. En zoals Renault het betaamd, zijn we weer afgezet waar we bijstaan.

More to come...
Blijkbaar, ja... Ik vroeg ook om een extra korting, zodat ze sneller van die ouwe troep afkwamen. Meer dan 15% heb ik er niet uit weten te slepen.Chris schreef:Er ligt nog héééél veel voor de 5 op voorraad in België.
Voor half elf bestellen is de volgende ochtend in huis.![]()
Goed bezig Merizzle.

Laatst gewijzigd door Merijn op di 20 jun 2006 15:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
nice 
Gaat t dan nu toch eindelijk gebeuren?
Hoe staat t met je blok?

Gaat t dan nu toch eindelijk gebeuren?
Hoe staat t met je blok?
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Waarmee heb je dat zo mooi schoon gekregen Merijn?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Uhm... Goeie vraag. Ik heb 'm eerst een nacht laten weken in een schoonmaakmiddel (aangelengd met water natuurlijk) en vandaag met 1 of ander poeder en warm water. Ik kan morgen wel effe kijken hoe dat spul heet. Ze hadden het staan bij de garage waar ik aan het werk ben geweest. Maareh, wel goei spul! 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Zal ik binnenkort ook eens gaan doen dan
Zo mooi is dat tapijtje van mij niet meer 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
@ kokfees...
goed bezig

goed bezig

Goed bezig fred!! 

ow...lekkerMerijn schreef: Die zuigt echt alle bagger eruit!

Quick&BriteMerijn schreef:Uhm... Goeie vraag. Ik heb 'm eerst een nacht laten weken in een schoonmaakmiddel (aangelengd met water natuurlijk) en vandaag met 1 of ander poeder en warm water. Ik kan morgen wel effe kijken hoe dat spul heet. Ze hadden het staan bij de garage waar ik aan het werk ben geweest. Maareh, wel goei spul!

dat zei ik ook al