[img]http://img105.echo.cx/img105/4635/mvc0311gt.jpg[/img]
hkmjager schreef:nou heb ff een paar updates: remleidingen zitten er allemaal onder incl mijn gewone as ,
echter met aangepaste schokbrekers.
Heb een navraag gedaan en als je stuggere schokbrekers hebt is er geen probleem.
Dat probleem is dus ook opgelost.
Nu echter het volgend probleem en dat is:
ik was afgelopen weekend bezig om eens te kijken hoe ik uit kom met de motor steunen, en wat blijkt .....
ik kom er dus niet uit![]()
Op de een of andere manier past het motor steuntje die ik heb niet aan de volvo onder blok. De bevestiging gaten zitten op het blok een paar mm verder bij elkaar vandaan dan in de steun.
Nou jah toch wel balen igg , aangezien ik er van uit ging dat dit moeiteloos was over te zetten.
Maar we gaan vrolijk verder alleen het blok blijft er dus eerst nog eventjes uit, tenzij iemand nog een leuke oplossing heeft .
En dan heb ik het niet op een manier dat je gaten in de steun erbij boort want dat had ik zelf ook kunnen bedenken
hkmjager schreef:hoi zoals sommigen van jullie misschien wel weten ben ik bezig om een 1.7 turbo blok in mijn 5je te bouwen.
Nu vroeg ik me af om iemand misschien kan helpen om aan een onderdeel nummer te komen van de motor steun van een 1700 injectie die standaard in een 5je zit.
Zou niet weten hou ik aan die nummers moet komen bij de renault garage willen ze niets zoeken.
groeten marcel.
Je bent echt aan het afstoffen he. Mijn 480 Turbo project wordt in ieder geval wel binnenkort afgemaaktBlackEagle schreef:nog steeds akelig stil