Zeer veel zin!
Moos komt zondag met marcel (alpine) mee-Marieke- schreef:Hey Moos ga je ook mee?! Wist ik niet!!Monica schreef:Ring Ring Ring Here I Come![]()
![]()
Top man, kei gezellig!! Tot morgen allemaal
Je kan vast wel ergens anders derin springen voor een rondje hoor-Marieke- schreef:Ik ook zin:D
Alleen jammer dat mijn chauffie geen rondje gaat rijden op de ring(N)
![]()
Paul1916v schreef:Je kan vast wel ergens anders derin springen voor een rondje hoor-Marieke- schreef:Ik ook zin:D
![]()
![]()
Je weet maar nooit he, misschien toch wel-Marieke- schreef:Ik ook zin:D
![]()
Ik ben er ook nog niet over uit, of ik wel of niet een ronde doe..Maarten Peters schreef:Je weet maar nooit he, misschien toch wel-Marieke- schreef:Ik ook zin:D
![]()
![]()
PoetserFrits schreef:Ik ben er ook nog niet over uit, of ik wel of niet een ronde doe..Maarten Peters schreef:Je weet maar nooit he, misschien toch wel-Marieke- schreef:Ik ook zin:D
![]()
![]()
Een rondje voor het ontbijt was het toch?Martijn schreef:
Poetser![]()
Ik ken mezelf. en wil dan ook de grens opzoeken, en dat gaat niet goed...Merijn schreef:Als je toch bij de Ring bent, zou ik er sowieso 1 rondje overheen maken. Je hoeft niet te scheuren, maar het is al leuk om gewoon een keer overheen te toeren!
Dat was ik wel van plan.Frits schreef:Een rondje voor het ontbijt was het toch?Martijn schreef:
Poetser![]()
hou de bijrijders stoel dan alvast maar gereserveerd
![]()
Dan kan je ook een rondje achter een ander aan rijden. Dan ga je in ieder geval niet steeds harder.Frits schreef:Ik ken mezelf. en wil dan ook de grens opzoeken, en dat gaat niet goed...Merijn schreef:Als je toch bij de Ring bent, zou ik er sowieso 1 rondje overheen maken. Je hoeft niet te scheuren, maar het is al leuk om gewoon een keer overheen te toeren!
Leg eens uit?Merijn schreef:haha... Ik denk dat je wel 2 keer achter je oren krabt, als je dat wilt gaan doen. Je hebt de mogelijkheid ook niet, trouwens.
Juist dat niet kennen van de baan (en de overschatting van je kennis) maakt het gevaarlijk. Zeker i.c.m. een stopwatch.Merijn schreef:Ik vind trouwens wel dat niet overdreven moet worden hoe gevaarlijk de baan is. Tuurlijk, hij is gevaarlijker dan een nieuw circuit, maar als je zelf geen gekke dingen doet, je auto in orde is en je goed uit je doppen kijkt, kan er weinig mis gaan.
En voordat je de baan een keer uit je hoofd kent, ben je wel 100 rondjes verder, dus dat gaat niet gebeuren. Gewoon de baan op en lol hebben!
Omdat je door alles en iedereen om je oren gereden wordt, heb je de mogelijkheid niet om de grens op te zoeken. Je bent mee bezig met alles om je heen, in plaats van racen.Martijn schreef:Leg eens uit?Merijn schreef:haha... Ik denk dat je wel 2 keer achter je oren krabt, als je dat wilt gaan doen. Je hebt de mogelijkheid ook niet, trouwens.
Die stopwatch moet je gewoon niet eens gebruiken. Je gaat toch geen getimed rondje rijden op een baan waarvan je geen enkele bocht kent?Martijn schreef:Juist dat niet kennen van de baan (en de overschatting van je kennis) maakt het gevaarlijk. Zeker i.c.m. een stopwatch.Merijn schreef:Ik vind trouwens wel dat niet overdreven moet worden hoe gevaarlijk de baan is. Tuurlijk, hij is gevaarlijker dan een nieuw circuit, maar als je zelf geen gekke dingen doet, je auto in orde is en je goed uit je doppen kijkt, kan er weinig mis gaan.
En voordat je de baan een keer uit je hoofd kent, ben je wel 100 rondjes verder, dus dat gaat niet gebeuren. Gewoon de baan op en lol hebben!
Je krijgt een kopie van het deel Venlo-Ring bij de route.Ivo8hoven schreef:Zo net ff een ANWB pasje van mn collega afgepakt, kan ik vanavond nog maar even een (gratis) kaart van Duitsland halen, altijd makkelijk.....
Op kijkafstand van de Ring.Tom schreef:net ook met map24 nog effe een uitdraai gemaakt van de plaats van het hotel. Ook wel handig om te weten waar ik moet slapen