Friday Nightmeeting Bodegraven. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

-Ray- schreef:
Robert-Jan schreef:
Lex schreef: Maar ik kan me ook een rit naar Gronau herrineren dat we niet boven de 120 geweest waren
Dat was vorig jaar en naar Verhulst is er ook niet zo gek hard gereden 1 keer ff met een Cooper S
:~
Arme nicht die daar in reed. Eerst een 21TQ voorbij en toen nog een paar van die Renaultjes :lol:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

En die knakker maar denken dat ie een snelle auto had ...werd ie ff afgezeken door wat franse roest op wielen
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Lex schreef:Nog weinig nieuws van de heren, die blue sport zou er toch niet mee gestopt zijn op de terugweg?
Nee man! Behalve de startmotor heeft hij het super gedaan! Was wel blij toen ik hem net in de schuur zette... :)
Paul1916v schreef:BS wou bij de pizzatent al niet meer starten, en er lag wat olie op de grond :D Volgens mij heeft chris daarna nog een rondje of 5 gedaan :p
We zagen ze in Venlo wel voorbij rijden, dus dat had ie al gehaald :D
Ik bestwijfel of die olie van mij was.. Ach, lekker belangrijk, we hebben het gered! ;)
Ivo8hoven schreef: Maar ff onder ons...., ik met de Clio met volle bepakking VS Bleu Sport Ring Racer helemaal leeg met kooi.......

volgens Jochem waren we exact even snel..., Chris zit in mn bumper...maar komt me niet voorbij, en in 4 loop ik uit.... (0) (0) (0)
:bye: Dag Ivo.

1. Wij hadden 100% zeker weten meer baggage.
2. Ik had Jochem naast me zitten.
3. In zijn 4 moest ik gas inhouden.
4. Heb je je olie al gepeild? Kuch!! ;)

5. Ja, in zijn 5 liep je uit.
6. Wanneer doen we een sprint uit stilstand? :D
7. Heb een top weekend gehad.
8. Leeg, maar wat denk je dat die kooi weegt?

:lol:
Robert-Jan schreef:Lex en ik zaten gisterenmiddag al van wij hadden ook mee moeten gaan.

Ik heb toen naar Duitsland tegen de PZ gesport op de autobahn tot de 160 komt ie aardig bij daarboven is de Clio sneller
Zeker jammer dat jullie er niet waren...

Duitsland was kicken RJ!! :worship:
Haas schreef:
Ivo8hoven schreef:Iets meloten die 2.... :lol:

Maar ff onder ons...., ik met de Clio met volle bepakking VS Bleu Sport Ring Racer helemaal leeg met kooi.......

volgens Jochem waren we exact even snel..., Chris zit in mn bumper...maar komt me niet voorbij, en in 4 loop ik uit.... (0) (0) (0)
dat zegt meer over die BS :P

No offense :)
Wat dan Haas? :)
jochem de haas schreef:
Haas schreef:Fa moest af en toe ff wennen aan de rijstijl van Chris :lol:
TJA wie niet ? :lol:

Heilige boontjes! :klop:
Haas schreef:
Komen bij een afslag, ik zeg: let op. wijd erin, gas erop , achterwieltje tillen en al strepend verder.

En ja hoor... ;) (Y)
Mooi he! Heeft Jacco nog een strakke foto van!

Op de besproken dingen uit een ver verleden ga ik verder maar niet in..... :p

Topweekend mensen!

Zo'n 325 gaat is niet voorruit te branden!

[img]http://www.swededemon.com/images/Albums ... age23.html[/img]

Erg leuke "competitie" met die man gehad. (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ivo
Über-Spammer

Ach wat maakt het ook allemaal uit man, het verbaasde mij alleen dat ik redelijk in de buurt bleef hangen van die BS.. :wink:
Ivo
Über-Spammer

We hadden het gisteren nog over hem...., gehee kijk is wat er weer te koop staat....

BroemBroem

:p
Ferdy
Über-Spammer

Ivo8hoven schreef:We hadden het gisteren nog over hem...., gehee kijk is wat er weer te koop staat....

BroemBroem

:p
flink aan de prijs
Ivo
Über-Spammer

Als ik echt gas wil geven pak ik wel een BMW diezhjell...., ook leuk om een keer met een 530 / 535d de ring op te gaan... (I)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ivo8hoven schreef:Als ik echt gas wil geven pak ik wel een BMW diezhjell...., ook leuk om een keer met een 530 / 535d de ring op te gaan... (I)
Pas maar op dat je niet door een andere diesel ingehaald gaat worden dan... :wink:
Ivo
Über-Spammer

Onder het eten is er nog een GTT van eigenaar verwisseld..., Joost verkocht even, na wat onderhandelen over de PRIJS... :lol: deze GT aan Chris...

M'n GTT is toch ook geen beginnen aan, ik zie toch dat het te veel werk is. Aangezien ik de wagen sinds juli al heb en er nog niets mee is gebeurd, en de apk loopt in februari af, heb ik ook voor deze auto het geld en tijd niet. Daarom voor het luttele bedrag van 100 euro (dat haal je er met de onderdelen wel weer uit) mag je hem komen ophalen.

Wat voor de apk moet gebeuren is de koppakking, heeft een vastloper gehad (kan dus zelfs meer zijn dan koppakking), remschijven voor zijn aan vervanging toe, één lekke band en banden allemaal slecht profiel.

Dit zegt misschien wel wat over eventuele roest die er in / aan / onder kan zitten... onderdelenwagen dus. Skirts en bumper voor zijn stuk, interieur is uitgeleefd (en ook niet echt bruikbaar dus).

Helaas staan de foto's niet meer online op CC, het betreft hier een TungstenGrey :wink:
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Guess what, de eigenaar van de VR6 was hier net :lol:
Ivo
Über-Spammer

En wat had ie te melden...?

:lol:
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Dat ie iets snellers moest hebben om een GTT voor te blijven? :lol:
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Hij vroeg aan lex of de auto te koop was :worship:
antoine
Car: Renault Clio III RS

Ivo8hoven schreef:Onder het eten is er nog een GTT van eigenaar verwisseld..., Joost verkocht even, na wat onderhandelen over de PRIJS... :lol: deze GT aan Chris...

M'n GTT is toch ook geen beginnen aan, ik zie toch dat het te veel werk is. Aangezien ik de wagen sinds juli al heb en er nog niets mee is gebeurd, en de apk loopt in februari af, heb ik ook voor deze auto het geld en tijd niet. Daarom voor het luttele bedrag van 100 euro (dat haal je er met de onderdelen wel weer uit) mag je hem komen ophalen.

Wat voor de apk moet gebeuren is de koppakking, heeft een vastloper gehad (kan dus zelfs meer zijn dan koppakking), remschijven voor zijn aan vervanging toe, één lekke band en banden allemaal slecht profiel.

Dit zegt misschien wel wat over eventuele roest die er in / aan / onder kan zitten... onderdelenwagen dus. Skirts en bumper voor zijn stuk, interieur is uitgeleefd (en ook niet echt bruikbaar dus).

Helaas staan de foto's niet meer online op CC, het betreft hier een TungstenGrey :wink:
Voor die 50 euro is het zeker geen miskoop, toch. :D
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Nee, hij kwam gewoon voor een praatje.

Jullie kennen allemaal de Impreza van de GRB wel. die is van hem geweest. Wij hebben dat ding toen geruilt tegen die VR6 van hem
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Met die Bolle ken je altijd lachen.

Hij heeft ook altijd lekker turkse chickies bijzich :p
Steven
Car: M536

Haas schreef:
-Marieke- schreef:
Wij vanmiddag nog een mooi verhaal over bumpertikken hebben gehoord.... Chris!?! :P
bumpertikken? vraag steven maar...die starlet heeft nu een scheef achterbumpertie en de charade een kromme plaat voor :lol:
Welnee, die bumper hangt nog kaarsrecht... Dit was nog nix man, hoe denk je dat ik die koplampen van die neger sloopte? :lol:
-Ray-
Contacteer:

Immer wieder die verdammte Holländer
Robert-Jan

-Ray- schreef:**bmw'tje
Das wel wat voor jou Ray :D
VLK Groep
peter5GTTurbo
Contacteer:

Ken je gelijk 4 van die koters op de achterbank knallen.
-Ray-
Contacteer:

wel de combi, oxford green met crème leer :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Robert-Jan

-Ray- schreef:wel de combi, oxford green met crème leer :p
Kopuh dan, ramen tinten en je bent een pimp
VLK Groep
GijsClioRS

Hier iemand nog interesse in een hele goeie Clio RS? :p
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ik zoek iets met 4 deuren en een beetje vermogen.

Sinds die vrouw van mij bij Daihatsu Nederland is aangenomen, hoor ik niets anders dan dat ze een YRV wil. Ik wil best een compromie sluiten hoor, dus we gaan uitkijken naar een YRV Turbo :p
GijsClioRS

YRV :~
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

153pk, 4 deuren en zeeen van ruimte.

En net als alle andere zoals een Evo, Subie enz een dikke luchthapper in de motorkap
GijsClioRS

Maar ook smal, hoog en niet al te flitsend uiterlijk. Je moet er van houden...

Maar je moet wat om t vrouwtje tevreden te houden, hè :wink: Dan mag jij je weer ongestoord op je hobby storten! (Y)
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Wou net zeggen ik heb de GT.

Maar ik ben der nog aan het bewerken, misschien komt er toch weer een 19 16v :p
GijsClioRS

Heb ik toch een leuke Clio staan... :D :p
Maus

Ik weet niet hoe blond ze is, maar hoe wil je d'r wijs maken dat dat een 4-deurs gebakkie is? :wink:
GijsClioRS

Ach, wat heb je nou aan die twee extra deuren zolang je geen kinderen hebt? :wink:
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ach je hebt van die mensen die niet iedere 2 jaar van auto wisselen :p

We zien het wel, of het wordt een 19 16v phase2 5drs of een YRV.
Ivo
Über-Spammer

Qua betrouwbaarheid is zo'n jap natuurlijk prima..., maar ik zou voor een nette Chamade of 5 drs gaan man, kosten ook niet heel de wereld meer... :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik vind een YRV helemaal nix..... Alle auto's in die klasse trouwens niet.

Koop een mooi Golfje 4 man, of een mooie Clio phase2 of Polo.

Heeft iemand enig idee hoe snel een AX 1.4 wel niet is? Deze jongen beweert al een hele tijd dat hij de meeste GT's zoekrijd. :)

Maar blijkbaar is hij ook sneller als:
kakanox schreef:
ASTRA GSI 16V CHIP :bye: 2x
VW GOLF 2 1.8 16V CHIP :bye: 2x

CALIBRA 4X4 TURBO 300 PK ( niet in topvorm) :bye: 2x
VW GOLF 3 VR6 CHIP ENZB :bye: 3x
PEUGEOT 205 GTI MET 160 PK MI16 :bye: 1x
Mooi lijstje. Van de vetgedrukten heb ik het/heeft mijn AX al eens gewonnen, die dus sowieso minder zijn heb ik ff weggelaten (Vectra). Een Golf VR6 heb ik ooit van gewonnen met m'n grijze AX (toen het nog een 1.4 was), had er echter wel geluk mee omdat hij zich een beetje verslikte met schakelen en ik sowieso (in 1) een voorsprong had door het ontzettend lage gewicht. Sowieso lopen vele VR6'jes niet zoals ze horen te lopen, bekende van me heeft er een met een gereviseerde motor en Syncro en dat ding gaat hárd, die houd ik zeker niet bij.
Die 4x4 calibra heeft Goof het al eens van verloren toen hij de auto nog had. Een MI16 ging gelijk op met m'n 1.6, maar dat was dan ook wel een MI16 met throttlebodies en +/- 200 pk.

Maar heel netjes dus Chris... (Y) Overigens vind ik geen van allen echt héél indrukwekkend, behalve die Calibra (tenzij die door het niet-in-topvorm-zijn flink wat pk's verloren heeft), aangezien die nogal een voordeel in grip heeft.

Mijn laatste sprintje tegen een licht gekietelde GTT resulteerde in iets voorsprong in de 1 voor mij en langzaam terugzakken in 2. In 3 is trekt een GTT goed van me weg en in 4-5 wordt het verschil alleen maar groter. Een GTE kan ik weer behoorlijk aardig bijhouden, dan begint het verschil pas vanaf +/- 150-160 km/h (als ik naar 5 schakel).

Al eens gesprint met een niet-originele Charade GTTI? Corsa A 2.0 16V? Daar ben ik wel eens benieuwd naar. Die turbocompressor stelt je sowieso al gelijk aan een atmosferische tweeliter, 1 bar ipv de originele druk (hoeveel is het? 0.6? 0.7?) zou de 16 klepjes van zo'n Corsa goed moeten maken. Tenzij die Corsa gekieteld is, want die C20XE van Opel laat zich ook vrij makkelijk opfokken.

En van een Charade GTTI met 150 pk verloor ik het zelfs met m'n 1.6, al was het verschil niet héél gigantisch. Denk dat m'n AX GT vooral in de stad rap is door het ontbreken van een turbogat en de ontzettend korte versnellingen: 180 km/h in 5 = 6000 r/min, rond de 195 loop ik in de toerenbegrenzer.
Zie:

http://www.clubcinq.nl/modules.php?name ... &start=120
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ik post daar niet meer, komt alleen maar ellende van :lol:

Als het een grijze AX is met een rolkooi dan heb ik hem gisteren gepakt met de 19 16v
Gesloten