Merijn schreef:Ik snap je effe niet... Dus leg uit en ik reageer...

zie:
Merijn schreef:Haas, lul niet zo uit je nek...
Als je dit soort acties flikt, flik ze dan in de finale-race als je met een minimaal puntenverschil de race begint. En doe het dan GOED!
Merijn schreef:En begin niet over 1994, want ook toen heeft ie de titel niet rechtmatig opgeëist.
....

Hij stond 1 punt voor, dus het was OF MSC OF Hill.. tsja, ik vind het ernstig begrijpelijk en aangezien de jaren daarvoor van 5 titels er 3 op dezelfde manier zijn beslist, maar in de eerste bocht (nog erger!) , is alle ophef in mijn ogen gewoon belachelijk. Als hill ff had gekeken, hadtie een bocht gewacht of m op het rechte stuk voorbij gereden, dan was hij de kampioen. Maar goed...over Hill's kwaliteiten zal ik niet beginnen
Merijn schreef:Haas schreef:en wat bedoel je met hakkinen in 2000? Die actie met het lappen van Zonta op Spa? daar was toch niets fouts aan?
De ronde daarvoor op dezelfde plek... Levensgevaarlijk! Hakkinen sprak hem daar na de race ook over aan. En terecht! Je hoort op TV Hakkinen zeggen tegen Schumacher dat dit echt geen manier van racen is. Dat er zo nog eens (dodelijke?) ongelukken van komen. En gelijk heeft ie!!
true, netjes is anders.. Maar hij is gewoon niet de enigste die dat doet! Btje drukken, brake-testen doet het hele veld, alleen omdat hij vooraan rijd, zie je het altijd...
Nogmaals, neemt niet weg dat het netjes is, maar omdat het schumacher is, wordt er weer heibel om gemaakt. Goed gekeken naar Klien in San Marino dit jaar? Die was ook lekker bezig.. Evenals Heidfeld vorig jaar in Silverstone..
Merijn schreef:Haas schreef:en ja, iedereen kan zeuren dat het zo'n ongelooflijke onsportieve rijder is, dat t een arrogante duitser enz. Nou, als het echt zo erg was, had geen teambaas hem nog gehoeven, wilde sponsoren hem niet hebben, had de FIA m zijn superlicentie al lang afgepakt enz. Hij rijd gewoon hard ja en is dominant. Als niemand hem tegengas geeft, valt dat op..
Lekker makkelijk uit te leggen... Sponsoren kijken alleen maar naar geld en Schumacher is nu eenmaal een groot coureur. Hij heeft ook veel mooie dingen laten zien en hij is het grootste talent wat we de afgelopen 10 jaar gezien hebben. Maar dat staat los van het feit dat hij enorm onsportief kan zijn en ook is op sommige momenten. Bij het grote publiek is Schumacher de grote man en de FIA is er erg aangelegen dat hij in de F1 blijft! En onsportief gedrag kan niet altijd bestraft worden, aangezien het ook nog wel eens vaag beschreven is wat nu wel en niet mag. Schumacher en de zijnen weten heel vaak een maas in de F1-wet te vinden, waardoor hij vaak nog vrijuit gaat.
zit een kern van waarheid in, maar tis net als met de wet he. Als er dingen gebeuren en er zijn geen wetten voor, moet je die maken om het te voorkomen. Als de FIA dat niet doet, kan het blijven gebeuren. EN IEDEREEN KAN DAT DOEN! Als je het zo gaat bekijken, kan je beter de FIA de schuld geven. En toegegeven, ik vind dat de FIA veel te laks is wat dat betreft.... Maar ook jij weet: als je niet bestraft wordt voor 55 kmh rijden waar je 50kmh mag, dan rijd je ook 55, simple as that
Regels moeten nageleefd worden, onder elke beding, maar als ze er niet zijn, is dat dan de fout van de overtreder? Volgens mij kan je uberhaupt niets overtreden,als er geen regel is, die zegt dat het niet mag, maar goed... Precies hetzelfde als tractioncontrol, electronische snufjes, enz...
Merijn schreef:Ik hou niet van zijn stijl, vind dat hij geen rijder is met ballen, met gevoel, met flair... Het is een coureur met de grootste prijzen en records achter zijn naam, maar ik vind hem daarom echt niet de beste.
Sommige records heeft hij gebroken omdat hij gewoon de snelste was op dat moment. Hij ís ook 1 van de besten, maar de manier waarop hij sommige overwinningen heeft binnengehaald, vind ik gewoon ongepast. En dat zal er altijd voor blijven zorgen dat ik Schumacher NOOIT een toprijder ga vinden.
En ja, die alles is mijn mening...

Alonso is nu ook de snelste? Leg mij het verschil uit... Hij legt nu ook records vast als Spanjaard voor alle spaanse GP coureurs ooit
Je kunt er gewoon niet onderuit dat hij de meest getalenteerde coureur is van de afgelopen jaren. Klaar. Iemand met het talent van een tuinman wordt geen 7x wereldkampioen. Als hij kampioenschappen, teams, mensen en coureurs naar zijn hand zet, is dat dan niet zijn kwaliteit in plaats van een slechte eigenschap?
Afgezien van de jaren 90, want daar worden we het niet over eens denk ik

Welke titel heeftie daarna dan onrechtmatig verkregen? Of welke overwinning?