Vandaag was het zo ver. Ik heb een Twingo gekocht! Echt een schitterende auto, lichtmetalen velgen, open dak, rijdt lekker en echt ruim van binnen!

Helaas vind ik wel één nadeel. De geluidsinstallatie is echt bagger. Er zitten voor twee boxjes die klinken als een transister radio. Nu vraag ik me dus af wat ik hier aan kan doen. Achter op de hoedeplank een paar boxen lijkt me niet zo makkelijk gaan. De hoedeplank gaat helemaal de lucht in dus je moet extra veel speling in de kabel houden. Of misschien gaat de klep niet meer open als ik er te zware boxen in hang.
Zelf heb ik al een goede radio, een Sony GT300. Ook had ik al goede boxen die ik in me vorige auto op de hoedeplank had. Maar deze boxen zijn te groot en zeker te zwaar om de achterklep omhoog te houden.

Nu zat ik eraan te denken om de boxen in het dashboard te vervangen door betere boxen. Maar ik wil achter ook ergens boxen. Ik heb volgens mij een plastic rond iets gezien boven de wielkassen waar ook kleine boxen in zouden kunnen passen? Als dat zo zou zijn had ik graag 4 lichtere boxen voor de hoge tonen en 1 actieve subwoofer voor de wat lagere tonen.
Wat vinden jullie hiervan of wat raden jullie mij aan? Hoe hebben jullie het zelf opgelost? Het gaat om een Twingo van '95. Alvast bedankt voor jullie reacties!