Als eerste: Martijn BEDANKT voor dit fantastische weekend!
Mijn verhaal, lezen niet verplicht.
Zaterdagmorgen vertrok ik iets later als gepland richting Oudewater alwaar ik rond half negen(?) aankwam. Jochem stond al klaar, en we reden nog ff naar de lokale supermarkt toe om wat snuisterijen in te slaan, het beloofde immers een spannend weekend te worden.....
Spannend in de zin van: vertrekken met een auto die zes jaar stil heeft gestaan, en waarvan je niet weet hoe hij zich zal houden tijdens diverse uhm... rijstijlen...
De APK werd op het nippertje gehaald, vrijdagmiddag kwart voor 5, zonder toeter en nog wat kleine dingetjes.... We zien het allemaal wel.
Net na Tiel belde we Ivo waar hij reed, en op een P-plek langs de A15 hebben wij hem ff opgewacht. De Bleu Sport reed verder goed!
Na 60KM lang met wat Donkervoortjes gespeeld te hebben kwamen we aan bij de Mac in Venlo, keurig op tijd, als een van de eerste.
Er werd wat gedronken en gekletst, de route werd uitgedeeld.
Wat een fantastische, maar moeilijke rit was dat!! Schitterende omgeving, gave weggetjes en ga zo maar door! De 5 was in zijn element! Hij bleef het doen, ondanks aardig wat mishandelingen.
We kwamen na 250(?) mooie KM's aan bij de Ring, waar we gelijk maar een kaartje gekocht hebben om de Ring op te gaan, met sneeuw...
Het w88 kon beginnen... Elke keer zou het nog een kwartiertje duren voordat de baan open ging...
Ik liep terug naar de 5, om hem vast wat op te laten warmen... Hey, hij nokt ermee?!

Haas? Wo bist du? Hij had er echt geen zin meer in...
Na enig zoekwerk kwamen Haas&Steven erachter dat de benzinepomp niet meer meedeed... Hey, dat hebben we vaker gehad, relais vervangen, en hoppa, gaan!!
En dat was tricky, zie de foto's van Ivo. Wel enorm cool!
Na een gezellig avondje eten waar tevens een GT Turbo van eigenaar wisselde, besloten we om de "kroeg" van ons appartement maar eens op te zoeken... En dat was gezellie....
Volgende ochten goed ontbijt, met dezelfde bediening als een paar uurtjes eerder.....
Na het eten gingen we richting Ring, heb gelijk 4 rondjes gereden, het was immers droog... Diverse auto's in de vangrail zien staan(Twee Alfa's uit NL in dezelfde bocht, op verschillende momenten...), en tevens een motorrijder die hem niet op de baan wist te houden....
De Bleu Sport deed het fantastisch, op een smeulend hitteschild na dan...
Daarna ff lekker pizza gegeten.... En ik besloot om toch nog ff te gaan rijden, je bent er immers niet elke week... Fuck, hij start niet meer! Wéér een startmotor kapot?! Aandouwen en vlammen! Toen nog twee rondjes gereden, waarna we nog ff bij Adenau gestaan hebben. GENIETEN!!
Omstreeks half 4 zijn we richting huis gegaan..
Jochem en ik hebben nog ff een tussenstop gemaakt in Utrecht, waar we ook weer erg gelachen hebben:
jochem de haas schreef:VANAVOND in utrecht na een weekendje RING nog ff langs kijken of er nog wat te sprinten viel ........ja dus
5 GT TURBO VS VECTRA 2000 16V 150PK +CHIP

1x
5 GT TURBO VS ASTRA GSI 16V CHIP

2x
5 GT TURBO VS VW GOLF 2 1.8 16V

1x
5 GT TURBO VS VW GOLF 2 1.8 16V CHIP

2x
5 GT TURBO VS CALIBRA 4X4 TURBO 300 PK ( niet in topvorm)

2x
5 GT TURBO VS VW GOLF 3 VR6 CHIP ENZB

3x
5 GT TURBO VS PEUGEOT 205 GTI MET 160 PK MI16

1x
De GT op 1 bar verder standaard en eerste weekend rit ( lees de ring ) na 6 jaar stalling en geen onderhoud.......
Echt de monden vielen open daar

De reacties daar waren lachen!
"wow wat voor sjip zit daar in"
"tering man, die is snel getjoened"
Al met al dus een topweekend! Top sfeer! Leuke mensen! Gave auto's! ETC ETC!!
RTC does it again!
Nogmaals Martijn ->
Matijs schreef:Anyway, wij konden het niet laten het RTC ring weekend te party-crashen

Onze eerste keer op de ring, en het smaakt naar meer

Het was weer ouderwets gezellig, en ik wil speciaal Chris nog even bedanken voor het enerverende ritje in zijn BS. En Chris... buiten blijven buiten blijven buiten blijven

Graag gedaan, bedankt voor de vele tips!
Achteraf toch wel lekker dat hij niets is gaan branden, vind je niet?
@ Jacco, waar blijven die foto's?