Lex schreef:Nog weinig nieuws van de heren, die blue sport zou er toch niet mee gestopt zijn op de terugweg?
Nee man! Behalve de startmotor heeft hij het super gedaan! Was wel blij toen ik hem net in de schuur zette...
Paul1916v schreef:BS wou bij de pizzatent al niet meer starten, en er lag wat olie op de grond

Volgens mij heeft chris daarna nog een rondje of 5 gedaan

We zagen ze in Venlo wel voorbij rijden, dus dat had ie al gehaald
Ik bestwijfel of die olie van mij was.. Ach, lekker belangrijk, we hebben het gered!
Ivo8hoven schreef:
Maar ff onder ons...., ik met de Clio met volle bepakking VS Bleu Sport Ring Racer helemaal leeg met kooi.......
volgens Jochem waren we exact even snel..., Chris zit in mn bumper...maar komt me niet voorbij, en in 4 loop ik uit....

Dag Ivo.
1. Wij hadden 100% zeker weten meer baggage.
2. Ik had Jochem naast me zitten.
3. In zijn 4 moest ik gas inhouden.
4. Heb je je olie al gepeild? Kuch!!
5. Ja, in zijn 5 liep je uit.
6. Wanneer doen we een sprint uit stilstand?

7. Heb een top weekend gehad.
8. Leeg, maar wat denk je dat die kooi weegt?
Robert-Jan schreef:Lex en ik zaten gisterenmiddag al van wij hadden ook mee moeten gaan.
Ik heb toen naar Duitsland tegen de PZ gesport op de autobahn tot de 160 komt ie aardig bij daarboven is de Clio sneller
Zeker jammer dat jullie er niet waren...
Duitsland was kicken RJ!!
Haas schreef:Ivo8hoven schreef:Iets meloten die 2....
Maar ff onder ons...., ik met de Clio met volle bepakking VS Bleu Sport Ring Racer helemaal leeg met kooi.......
volgens Jochem waren we exact even snel..., Chris zit in mn bumper...maar komt me niet voorbij, en in 4 loop ik uit....

dat zegt meer over die BS
No offense

Wat dan Haas?
jochem de haas schreef:Haas schreef:Fa moest af en toe ff wennen aan de rijstijl van Chris

TJA wie niet ?

Heilige boontjes!
Haas schreef:
Komen bij een afslag, ik zeg: let op. wijd erin, gas erop , achterwieltje tillen en al strepend verder.
En ja hoor...

Mooi he! Heeft Jacco nog een strakke foto van!
Op de besproken dingen uit een ver verleden ga ik verder maar niet in.....
Topweekend mensen!
Zo'n 325 gaat is niet voorruit te branden!
http://www.swededemon.com/images/Albums ... age23.html[/img]
Erg leuke "competitie" met die man gehad.