ACT: Algemeen Chat Topic. I
Weet iemand wat PLAQUETTES DE FREIN is? Mijn Frans is niet zo geweldig... 

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Mike ik heb nog wel een bestel nummer voor jepcman schreef:past die een beetje onder een 19.
dan heb ik wel interresse

Help me morgenavond even herinneren
Project: GTT Blue Sport
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
wat Paul zegtMarieke schreef:ff een vraagje:
Ik kreeg vanavond bij het opstarten van mijn pc ineens de melding dat ik 'mogelijk de dupe ben geworden van software vervalsing'. Ik zou nu iets moeten 'kopen' om het te verhelpen, maar alles doet het nog gewoon.... Wie weet wat hier aan de hand is en wat ik nu moet doen?!

Hitman Pro is altijd wel goed (ff spammen: http://www.hitmanpro.nl ), maakt schoon en beveiligt tegelijk je windows tegen dit soort bullshit
ook een goeie firewall draaien kan geen kwaad (zonealarm of kerio bijvoorbeeld) want die blokkeert deze nep meldingen (ik heb ze op m'n eigen pc nog nooit gezien, vaak genoeg bij anderen overigens

en ook als je denkt dat er niks aan de hand is, kun je toch al helemaal vol zitten met spyware/adware/malware/andere zooi

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
dat meen je toch niet

Marieke, is dat wat jij ook hebt, of leek het er niet eens op?
Ik kan me namelijk ook goed voorstellen dat er grappenmakers zijn die de melding van Microsoft nabootsen, zodat je bij hun een site bezoekt of iets koopt wat je in feite alleen maar van de regen in de drup helpt

Nu maar ff snel kijken dat ik dat Genuine gedoe buiten de deur houdt (moet lukken met de 14 verschillende methoden in dat Fok! topic, nummers 11, 12 en 13 lijken me erg geschikt aangezien je zo te lezen zelf niks hoeft te doen.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
niet bang wordenMarieke schreef:ff een vraagje:
Ik kreeg vanavond bij het opstarten van mijn pc ineens de melding dat ik 'mogelijk de dupe ben geworden van software vervalsing'. Ik zou nu iets moeten 'kopen' om het te verhelpen, maar alles doet het nog gewoon.... Wie weet wat hier aan de hand is en wat ik nu moet doen?!
Is grote onzin
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ach lekker foutHesselgouda schreef:Das die ouwe bak van de baron van Bassie en Adriaan....toch....drommelsLuco/Alpine-racer schreef:morgen even gaan kijken voor een nieuw voertuigje voor de racerij![]()
![]()
![]()
http://www.autodealers.nl/dealers/resiz ... g&width=75![]()
maar de rdw loopt weer te zeiken
op kenteken staat dat die 0 kgmag trekken
dus de rdw wil verklaring van de fabrikant wat je er achter mag hangen
maar ja wat is nu de fabrikant? renault of winnebago?
dus winnebago gemaild en renault gebeld

morgen eerst ff kijken of het wat is maar we zullen aan een camper moeten

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
Bij mij duurde het ooit 1 dag.. 

-
OK, voor de muziekkenners.
Ik zoek een muzieknummer, hoor ej vaak bij voetbal, veel blazers, Braziliaanse stijl, goede drumband er achter en als je vanavond een reclame ziet voor een WK cd op tv, dan is het het laatste stukje muziek wat je hoort. Welk nummer is dit en van wie?????
Ik heb dat nummer nodig tijdens het grote buurtfeest.
Ik zoek een muzieknummer, hoor ej vaak bij voetbal, veel blazers, Braziliaanse stijl, goede drumband er achter en als je vanavond een reclame ziet voor een WK cd op tv, dan is het het laatste stukje muziek wat je hoort. Welk nummer is dit en van wie?????
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst

Dario G - Carnaval de Paris ?André ter Velde schreef:OK, voor de muziekkenners.
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
-
- Über-Spammer
waarschijnlijk wel ja 
-
Jep, Dario G. Met heel veel dank aan een ieder die meegezocht heeft.
-
- Contacteer:
Ben klaar,
Dank

Dank
-
Hebbus !!!! Maar had hem inmiddels ook al via Limewire. maar toch heel erg bedankt.
-
- Moderator
- Contacteer:
From Whatcar:
-Megane Renaultsport to get another 25bhp
-250bhp model to be launched at Paris motor show
-Renault says new system will control extra power
Hot hatch fans could have an unexpected treat in store at the Paris Motor Show later this year.
Renault says it's launching an even hotter Renaultsport Megane with around 250bhp - 25bhp more than the current model.
The extra power will help to distance the Megane from the sporty new Clio Renaultsport 197, which went on sale this week.
Renault says it has developed a new system which will help the car control the extra power, but hasn't revealed what this may be. The company has ruled out four-wheel drive, however, so the solution may lie in a clever differential.
Work is already well under way on the next-generation Megane, which is expected around 2009.
-Megane Renaultsport to get another 25bhp
-250bhp model to be launched at Paris motor show
-Renault says new system will control extra power
Hot hatch fans could have an unexpected treat in store at the Paris Motor Show later this year.
Renault says it's launching an even hotter Renaultsport Megane with around 250bhp - 25bhp more than the current model.
The extra power will help to distance the Megane from the sporty new Clio Renaultsport 197, which went on sale this week.
Renault says it has developed a new system which will help the car control the extra power, but hasn't revealed what this may be. The company has ruled out four-wheel drive, however, so the solution may lie in a clever differential.
Work is already well under way on the next-generation Megane, which is expected around 2009.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
gewoon druk opschroeven heeft die 265 pk 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Uhumm, ik weet niet of sommigen het reeds gemerkt hebben, maar dit topic moet écht wel een van de langste, zo niet dé langste van het hele internet zijn. Reeds meer dan 34.000 posts!!! :o Wie kent er een nog langer topic?
Iemand die deze auto kent??? Ik heb er wel foto's van dat ie op Speed&Design 2004 stond. Daar zag ie er perfect uit!Remon-CL10 schreef:Is iemand bekend met deze Clio 16v??
KLIK
Zal het verstandig zijn om mijn Clio s te verkopen en dan dit te kopen?? Vaak hebben Clio 16v's wel problemen toch?? Ik hou er waarschijnlijk wel geld aan over...
Maar ik ben bang dat hij onderhuids goed afgeragt is... Als iemand zou weten hoe ermee omgegaan is