het stuurhuis beweegt behoorlijk maar kwam er ook achter dat er speling in de stuurstang rechtsvoor zit aan de stuurhuiszijde. morgen ff nieuwe kogel bestellen en hopen dat het los wil

hehe, hopen op slechter weer dan maar of toch niet? nouja een cola'tje mag ook wel hoorPaul1916v schreef:Was iets te warm voor koffie, vond ik
Maar toch ff bijgekletstVolgende week weer een kans
Heeft je 19 erg goed gedaan, die paintjob!
Vergeet ook je koppeling nietkool schreef:ga (als het kan) zaterdag het blok er maar uit lepelen, meteen alle steunen vervangen, de distributie en de stuurhuisrubbers. hopelijk is het gebonk dan weg want het wordt steeds erger.
het blok hangt overigens nog wel recht. zodra ik ermee begin houdt ik het wel bij met foto's
zou het nodig zijn ja? mijn koppeling werkt nog perfect en er is al eens een gereviseerde bak in gekomen, denk dat toen de koppeling ook al is vervangenFrits schreef:Vergeet ook je koppeling nietkool schreef:ga (als het kan) zaterdag het blok er maar uit lepelen, meteen alle steunen vervangen, de distributie en de stuurhuisrubbers. hopelijk is het gebonk dan weg want het wordt steeds erger.
het blok hangt overigens nog wel recht. zodra ik ermee begin houdt ik het wel bij met foto's
Als bij mij het blok eruit moet vanwege de distributie dan heb ik geen zin om het een korte tijd later nog een keer te doen omdat mn koppeling het begeven heeft... Ik weet niet precies wanneer er bij jou een andere bak op is gekomen, maar het is altijd even de moeite waard om de bak los van het blok te halen...kool schreef: zou het nodig zijn ja? mijn koppeling werkt nog perfect en er is al eens een gereviseerde bak in gekomen, denk dat toen de koppeling ook al is vervangen
en ach, anders maar nog een keer hoor, t geld groeit nog steeds niet op mijn rug
Hij liever als ik..Riël schreef:Maar ja als de koppeling nog geen signalen vertoont van slijtage ... dan houdt ie het nog wel effe. t is natuurlijk altijd mooi meegenomen maargoed, zo te horen schrikt ie er ook niet van zijn blokje er even uit te halen
de bak bedoel jeBart V schreef:Als de koppeling er af is kan je het altijd nog beoordelen of hij wel of niet vervangen moet worden.
tijd is geld dus eigenlijk hetzelfde toch?Ronald1916V schreef:de bak bedoel jeBart V schreef:Als de koppeling er af is kan je het altijd nog beoordelen of hij wel of niet vervangen moet worden., ik kom je binnenkort dus wel even helpen, het is alleen even kijken wanneer dat mij uit komt.. geld groeit me niet op de rug, tijd ook niet
Mijn record staat op 3 uur uitbouwen en 3 uur inbouwenkool schreef:tijd is geld dus eigenlijk hetzelfde toch?Ronald1916V schreef:de bak bedoel jeBart V schreef:Als de koppeling er af is kan je het altijd nog beoordelen of hij wel of niet vervangen moet worden., ik kom je binnenkort dus wel even helpen, het is alleen even kijken wanneer dat mij uit komt.. geld groeit me niet op de rug, tijd ook niet
![]()
ik schrik er nog niet van, en ach, heb er (nu nog) best zin in, weet ik ook meteen hoe het moet. een leuk leerproces dus haha
. zal wel ff kijken, haal het wel ff los dan denk ik.
patserrinze schreef:Mijn record staat op 3 uur uitbouwen en 3 uur inbouwenkool schreef:tijd is geld dus eigenlijk hetzelfde toch?Ronald1916V schreef:de bak bedoel jeBart V schreef:Als de koppeling er af is kan je het altijd nog beoordelen of hij wel of niet vervangen moet worden., ik kom je binnenkort dus wel even helpen, het is alleen even kijken wanneer dat mij uit komt.. geld groeit me niet op de rug, tijd ook niet
![]()
ik schrik er nog niet van, en ach, heb er (nu nog) best zin in, weet ik ook meteen hoe het moet. een leuk leerproces dus haha
En dat alleen om de koppelingsplaat om te draaienkool schreef:patserrinze schreef:Mijn record staat op 3 uur uitbouwen en 3 uur inbouwenkool schreef:tijd is geld dus eigenlijk hetzelfde toch?Ronald1916V schreef:de bak bedoel jeBart V schreef:Als de koppeling er af is kan je het altijd nog beoordelen of hij wel of niet vervangen moet worden., ik kom je binnenkort dus wel even helpen, het is alleen even kijken wanneer dat mij uit komt.. geld groeit me niet op de rug, tijd ook niet
![]()
thx, had net snietz op msn gesproken hij heeft me ook ff uitgebreid verteld hoe het moetBart V schreef:Als je voor de motor staat, zit rechts onder op het onderblok (naast waar de pijlstok de motor in gaat) een bout. Die bout kan je eruit draaien met dop 17, en als je de krukas op bdp zet, kan je door het gat waar je de bout uitgedraaid hebt een pen oid van 13 mm steken, en minimaal een cm of 8 lang. Als het goed is staat je krukas nu vast.
Vergeet niet om hem ook weer te verwijderen