mooi passje van henry zegbij die goal..
hopelijk zien we bergkamp straks ook nog ff!
En de complete technische staf met het behalen van de cup vervangen wordtPaul1916v schreef:En dan maken ze nu bekend dat ten cate de nieuwe trainer is..lekker moment..
En ik was in Eindhoven aan t werk!!!Duupke schreef:Ajax-PSV 2-1![]()
Huntelaar in de blessuretijd van de tweede helft (91ste minuut)![]()
![]()
![]()
![]()
Jij zegt het ik denk hetPaul1916v schreef:vast wel..
als dat bestuur nou gewoon es zou opstappen...
kortom dankzij de voorzitter heeft ajax de beker gewonnen? wat een sukkel zegVoorzitter John Jaakke noemde het een moeilijk besluit. "Danny is een echte Ajacied. Dit gaat niet in je koude kleren zitten. We hebben Danny altijd gesteund, ook toen Ajax negende stond. Anders hadden we nooit de play-offs en en de beker kunnen winnen", zei de preses op een persconferentie naar aanleiding van het ontslag van Blind.
Jaakke gaf aan dat de clubleiding de trainer de laatste maanden gewoon zijn werk heeft laten verrichten, ondanks de magere prestaties. "We hebben Danny rustig laten werken. Geen trainer van Ajax heeft met dergelijke resultaten zo rustig kunnen werken. We hebben als leiding in het belang van Ajax moeten denken en daarom deze beslissing genomen."
ja, en Edgar Davids wordt ook weer mee gesproken. knappe aankopen, Perez, Stam, Davids, Huntelaar die blijft.Hesselgouda schreef:Wordt het Ten Kate???
Huntelaar: ik zeg contract openbreken, voor meerdere jaren vastleggen. De eerste, de beste die dan komt mag heel diep in de buidel tasten-Ray- schreef:ja, en Edgar Davids wordt ook weer mee gesproken. knappe aankopen, Perez, Stam, Davids, Huntelaar die blijft.Hesselgouda schreef:Wordt het Ten Kate???