De Williams van LotuzClioWilliams
-
Zou best kunnen. 
-
Zou best kunnen. 
-
Er staan nog genoeg Willies te koop. 

Jammer dat ie weg is, maar succes met je zoektocht naar een 106 
-
Tssss. verkoopt ie gewoon een auto met te lage oliedruk
Naja, kun je eindelijk een ECHTE auto kopen, ipv zon gouwe wielen-gouwe ketting-hoop op wielen. Wanneer kom je proefrijden in de 2.3-16?

Naja, kun je eindelijk een ECHTE auto kopen, ipv zon gouwe wielen-gouwe ketting-hoop op wielen. Wanneer kom je proefrijden in de 2.3-16?

-
owja, wat zeggen ze dan? flame suit on?
-
Heb ik wel eerlijk verteld aan de koper. Hij heeft zelf het risico genomen door de wagen daarna te kopen. Maar zoals jij al aangaf in je PM zal het vast niets ernstigs zijn.canonballman schreef:Tssss. verkoopt ie gewoon een auto met te lage oliedruk![]()
![]()
Haha. Ik vind het wel een gave wagen, maar voor mij voorlopig even geen oude wagen meer.canonballman schreef: Naja, kun je eindelijk een ECHTE auto kopen, ipv zon gouwe wielen-gouwe ketting-hoop op wielen. Wanneer kom je proefrijden in de 2.3-16?
-
Zoooowwww, daar komen we goedkoop vanaf..........
GEINTJUH!!
Gefeliciteerd met de verkoop en tevens gecondoleerd met de verkoop.
Suc6 met het vinden van een geschikte nee06....

GEINTJUH!!

Gefeliciteerd met de verkoop en tevens gecondoleerd met de verkoop.
Suc6 met het vinden van een geschikte nee06....

-
Sorry, nogal slecht geslapen, kan deze humor niet echt waarderen. Dit zat me echt wel dwars namelijk.
-
je hebt toch niet wakker gelegen van de verkoop??????LotuzClioWilliams schreef:nogal slecht geslapen
Kom op, het is maar een auto

En anders koop je er weer een. Staan er zat te koop...
-
Het is idd maar een auto. Stom stuk blik op wielen. Maar ik ben toch gehecht aan zo'n ding. Ik vind het afscheid nemen ervan maar niks eigenlijk. Zou die Rallye en de Williams het liefst allebei gehouden hebben. Maar ja...
De gelukkige nieuwe eigenaar is een moeder van twee dochtertjes uit Overijssel. Nou ja, haar man was wel weg van de Williams, heeft ook de proefrit gedaan en zij mag er voortaan in rijden. Ze heeft nog wel even achter het stuur gezeten.
De gelukkige nieuwe eigenaar is een moeder van twee dochtertjes uit Overijssel. Nou ja, haar man was wel weg van de Williams, heeft ook de proefrit gedaan en zij mag er voortaan in rijden. Ze heeft nog wel even achter het stuur gezeten.

Ik geef Žer een week, dan staat ie weer te koop. "Toch iets te snel voor haar" staat er dan in de advertentie. 

-
Hahaha!

eigenlijk is de auto iets "te pittig" voor me qua vermogen

-
bieden kan altijd he droppie