over 9 uur staan we weer op full speed..jippie...
Heb ik ook te koop zien staan ja-jo- schreef:in nederland rijd toch een gele R4 gtt ?? (stond onlangs te koop)
Viel mij ook enorm mee..Marieke schreef:Stukken beter dan andere auto's die er weleens voorbij komen
Ik vind de huidige resultaten echt stukken beter dan toen ze de auto's gingen stylen naar hobby en werk... Nu het resultaat nog ff kijken. Iig die van vandaag staan op Fullspeed, dus als er ff pica's gemaakt worden kan je meteen kijken of 't goed werk is. Die limo zag er wel chill uit.Edward(ForeverYoung) schreef:Viel mij ook enorm mee..Marieke schreef:Stukken beter dan andere auto's die er weleens voorbij komen
Gebeurt niet vaak dat ze het gewoon subtiel houden
Joost (DoubleYou) schreef:Ik vind de huidige resultaten echt stukken beter dan toen ze de auto's gingen stylen naar hobby en werk... Nu het resultaat nog ff kijken. Iig die van vandaag staan op Fullspeed, dus als er ff pica's gemaakt worden kan je meteen kijken of 't goed werk is. Die limo zag er wel chill uit.Edward(ForeverYoung) schreef:Viel mij ook enorm mee..Marieke schreef:Stukken beter dan andere auto's die er weleens voorbij komen
Gebeurt niet vaak dat ze het gewoon subtiel houden
Een stukje "human interest", denk ik.Joost (DoubleYou) schreef:Hebben ze altijd ruimte over in de Stentor voor dit soort artikelen? Is niet bepaald "nieuwswaardig" om het maar zo te zeggen.
Effe slang van het filter afpakken en dan 12v op de pomp.Xabre schreef:iemand een ideetje om je tank leeg te pompen, mijn lekt en moet 'm vervangen maar heb 'm net volgetankt
16v motorsteunen zijn zwaarder uitgevoerd als die van een RSI. Maar het past wel allemaalChristian schreef:ja subframes zijn allemaal het zelfde dus denk het wel heR(ay)Si schreef:R(ay)Si schreef:Kan iemand mij vertellen of de motorsteun van een RSi hetzelfde is als die van een 16V?????
Ik doe het dus nooit meer. Alleen al van die damp ga je totaal van over je nek. Luister maar naar Riel, slangetje aan de onderzijde los, auto op contact en bakkie eronder.Edward(ForeverYoung) schreef:m'n pa heeft dat al zovaak gedaan, en die leeft ook nog...
wel altijd lachen als ie dan per ongeluk benzine binnenkrijgt
Dank u allebei!!Frits schreef:16v motorsteunen zijn zwaarder uitgevoerd als die van een RSI. Maar het past wel allemaalChristian schreef:ja subframes zijn allemaal het zelfde dus denk het wel heR(ay)Si schreef:R(ay)Si schreef:Kan iemand mij vertellen of de motorsteun van een RSi hetzelfde is als die van een 16V?????