Ringweekend 2006, nu met filmpjes, pag 23

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Ferdy schreef:
-Ray- schreef:kan je die videos van putfile ook downloaden?
Ja, dat lukt nog wel. Maar die van streetfire, hoe moeten die?

Als je een beetje verstand hebt van HTML code lukken de putfiles wel. Maar zelfs met html verstandskennis lukt streetfire niet, dus ik vroeg me af of er nog een andere manier is :)
Marieke

Gabri schreef:rond half 4?

dan is het waarschijnlijk een alfa geweest, die wat olie kwijt moest
Nee, dat was de sproeipoep van Ray ;) :lol:
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

-Marieke- schreef:
-Ray- schreef:NIKS NIKS NIKS :D
Nee, je mist niks Joost...gewoon ff een stukkie film eraf halen (perongeluk) meer is het eigenlijk niet ;) :P
Welk stukje dan? Waarover? :) Ik heb het nog niet teruggekeken dus ik weet het niet.

Zeker dat stukje 's avonds in de bar...? :lol:
-Ray-
Contacteer:

juist joost, en dat gaat zeker online :lol:

heb je je ring-rit al gekeken? :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Marieke

Joost (DoubleYou) schreef:Zeker dat stukje 's avonds in de bar...? :lol:
(Y) hahahahaha
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

-Marieke- schreef:
Gabri schreef:rond half 4?

dan is het waarschijnlijk een alfa geweest, die wat olie kwijt moest
Nee, dat was de sproeipoep van Ray ;) :lol:
Ze kwamen er achter dat ik alle roet over de baan had uitgeblazen. Was dat trouwens nog goed te zien vanaf de kant, want dat zie ik zelf natuurlijk niet. Ennuh, wie heeft de foto's van mijn actie ;)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ik weet dat Frits en Martijn foto's van jou op de ring hebben Joost..
mijn camera was toen al vol....
Gabri van der Veen
Über-Spammer

nou ik denk iedereen die rond de ring stond heeft wel een foto van je ring-tochtje

je kwam aanrijden en de fotocamera's kwamen weer tevoorschijn.
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Marieke

Weet 't niet zeker meer, maar volgensmij was ik nog net op tijd met aanzwengelen van m'n camera toen ik hoorde 'daar heb je Joost'....met een lege batterij heb ik er volgenmsij toch nog wat op kunnen zetten :) Morgen ga ik de hele movie bekijken, bakje popcorn erbij, bekertje cola (Y)
Xabre
Car: 19 16V

volgend ringweekend ben ik er ook >-)
paulvanrooij
Contacteer:

-Marieke- schreef:Weet 't niet zeker meer, maar volgensmij was ik nog net op tijd met aanzwengelen van m'n camera toen ik hoorde 'daar heb je Joost'....met een lege batterij heb ik er volgenmsij toch nog wat op kunnen zetten :) Morgen ga ik de hele movie bekijken, bakje popcorn erbij, bekertje cola (Y)
Dus we zijn allemaal uitgenodigd bij deze? ;)
paulvanrooij
Contacteer:

Xabre schreef:volgend ringweekend ben ik er ook >-)
Wel even lid worden dan >-)
-Ray-
Contacteer:

iedereen d8 dat ik zat te zwaaien, maar ik was met rechts aan het filmen en met me linkerhand hield ik me angstvallig vast :D
Marieke

Paul1916v schreef:
-Marieke- schreef:Weet 't niet zeker meer, maar volgensmij was ik nog net op tijd met aanzwengelen van m'n camera toen ik hoorde 'daar heb je Joost'....met een lege batterij heb ik er volgenmsij toch nog wat op kunnen zetten :) Morgen ga ik de hele movie bekijken, bakje popcorn erbij, bekertje cola (Y)
Dus we zijn allemaal uitgenodigd bij deze? ;)
Alsjeblieft zeg ;) Na 3 dagen RTC heb ik toch echt even een week nodig om weer op temperatuur komen :P
paulvanrooij
Contacteer:

Zaterdag weer :D
-jacco-
Über-Spammer

:pompom2: :pompom2: :pompom2: :pompom2: :pompom2: :pompom2: :pompom2: :pompom2: :pompom2: :pompom2: :pompom2: :pompom2:

Martijn: UBERUBERUBER :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Geweldige tocht heb je uitgezet (Y) :D

Wat een geweldig weekend was het zeg :D :D :D

Allen hartelijk dank voor de gezelligheid, Dennis bedankt voor het rondje Ring en Ivo bedankt voor de dropjes en de rondjes ring :D

Ik ga zo even bijlezen (0)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

:lol: Dat Fok! Nurburgringtopic is echt humor, er worden de raarste dingen op de webcam gespot:

[img]http://members.home.nl/tmpweb1/012.jpg[/img]

[img]http://img.villagephotos.com/p/2006-3/1 ... hoedje.jpg[/img]

[img]http://i44.photobucket.com/albums/f37/D ... dfebcd.jpg[/img]

V6 gespot vandaag:
[img]http://i2.tinypic.com/wtd4yv.jpg[/img]

Verder niets bijzonders meer daar.
-jacco-
Über-Spammer

dennisvr schreef:Man wat is dat gaaf!! Ik ben er wel achter dat het echt een moeilijk circuit is, ben 1x door het gras gegaan :X ff chicane te enthousiast ingegaan. Verder een net rondje gereden en al vlammend (letterlijk, ik wacht op het filmpje van Marieke ;) ) langs de RTC-ers gekomen.
Dat uitstapje viel wel mee hoor ;)
Er waren er meer die zich daar verslikten :D

Lekker ritje was ut --> :worship: --> :D :D :D
Turbo --> (L)

-Marieke- schreef:Gelukkig ging alles na het rustpunt wel goed...hè jongens? :P ;)
dennisvr schreef::X :P
Wilma schreef:Het was iets met 600 meter en 4,6 km toch? :X :lol:
Ik heb zo'n vermoeden waar dat geweest is :lol: :D
Wilma schreef:En het wist-u-dat topic is weer gevuld :p :lol:
Ik was der al zo bang voor :P :lol:

Ivo8hoven schreef: Even de bar bij het hotel blij gemaakt met 34 RTC-ers met dorst...., Jacco zn beloofde RTC drop gegeven....man man wat een lol (D)
De paar dropjes die ik op heb waren erg lekker ;)
Ik vraag me eigen wel af of bier met autodrop goed smaakt? :lol:
Ivo8hoven" schreef:Na een goede lunch nog even een 2 tal rondjes maar nu een volledig droge baan, en omdat ik Jacco beloofd had dat ie mee mocht gingen we lekker met 3 man in de Clio de baan op....en hoe (0)
Heeerlijk super, knallen, gierende banden......jammie smaakt naar meer (Y) (Y)
De rondjes waren errug lekkah :D
Heerlijk genieten achterin die Clio :worship:

dennisvr schreef:DUITS MOET JE SCHREEUWEN!!!!!
:bang: :bang: :bang:
JA SICHER!!!

Dat doen ze toch zelf ook allemaal :p
Paul1916v schreef: Werd esmeralda een beetje misselijk? zo klinkt ze wel eventjes ;)
verder.. :worship: filmpje!
Ik geloof nooit dat Esmeralda gauw misselijk wordt ;)
Het kon niet hard genoeg gaan :lol:
Paul1916v schreef:150 euro, 3 personen :bang: :worship: (Y)
En een jaartje geduld toch? :p
Steven
Car: M536

Ray: Umweltverschmutzung, je vergeet em gewoon (N)
-Ray-
Contacteer:

scheize :(
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Als eerste: Martijn BEDANKT voor dit fantastische weekend! :worship:

Mijn verhaal, lezen niet verplicht. ;)

Zaterdagmorgen vertrok ik iets later als gepland richting Oudewater alwaar ik rond half negen(?) aankwam. Jochem stond al klaar, en we reden nog ff naar de lokale supermarkt toe om wat snuisterijen in te slaan, het beloofde immers een spannend weekend te worden.....

Spannend in de zin van: vertrekken met een auto die zes jaar stil heeft gestaan, en waarvan je niet weet hoe hij zich zal houden tijdens diverse uhm... rijstijlen... :D

De APK werd op het nippertje gehaald, vrijdagmiddag kwart voor 5, zonder toeter en nog wat kleine dingetjes.... We zien het allemaal wel.

Net na Tiel belde we Ivo waar hij reed, en op een P-plek langs de A15 hebben wij hem ff opgewacht. De Bleu Sport reed verder goed!

Na 60KM lang met wat Donkervoortjes gespeeld te hebben kwamen we aan bij de Mac in Venlo, keurig op tijd, als een van de eerste.

Er werd wat gedronken en gekletst, de route werd uitgedeeld.
Wat een fantastische, maar moeilijke rit was dat!! Schitterende omgeving, gave weggetjes en ga zo maar door! De 5 was in zijn element! Hij bleef het doen, ondanks aardig wat mishandelingen. :D

We kwamen na 250(?) mooie KM's aan bij de Ring, waar we gelijk maar een kaartje gekocht hebben om de Ring op te gaan, met sneeuw... :~

Het w88 kon beginnen... Elke keer zou het nog een kwartiertje duren voordat de baan open ging...

Ik liep terug naar de 5, om hem vast wat op te laten warmen... Hey, hij nokt ermee?! :@ Haas? Wo bist du? Hij had er echt geen zin meer in... (U)
Na enig zoekwerk kwamen Haas&Steven erachter dat de benzinepomp niet meer meedeed... Hey, dat hebben we vaker gehad, relais vervangen, en hoppa, gaan!!

En dat was tricky, zie de foto's van Ivo. Wel enorm cool!

Na een gezellig avondje eten waar tevens een GT Turbo van eigenaar wisselde, besloten we om de "kroeg" van ons appartement maar eens op te zoeken... En dat was gezellie.... :biertjuh: :~ (S) :beer:

Volgende ochten goed ontbijt, met dezelfde bediening als een paar uurtjes eerder..... :lol:

Na het eten gingen we richting Ring, heb gelijk 4 rondjes gereden, het was immers droog... Diverse auto's in de vangrail zien staan(Twee Alfa's uit NL in dezelfde bocht, op verschillende momenten...), en tevens een motorrijder die hem niet op de baan wist te houden.... (N)

De Bleu Sport deed het fantastisch, op een smeulend hitteschild na dan... :p

Daarna ff lekker pizza gegeten.... En ik besloot om toch nog ff te gaan rijden, je bent er immers niet elke week... Fuck, hij start niet meer! Wéér een startmotor kapot?! Aandouwen en vlammen! Toen nog twee rondjes gereden, waarna we nog ff bij Adenau gestaan hebben. GENIETEN!!

Omstreeks half 4 zijn we richting huis gegaan..

Jochem en ik hebben nog ff een tussenstop gemaakt in Utrecht, waar we ook weer erg gelachen hebben:
jochem de haas schreef:VANAVOND in utrecht na een weekendje RING nog ff langs kijken of er nog wat te sprinten viel ........ja dus (Y)

5 GT TURBO VS VECTRA 2000 16V 150PK +CHIP :bye: 1x
5 GT TURBO VS ASTRA GSI 16V CHIP :bye: 2x
5 GT TURBO VS VW GOLF 2 1.8 16V :bye: 1x
5 GT TURBO VS VW GOLF 2 1.8 16V CHIP :bye: 2x
5 GT TURBO VS CALIBRA 4X4 TURBO 300 PK ( niet in topvorm) :bye: 2x
5 GT TURBO VS VW GOLF 3 VR6 CHIP ENZB :bye: 3x
5 GT TURBO VS PEUGEOT 205 GTI MET 160 PK MI16 :bye: 1x

De GT op 1 bar verder standaard en eerste weekend rit ( lees de ring ) na 6 jaar stalling en geen onderhoud.......

Echt de monden vielen open daar :D
De reacties daar waren lachen!
"wow wat voor sjip zit daar in"
"tering man, die is snel getjoened"

Al met al dus een topweekend! Top sfeer! Leuke mensen! Gave auto's! ETC ETC!!

RTC does it again! :worship:

Nogmaals Martijn -> :worship:
Matijs schreef:Anyway, wij konden het niet laten het RTC ring weekend te party-crashen :D Onze eerste keer op de ring, en het smaakt naar meer >-) Het was weer ouderwets gezellig, en ik wil speciaal Chris nog even bedanken voor het enerverende ritje in zijn BS. En Chris... buiten blijven buiten blijven buiten blijven :wink:
Graag gedaan, bedankt voor de vele tips!

Achteraf toch wel lekker dat hij niets is gaan branden, vind je niet? ;)

@ Jacco, waar blijven die foto's? :p :wink:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Zo, dat was een superweekend! (Y) Het was mijn eerste keer met een RTC "Kampeer"-weekend, en de sfeer was geweldig! Leuk dat jullie mee waren, en een voortzetting van de traditie? :)

Gelukkig viel het weer gisteren nog niet eens tegen, ik zag het zaterdag niet helemaal zitten. Mijn laatste rondje gistermiddag was zowaar op vrijwel droog asfalt. Het natte asfalt eerder die dag, i.c.m. de diesel, was best wennen (hè Frits. :wink: ).

Ik was blij dat de toertocht vrijwel helemaal klopte. Ik heb hem vorig jaar gecontroleerd, maar je zal net zien dat er een markt is in zo'n dorpje. Dat was tijdens de controlerit wel zo.
De lunchruimte had ik iets groter ingeschat. Vorig jaar hebben we er buiten gezeten, dus was dat zaterdag een leuke verrassing toen we binnenstapten. :D

@Dennis: was daar je uitstapje? Ik had verwacht in Adenauer Forst. Daar hebben later o.a. Ralf en Tom staan kijken. Gelukkig was er ruimte, zo'n Quadra komt wel weg op nat gras toch? :p
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Marieke

Martijn schreef:...en een voortzetting van de traditie? :)....
:ja: ^O^ :fdfd :b
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

-Ray- schreef:morgen ga ik een 300 CE-24 halen 8)
Heb je die Evo nog gezien? :)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Martijn schreef:Zo, dat was een superweekend! (Y) Het was mijn eerste keer met een RTC "Kampeer"-weekend, en de sfeer was geweldig! Leuk dat jullie mee waren, en een voortzetting van de traditie? :)

Gelukkig viel het weer gisteren nog niet eens tegen, ik zag het zaterdag niet helemaal zitten. Mijn laatste rondje gistermiddag was zowaar op vrijwel droog asfalt. Het natte asfalt eerder die dag, i.c.m. de diesel, was best wennen (hè Frits. :wink: ).

Ik was blij dat de toertocht vrijwel helemaal klopte. Ik heb hem vorig jaar gecontroleerd, maar je zal net zien dat er een markt is in zo'n dorpje. Dat was tijdens de controlerit wel zo.
De lunchruimte had ik iets groter ingeschat. Vorig jaar hebben we er buiten gezeten, dus was dat zaterdag een leuke verrassing toen we binnenstapten. :D
whehe ;) het was echt super!! (scheelde wel een paar keer een paar honderd meter ;) )
@Dennis: was daar je uitstapje? Ik had verwacht in Adenauer Forst. Daar hebben later o.a. Ralf en Tom staan kijken. Gelukkig was er ruimte, zo'n Quadra komt wel weg op nat gras toch? :p
Ietwat hard de vorige bocht uit, en hij knikte gelijk weer erg links. Tja dat gingen we niet dichtremmen ;) Op het gras geen problemen gehad, en ook soepel weer de weg op
-jacco-
Über-Spammer

Chris schreef:@ Jacco, waar blijven die foto's? :p :wink:
Datakabel kwijt :p

Nee, pc is donders traag, heb gisteravond toen ik thuis was een stuk of 4 topics doorgelezen, waaronder deze...
Het was niet leuk meer, zo traag (N)

Om dan nog foto's online te zetten... :nee:

Ik hoop vanavond ;)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Zo.. Eindelijk weer wat bij.. (S) En bij gelezen. (F)

Weinig toe te voegen aan het hele verhaal.

foto's komen zsm. o.a. martijn in de coupe, joost, chris, en ivo. alles op de ring. :wink:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Paul1916v schreef:
jochem de haas schreef:Was zeker een mooi weekend......dit staat vaker op de planning :beer:
Daar ook al? wordt druk met RTCers langs, en op de baan :p
17 en 18 juni is de 24-uur van de Nürburgring. Nog meer liefhebbers om de zondag mee te gaan? :D
Maarten

Martijn schreef:[17 en 18 juni is de 24-uur van de Nürburgring. Nog meer liefhebbers om de zondag mee te gaan? :D
Ik voel een opkomstlijstje aankomen :D :p
RENAULT CLIO III
Projecttopic
Matijs
Contacteer:

Chris schreef:Achteraf toch wel lekker dat hij niets is gaan branden, vind je niet? ;)
Ja alleen de vlam is de pijp is genoeg ;)
antoine
Car: Renault Clio III RS

Maarten Peters schreef:
Martijn schreef:[17 en 18 juni is de 24-uur van de Nürburgring. Nog meer liefhebbers om de zondag mee te gaan? :D
Eigenlijk moet je hier 2 of liever 3 dagen heen gaan. De gekste auto's rijden daar mee. (Y)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

antoine schreef:
Maarten Peters schreef:
Eigenlijk moet je hier 2 of liever 3 dagen heen gaan. De gekste auto's rijden daar mee. (Y)
Mee eens, maar dan mag je daar overnachten. Tussen de barbeque's en zo. :~

Zondag om 7 uur weg, om 10 uur Am Ring, dan zijn er nog 5 uren om te kijken.
Ivo
Über-Spammer

Zijn er niet veel meer leuke filmpjes gemaakt en foto's...?
Kom op mensen gooi die troep online...., vanavond hoop ik toch wel weer wat te zien :lol:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ik heb iets van 400 foto's en wat filmpjes geschoten het weekend. Zal eens kijken hoe ver ik kom vanavond ;)
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Frits schreef:Ik heb iets van 400 foto's en wat filmpjes geschoten het weekend. Zal eens kijken hoe ver ik kom vanavond ;)
Tot het eind. >-) Ik wil m'n ADSL-lijn zien roken. :lol: :wink:
Plaats reactie