Ik ga zeker door leren , en veel sparen

Jij wil toch bij de RTC horen?AnthonyR schreef:''ONZE ANTHONY NOG WEL''![]()
Frank M schreef: kijk eens, 10 regels naar beneden in de latest posts:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 99#1765599
ik sluit deze...
hey super kan ik morgen weer ff naar die eikel toe. misschien dat ie morgen wel z'n hersens kan gebruiken.Jeroen schreef:Uit het grote onderlippen topic bij de RMC:6K0805903G B41 34,46 euro incl 19% btw.
Als je deze besteld kijk dan even mee op t computerscherm van de monteur. het moet een lip zijn van een Seat Ibiza Cupra en dan volgens mij dit model.
Neem anders de foto mee.
Je krijgt de lip geleverd helemaal dicht. de luchtroostertjes moet je er zelf uitsnijden.
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=1969.0
Moet-ie maar niet gaan vechten he. Echt iritant kunnen sommige mensen zijn, k ben al een aantal keren blij geweest dat er uitsmijters waren bij clubs... sommige gasten worden ook om het minste geringste compleet freaky.AnthonyR schreef:De vechtpartij ontstond nadat een meisje van 13 was lastiggevallen op de kermis. Haar vriend zei hier iets van en werd geschopt en geslagen. Hij liep een gezwollen neus en diverse kneuzingen op.
Het vijftal van 15, 18 en 19 jaar werd overgebracht naar het bureau en zit nog vast.
Die 15 jarige jongen ziet bij mij in de klasLekker voor hem
Erik (Schepjes) schreef:Frank M schreef: kijk eens, 10 regels naar beneden in de latest posts:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 99#1765599
ik sluit deze...
Slome
Zit jij hier op school dan??? Ik zit er namelijk ook. Maar ik vind het echt een slechte school, net als veel medestudenten van me. Ik raad mensen niet echt aan hierheen te gaan...Riël schreef:Bladibla over de PTH in Eindhoven
Ik heb even IVA gedaan, maar aan techniek besteden ze toch aardig wat tijd... In mijn ogen veels te veel!Riël schreef:IVA driebergen is ook echt geen autoTECHNIEK opleiding, maar een opleiding voor sales en management en commercie en dat soort zaken. Vind t zo'n popiejopie opleiding en je leer het eigenlijk nét niet.
IddMonica schreef:Anthony, ga lekker 2 jaartjes HAVO erachteraan doen. Heb ik ook gedaan toen ik 15 jaar was en het examen MAVO gehaald heb. Je hebt dan nog wat bedenk tijd, en je kan altijd terug naar MBO. Mocht je dan besluiten een HBO opleiding te volgen dan is dit ook een optie.
Trouwens, aangezien we er nu toch mee bezig zijn, leg me eens uit waarom het volgens jou een slechte school is?Remon-CL10 schreef:Zit jij hier op school dan??? Ik zit er namelijk ook. Maar ik vind het echt een slechte school, net als veel medestudenten van me. Ik raad mensen niet echt aan hierheen te gaan...Riël schreef:Bladibla over de PTH in Eindhoven
Kap het nou niet gelijk afAnthonyR schreef:Maar ik wil geen automonteur wordenmoet wel goed verdienen na lang studeren
Let wel, volgens mij heb je voor een 16v ook nog extra gereedschap nodig om je beide nokkenassen vast te zetten.Paul1916v schreef:Was iemand laatst niet op zoek naar een klepstel-setje?
KLIK
Klopt, die hebben ook geen bovenliggende nokkenas.Luco/Alpine-racer schreef:gtt is toch boutje moertje??
staan ook smilies bij duupDuupke schreef:Het was goed bedoeld hoor.![]()
Ik heb jou trouwens een stuk hoger staan dan een Nitwit![]()
![]()
De klep omlaag draaien is gezonder voor je nokkenas.Duupke schreef:Klopt, die hebben ook geen bovenliggende nokkenas.Luco/Alpine-racer schreef:gtt is toch boutje moertje??
Met dit gereedschap draai je je nokkenas iets omhoog, het plaatje wip je los uit de klepstoter met een schroevendraaier. Je peutert het plaatje tussen klepstoter en nokkenas uit en je vervangt het dan door een dunner cq. dikker plaatje.