ik ga er ongeveer van uit dat het aantal km's op het circuit 10 keer zo zwaar is. Dus 40km circuit, wat we denk ik ongeveer gereden hebben, is 400 km normaal.
dan heb je niet doorgeredenMarcel B. schreef:Het viel mij erg mee, banden waren bijna op voordat ik begon, maar nu zijn ze dat nog steeds... kan dus nog wel ff mee
geweldig!!! bedankt, dan zal ik m eens een PM'tje sturenjochem de haas schreef:Dat was/is peter uit katwijk
peter5GTTurbo als ik me niet vergis
Schiet eens op met die pm dan manLeon schreef:geweldig!!! bedankt, dan zal ik m eens een PM'tje sturenjochem de haas schreef:Dat was/is peter uit katwijk
kijk is in je inboxpeter5GTTurbo schreef:Schiet eens op met die pm dan manLeon schreef:geweldig!!! bedankt, dan zal ik m eens een PM'tje sturenjochem de haas schreef:Dat was/is peter uit katwijk
bedankt maar weet je wat het is, Katwijk ligt meer in de buurt dan Eininghausen, maar hou het in mn achterhoofdRiël schreef:Ik heb ook nog een grote stalen liggen geloof ik
das nog mooier, want ik werk in de Rotterdamse haven (heel de R'damse haven) dus dan kunnen we best een keer meetenpeter5GTTurbo schreef:Maby misschien handig voor jou.
Ik moet nogal eens bij de botlek tunnel zijn.
Ben ik bezig voor de betuwe route en dat is een stuk dichter in de buurt weer.
Pr0f schreef:Gaaf, dat filmpje. In deel 1 zie je me voor arie luyendijk voorbij komen zetten en daarna het rechte stuk op ben ik weg
en dan................................................Marcel B. schreef:http://members.home.nl/neutelings/zandvoortweb.WMV
deze hebben ze ook nog gemaakt, ook wel leuk om te bekijken
welkom RX 7 rijderMaRX7 schreef:Pr0f schreef:Gaaf, dat filmpje. In deel 1 zie je me voor arie luyendijk voorbij komen zetten en daarna het rechte stuk op ben ik weg