Het is niet de bedoeling dat je ons gaat inhalen hè Paul.... laat die lip er maar gewoon onder zitten joh

Oeps .... denkt paul nu!!Haas schreef:haha...goed bezig
ook nog olie gepeild na draaien van de motor?
[bijdehand modus on] hij start wel maar slaat niet aan[bijdehand modus off]Wilma schreef: Hij start alleen niet meer![]()
Benzinepomp zoemt..zal er zo es kijken of ie vonkt..Bart V schreef:Al gekeken of je vonk en/of peut hebt? Waarschijnlijk heb je 1 of beide niet namelijk, en dan kan je eens gaan troubleshooten.
Wilma schreef:Handige tip Frits!
Hij start alleen niet meer![]()
Paul1916v schreef:
Benzinepomp zoemt..zal er zo es kijken of ie vonkt..
Fleetwood schreef:bromt de benzinepomp wel als je hem op contact zet...
Kijk eens naar je rotor en verdelerkap... En je bougiekabels. misschien iets over het hoofd gezien?Paul1916v schreef:bougie vonkt amper..
dalijk maar nieuwe bougies halen? (weer) of iemand een andere oplossing?
In ieder geval goed om te horen dat hij het weer doetPaul1916v schreef:Nou, suus aaide derover en nu doet ie t weer
Nee wat lopen klooien, op een gegeven moment sloeg ie aan, terwijl wij nog met 1 bougie eruit bezig waren..bougie er weer in en nu loopt ie weer goed..vraag me niet waarom, maar hij doet t weer..zo eens stukkie rijden en kijken wat t stationair toerental doet..
Snappen jullie t nog? ik niet meer..
Klinkt als een fijn draadbreukje.Paul1916v schreef:Nou, suus aaide derover en nu doet ie t weer
Nee wat lopen klooien, op een gegeven moment sloeg ie aan, terwijl wij nog met 1 bougie eruit bezig waren..bougie er weer in en nu loopt ie weer goed..vraag me niet waarom, maar hij doet t weer..zo eens stukkie rijden en kijken wat t stationair toerental doet..
Snappen jullie t nog? ik niet meer..