Wilma schreef:Paul1916v schreef:nu hopen dat anderen je flessen niet leegdrinken als je ligt te slapen

Marco gaat niet mee dit jaar
@ Marco

alof ik de 1ige was die dat dronk

, ik had ook de beschikking over een beertender hoor

.
@ Wilma

-------------------------------------------------------------------------------------
Paul1916v schreef:niet? geen hoofd-scherende man elke ochtend?
Zal jacco jammer vinden

helaas paul komen we net terug van vakantie hoop er volgend jaar weer bij te zijn , enne spreek je niet voor je zelf
-------------------------------------------------------------------------------------
Wilma schreef:Zullen we gelijk maar een oproepje plaatsen voor de vacature "koffiezetter in de ochtend"
Voelt iemand zich geroepen om iedere ochtend verse koffie te zetten voor de personen die dat nodig hebben?

ik zeg Marieke en Monica

die kunnen dat volgens mij best overnemen
Monica schreef:Ik denk dat ik weer voor mijn gasbrandertje ga + pannetje + soepie + cappucino + thee
Multifunctioneel

Marieke schreef:Een waterkoker en die oploskoffiemeuk Nescafé ofzo kan toch ook?

Heb je ook meteen een waterkoker voor de theeleutjes

Paul1916v schreef:En dan wel met zo'n megavet uitklap-koffer-kastje waar alles in zit

Wilma schreef:Die wordt vast niet uitgeleend

Paul1916v schreef:ben bang van niet nee..

Uuuuhhh nee die leen ik niet uit, emotionele waarden
Monica schreef:Ow Marco, die koffie-zet-praktijken van jou waren echt helemaal super!!!
dank je ik heb er me best op gedaan

als automaxx volgend jaar weer is dan gaan we wel mee en dan zal ik ook koffie zetten.