kenteken: 36-DR-JH
samen met me collega's even bekeken
Zag er netjes uit met die gouden velgen

kan misschien die van whitearrow (marjolijn) van ClubCinq geweest zijn.....?GijsClioRS schreef:Zojuist op een parkeerterrein bij winkelcentrum Overvecht in Utrecht:
witte 5, ik denk gtt, met zwarte velgen. Iemand?
[img]http://www.5gt.nl/images/dd8b23cc8aa4b5 ... b8-531.jpg[/img]CChris schreef:kan misschien die van whitearrow (marjolijn) van ClubCinq geweest zijn.....?GijsClioRS schreef:Zojuist op een parkeerterrein bij winkelcentrum Overvecht in Utrecht:
witte 5, ik denk gtt, met zwarte velgen. Iemand?
en een R5AnthonyR schreef:Idd er waren er 3....Marco V schreef:3 stuks.
wat heb ik nu gewonnen???
volgen mij zag ik deze vrijdag rijden ringting de brienenoordbrug
*KNIP*
Heb je niet toevallig al een antraciet grijse gt turbo voorbij zien blazeJes-Men schreef:Tussen de middag bij het oude A-Z stadion Almaar een clio williams
kenteken: 36-DR-JH
samen met me collega's even bekeken
Zag er netjes uit met die gouden velgen
hmmz, kheb jou niet gezien zal in t vervolg ff beter oplettenFrits Clio 16v schreef:Ik zag dinsdag om 19:00 in Ede Nadeem nog rijden in z'n 5 baccara![]()
Je stak het kruispunt bij het ziekenhuis over, ik stond voor het stoplicht.
Jep dat was ikke dusTwister schreef:Bij de Benelux tunnel vanaag :
Blauwe clio, dubbele uitlaat![]()
Was lekker te horen in de tunnel![]()
ff duimpie enzo
Jah dat ben ik reden jullie in een ph1 megane?Mike (spitsoor) schreef:Daarstraks rond de klok van 18:15 uur op de rotonde bij de mac/smartcenter in Capelle. Een Grijze renault 19 met een leuk einddempertje eronder en een RTC kentekenplaat houder. Wie o Wie?
die hek helaas niet gecapturedPaul1916v schreef:klaas, doe mij liever een shot van die koenigsegg met vlam in de pijp![]()
![]()