ach, mensen die geen fan van hem zijn, zijn gewoon jaloers dat ze fan geworden zijn van de verkeerde coureur

Precies, andere coureurs (Senna, Prost, Coulthard bijvoorbeeld) zijn ook niet brandschoon. Zij hebben soortgelijke vuile trucs uitgehaald. Vielen de mensen daar over? Nee. Elke coureur haalt wel eens een vuile truc uit. Waarom er die heisa is snap ik nog steeds niet. Prost en Senna zijn nog nooit zo afgebrand zoals Schumacher de afgelopen dagen. Verder vindt ik Briatore helemaal smerig tegenvallen. Hij weet hoe Schumacher is omdat hij Schumacher zo gemaakt heeft.Haas schreef:als fisi op die manier de pole had gepakt, had er geen haan naar gekraaid, maar omdat MSC het is, is het raak. Allemaal druk maken om niks...
Oke, toegegeven 97 was echt een grote fout van hem, maar verder... 94 en 95 heeft hij terecht gewonnen, net als de rest van zijn kampioenschappen.
En ik...Pollo schreef:Ik ben het eindelijk eens een keer met je eens...Merijn schreef:Ga weg, Haas... Hij zou een DQ moeten krijgen! En die uitgestreken kutsmoel van 'm! Gadverdamme. Hij had wat krediet bij me opgebouwd de laatste paar maanden, maar ik heb alweer een gruwelijke schijthekel aan 'm!
Als je het doet, doe het dan goed en niet zo opvallend! Wat een loser... Ik hoop dat ie heel snel met pensioen gaat, want aan zulke mensen heb je niks in de F1!
Tullak wel. Ik hoop dat die spanjool een paar keer uitvalt dit seizoen. Is beter voor de spanning in het kampioenschap.Duupke schreef:Dan kijk je toch niet meer...
waarbij MS voor op looptMarcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Precies, het zijn allemaal van die berekenende watjes geworden
toen die klein was had die al een rotkopPaul1916v schreef:Speciaal voor Haas en Marcel (baco):
http://videos.streetfire.net/hottestvid ... 6805AC.htm
Hij kan/kon toch zeker wel sturen!
evenwicht herstellen?Paul1916v schreef:Om het evenwicht te herstellen:Merijn schreef:Ik krijg accuut kotsneigingen...
KLIK
Let ook even op de plof van villeneuve na 5.45min
en dan ook nog even schakelen met een hand aan het stuurPatrick Depallier
Wat nou traction-control!!!