ACT : Formule 1 Deel I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Haas
Car: Megane RS

net of het wat boeit HOE je het doet. Het resultaat is hetzelfde... Als je iemand de eerste bocht de grindbak in beukt om zelf wereldkampioen te worden, kraait er geen haan naar. Als je je auto parkeert om de pole te behouden zonder hem kort te rijden, is het ineens een probleem...

ach, mensen die geen fan van hem zijn, zijn gewoon jaloers dat ze fan geworden zijn van de verkeerde coureur :P

:pompom: Michael Schumacher :pompom:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Get outta here... Hij degradeert de sport weer. (Jaaa, voor de zoveeltste keer!) Een 7-voudig wereldkampioen die een pole position op een kinderachtige manier moet veroveren, daar heb ik echt geen respect voor.

En dan nog ontkennen ook! Het was wel zo overduidelijk, maar aan die 'onschuldige blik' van hem, die we uit de jaren 90 maar al te goed kennen was direct af te lezen dat ie wel degelijk iets te verbergen had.

Ik kan gewoon geen respect opbrengen voor mensen die op deze manier een race/kwali winnen. Als Alonso dit gedaan had, had ik precies hetzelfde gereageerd. Trieste bedoeling... (N)

Écht goeie coureurs hebben dit soort acties niet nodig om te winnen. Die halen hun oponenten gewoon in, zonder beukacties.
Haas

als fisi op die manier de pole had gepakt, had er geen haan naar gekraaid, maar omdat MSC het is, is het raak. Allemaal druk maken om niks...
Oke, toegegeven 97 was echt een grote fout van hem, maar verder... 94 en 95 heeft hij terecht gewonnen, net als de rest van zijn kampioenschappen.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Haas schreef:als fisi op die manier de pole had gepakt, had er geen haan naar gekraaid, maar omdat MSC het is, is het raak. Allemaal druk maken om niks...
Oke, toegegeven 97 was echt een grote fout van hem, maar verder... 94 en 95 heeft hij terecht gewonnen, net als de rest van zijn kampioenschappen.
Precies, andere coureurs (Senna, Prost, Coulthard bijvoorbeeld) zijn ook niet brandschoon. Zij hebben soortgelijke vuile trucs uitgehaald. Vielen de mensen daar over? Nee. Elke coureur haalt wel eens een vuile truc uit. Waarom er die heisa is snap ik nog steeds niet. Prost en Senna zijn nog nooit zo afgebrand zoals Schumacher de afgelopen dagen. Verder vindt ik Briatore helemaal smerig tegenvallen. Hij weet hoe Schumacher is omdat hij Schumacher zo gemaakt heeft.
Haas

precies...en dan MSC uitmaken voor gore leugenaar waar 'toevallig' de camera's bijstaan. Viel me tegen van hem...

Vroeger gebeurde dit veel en veel vaker, en niet alleen aan de kop van het veld. ff in de uitlooprond iemand blokken die sneller dreigt te zijn. Je kunt het niet netjes noemen of competitieverneuking, maar wie niet de snelste is, moet proberen de slimste te zijn. Omdat iedereen nu maar netjes en braaf is, zie je nooit meer dit soort dingen... En als het dan gebeurt, doet iedereen lekker hypocriet of de wereld in mekaar valt.
Herinnert u zich Villeneuve nog enkele weekjes terug in de quali...ff blocken, waardoor hij geen plaast teruggaat op de grid en dan zeggen: sorry, niet gezien. Lekker belangrijk..Jacques heeft ook meteen een grote bek tegenover msc, maar net of hij zelf zo'n lekker manneke is wat dat betreft. De pot verwijt de....nouja, we kennen hem wel. Wil overigens niet zeggen dat ik Jacques' rijstijl niet kan waarderen, in tegendeel... :)
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Pollo schreef:
Merijn schreef:Ga weg, Haas... Hij zou een DQ moeten krijgen! En die uitgestreken kutsmoel van 'm! Gadverdamme. Hij had wat krediet bij me opgebouwd de laatste paar maanden, maar ik heb alweer een gruwelijke schijthekel aan 'm!

Als je het doet, doe het dan goed en niet zo opvallend! Wat een loser... Ik hoop dat ie heel snel met pensioen gaat, want aan zulke mensen heb je niks in de F1!
Ik ben het eindelijk eens een keer met je eens... :bang:
En ik... :D

En Haas,
Niet iedereen is brandschoon, accoord.
Maar Schumacher staat toch wel helemaal 'only the lonely' bovenaan het lijstje.

Vorig jaar reed ie na een pitstop op Indianapolis (je weet wel, met 6 deelnemers) zelfs bijna zijn ploegmaatje van de baan (N)
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
Haas

ja en dus? daar zijn er zoveel van...
irvine en barrichello hebben ook dikwijls naast de baan gestaan met z'n tweeen. Irvine krijgt dan weer de schuld omdat Rubens bekend staat als emotioneel zacht eitje. je teamgenoot is je eerste tegenstander. Als je dan al meteen gaat back-off'en zit je telkens in zijn pocket. Gewoon een keer maar een lompe actie plegen, weten ze ook weer dat ze rekening met je moeten houden... Precies als Piquet en Schumacher in 92. Piquet was ook meneertje belangrijk. Schumacher heeft m een paar keer wat geflikt en toen was die sambaharses ineens een stuk rustiger.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Formule 1 draait naast de individuele prestatie ook nog steeds om de teamprestatie.
Haas

klopt, maar juist daardoor worden er nooit meer brute inhaalacties geprobeerd..iedereen is te bang het team te benadelen (N)

Precies, het zijn allemaal van die berekenende watjes geworden (N)
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Dan kijk je toch niet meer...
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Midland F1 wordt een Nederlands team???

Midland F1

Data van de 'crash' van Schumacher:

16 km/h

Duupke schreef:Dan kijk je toch niet meer...
Tullak wel. Ik hoop dat die spanjool een paar keer uitvalt dit seizoen. Is beter voor de spanning in het kampioenschap.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Alonso maakt erg weinig fouten (Y) , enne die Renault is wel heel betrouwbaar (zullen er veel zijn hier die daar jaloers op zijn) :D

Ik zie het zo snel nog niet gebeuren, maar je weet nooit...
Merijn
Über-Spammer

Haas, lul niet zo uit je nek... ;)

Als je dit soort acties flikt, flik ze dan in de finale-race als je met een minimaal puntenverschil de race begint. En doe het dan GOED! Ik vind het echt van diepe triestheid getuigen dat hij deze actie blijkbaar nodig heeft om WK te worden. NU AL! Laat hem eerst Alonso maar eens kei hard afstraffen door te laten zien dat ie sneller/beter/slimmer is. Blijkbaar kan ie dat niet. Het is in mijn optiek ook een teken van zwakheid om zulke acties te plegen.

En natuurlijk is bijna niemand brandschoon, maar Schumacher heeft toch wel een reputatie waar iedereen zich blijkbaar aan stoort, gezien de reactie van bijna het gehele rijdersveld en alle teambazen.

En begin niet over 1994, want ook toen heeft ie de titel niet rechtmatig opgeëist. Dat was ook een regelrechte beukactie, waar ik bij moet vermelden dat Damon Hill ook niet de meest snuggere actie uitha alde. Aan zijn actie in '97 wil ik niet eens woorden aan vuil maken. Spa 2000 (?) samen met Hakkinen wel. Dat was ook een actie waarvan ik zeg dat ie daarvoor kei hard gestraft moet worden. Hij zou eens een paar jaar in de VS moeten gaan racen, dan leert het principe 'Live and let live' wel kennen... Als je dat niet doet, zit je zelf ook in de muur.
Steven(stk)

Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Precies, het zijn allemaal van die berekenende watjes geworden (N)
waarbij MS voor op loopt

of heette dat nou gewoon briljante taktiek :P
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Speciaal voor Haas en Marcel (baco):
http://videos.streetfire.net/hottestvid ... 6805AC.htm

Hij kan/kon toch zeker wel sturen! (Y)
paulvanrooij
Contacteer:

F1 hisotrie in een notendop

En ja, vroeger was het zeker beter..in ieder geval stuk leuker om te zien!!

al is DIT ook wel een leuk filmpje.. F1 2005
Laatst gewijzigd door paulvanrooij op di 30 mei 2006 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

Paul1916v schreef:Speciaal voor Haas en Marcel (baco):
http://videos.streetfire.net/hottestvid ... 6805AC.htm

Hij kan/kon toch zeker wel sturen! (Y)
toen die klein was had die al een rotkop :evil:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
paulvanrooij
Contacteer:

ik wist dat je alleen naar die kop ging kijken Luco! je wordt voorspelbaar!! :lol: :p
Merijn
Über-Spammer

Ik krijg accuut kotsneigingen... :P
Duupke (Ronald)
Contacteer:

En die teksten op het eind dan:

"Look beyond the Tabloid Caricature only to realize that in him, you see God!!"

Hier is hij zelf het meest van overtuigd (N)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

ja shumi heeft net zoveel antifans als fans
maar meer dan de helft van zijn fans zijn fan van hem omdat die wk is geworden/geweest en niet om de coureur/mens schumacher

geef mij maar nigel mansell (Y) (Y) (Y) (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
paulvanrooij
Contacteer:

vroegah, toen de wielen nog in t rond vlogen..
Laatst gewijzigd door paulvanrooij op di 30 mei 2006 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

... Johnny Herbert, Alain Prost
paulvanrooij
Contacteer:

Patrick Depallier :worship: :worship:
Wat nou traction-control!!! :worship: :worship:
paulvanrooij
Contacteer:

Merijn schreef:Ik krijg accuut kotsneigingen... :P
Om het evenwicht te herstellen:
KLIK

Let ook even op de plof van villeneuve na 5.45min
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Paul1916v schreef:
Merijn schreef:Ik krijg accuut kotsneigingen... :P
Om het evenwicht te herstellen:
KLIK

Let ook even op de plof van villeneuve na 5.45min
evenwicht herstellen?
Bij mij worden die braakneigingen alleen maar erger, zet er de finish van Indianapolis van dat zelfde jaar nog ff bij. Dan kan ik morgen mooi thuis blijven.
paulvanrooij
Contacteer:

evenwicht positief-negatief over schumacher

dat jij je daar nog steeds door laat opnaaien.. ;) :lol: :beer:
Jean-Paul-S
Über-Spammer

Patrick Depallier
Wat nou traction-control!!!
en dan ook nog even schakelen met een hand aan het stuur :D dat is pas wagenbeheersing (Y)
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Je weet het he,
voor mij geldt alleen negatief-negatief :lol:
Jean-Paul-S
Über-Spammer

schumacher, wie is dat? :D
paulvanrooij
Contacteer:

J-P-S schreef:
Patrick Depallier
Wat nou traction-control!!!
en dan ook nog even schakelen met een hand aan het stuur :D dat is pas wagenbeheersing (Y)
Nog zo'n legendarische: KLIK

volgens mij wel genoeg filmpjes voor 1 avond :p
Jean-Paul-S
Über-Spammer

dat is pas echt racen. dat van nu is niet meer zo. de wagens lijken wel zo gebouwd dat ze niet echte acties kunnen doen met inhalen (N)

Gesloten