Clubspecial @ Zandvoort 23 April 2006 *Chat*
De vorige keer in februari hoefde passagiers niets te tekenen, alleen rijders moesten bij het inschrijven naam en handtekening zetten op een heel groot vel, stelde volgens mij weinig voor.
Mjah, dat was ook de keer dat er gezegt werd dat er een limiet gesteld was aan het aantal auto's wat tegelijk de baan op zou gaan. Die limiet was waarschijnlijk precies het aantal auto's wat aanwezig was....
Mjah, dat was ook de keer dat er gezegt werd dat er een limiet gesteld was aan het aantal auto's wat tegelijk de baan op zou gaan. Die limiet was waarschijnlijk precies het aantal auto's wat aanwezig was....
Ik weet hetLuco/Alpine-racer schreef:Jacco Osté schreef:Nee, die heb ik zelfs nog niet
Die krijgen we daar, kunnen jullie ook de smoes niet gebruiken dat je die vergeten bent![]()
![]()
![]()
![]()
je komt gewoon de baan niet op dan hoor, zijn ze erg simpel in

Ik moet die papieren ophalen en uitdelen, jullie zelf moeten ze invullen en meenemen in de auto

Ingevuld afgeven vlak voordat je de baan op gaat, zo niet... Rechtsomkeert

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
en terechtJacco Osté schreef:Ik weet hetLuco/Alpine-racer schreef:Jacco Osté schreef:Nee, die heb ik zelfs nog niet
Die krijgen we daar, kunnen jullie ook de smoes niet gebruiken dat je die vergeten bent![]()
![]()
![]()
![]()
je komt gewoon de baan niet op dan hoor, zijn ze erg simpel in
Ik moet die papieren ophalen en uitdelen, jullie zelf moeten ze invullen en meenemen in de auto
Ingevuld afgeven vlak voordat je de baan op gaat, zo niet... Rechtsomkeert
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Ey Jacco, mijn broertje komt ook misschien. Je kent hem nog wel. Alleen gaat hij niet rijden.
daar ben ik wel bang voorRobke schreef:Hehehe, dan ben ik straks de enige in onze heat met een Honda.![]()

Heerlijk weer een franse auto
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wat ik me trouwens bedacht: misschien niet gek dat er weinig duitse auto's zijn..op assen is t ook duits autosport festival..
-
Erg hè?Paul1916v schreef:wat ik me trouwens bedacht: misschien niet gek dat er weinig duitse auto's zijn..op assen is t ook duits autosport festival..

-
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
ik voorspel plaatselijke windhozen in de buurt van assen

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
met een beetje onweer uit de vele flitpalen aldaarLuco/Alpine-racer schreef:ik voorspel plaatselijke windhozen in de buurt van assen![]()

-
- Contacteer:
vergeet de politiecontroles niet..ze kunnen weer geld verdienen 
(op weg naar zandvoort ook maar rustigaan doen..voor de zekerheid
)
Is er iemand die naar zandvoort gaat die nog bij Steven komt toevallig? dan kan die misschien voor mij een pakketje meenemen?
Zo niet kar ik daarna ff langs..ook geen probleem

(op weg naar zandvoort ook maar rustigaan doen..voor de zekerheid

Is er iemand die naar zandvoort gaat die nog bij Steven komt toevallig? dan kan die misschien voor mij een pakketje meenemen?

-
Heb het pakketje ook ontvangen,
Ik ga er vanuit dat ik zelf het kenteken op het "doorlaat"formulier moet kalken?
Het Bavaria paddock is overigens een goede locatie zo vlak voordat we het circuit op mogen
Jacco; heb je enig idee wat er zoal rond ons staat? Met name locatie 10 en 12 zien er groot uit qua ruimte.

Ik ga er vanuit dat ik zelf het kenteken op het "doorlaat"formulier moet kalken?
Het Bavaria paddock is overigens een goede locatie zo vlak voordat we het circuit op mogen

Jacco; heb je enig idee wat er zoal rond ons staat? Met name locatie 10 en 12 zien er groot uit qua ruimte.
Stel je eens voor................................mooi hè?
-
We nemen een mooie route binnendoor, weinig tot geen last van politiecontrolesPaul1916v schreef:vergeet de politiecontroles niet..ze kunnen weer geld verdienen
(op weg naar zandvoort ook maar rustigaan doen..voor de zekerheid)
Als ze staan te controleren weet ik precies waar, bekend terrein

VLK Groep
-
- Contacteer:
ik rij de gewone weg wel..kom niet eerst naar leiden denk ik..beetje ver om..en heb de paddockkaart toch. dus komt wel goed..
gewoon niet te hard rijden..dat kan 's middags op t circuit
gewoon niet te hard rijden..dat kan 's middags op t circuit

-
Wie komen er eigenlijk nog wel naar Leiden, anders vertrek ik ook direct naar Zandvoort
VLK Groep
AbsoluutLuco/Alpine-racer schreef:en terecht

*Probeert plekje te reserveren*André ter Velde schreef:Ey Jacco, mijn broertje komt ook misschien. Je kent hem nog wel. Alleen gaat hij niet rijden.
Ah... Please!!!???

Jeroen 16e schreef: Ik ga er vanuit dat ik zelf het kenteken op het "doorlaat"formulier moet kalken?

*Checkt lijst*Jeroen 16e schreef: Jacco; heb je enig idee wat er zoal rond ons staat? Met name locatie 10 en 12 zien er groot uit qua ruimte.
10 = Lancia Club Nederland
12 = ARTC???
31 = Cinquecento Club Nederland
IkkeuhRobert-Jan schreef:Wie komen er eigenlijk nog wel naar Leiden, anders vertrek ik ook direct naar Zandvoort

Niet met mn eigen auto overigens

-
Alfa Romeo Tuning Club 155Jacco schreef:*Checkt lijst*Jeroen 16e schreef: Jacco; heb je enig idee wat er zoal rond ons staat? Met name locatie 10 en 12 zien er groot uit qua ruimte.
10 = Lancia Club Nederland
12 = ARTC???
31 = Cinquecento Club Nederland
We staan dus in de Italiaanse wijk

Stel je eens voor................................mooi hè?
-
Waarom?
Ik vertrek om 07:00 vanuit Sliedrecht. Waar treffen wij elkaar Jacco?
-
Hij heeft geen circuitkaart. Misschien wel rondje Zandvoort?Jacco Osté schreef:*Probeert plekje te reserveren*André ter Velde schreef:Ey Jacco, mijn broertje komt ook misschien. Je kent hem nog wel. Alleen gaat hij niet rijden.
Ah... Please!!!???![]()
Ik sta om 7 uur in de buurt van Leiden bij een tankstation, staat een paar pagina's terugAndré ter Velde schreef:Waarom?

-
Dat ga ik dus niet halen. Ik zie je wel op het circuit. Ik heb er gruwelijk veel zin in zeg.
als ik via de bp moet, rij ik best ver om, dus ik rij ook op eigen gelegenheid. moet dus voor 9 uur in zandvoort zijn?
alfa 145 club, verzameld om 08.15 bij ikea delft, nog geintereseerden om mee te rijden 

a.s. zondag, 30% kans op neerslag, 60 % zon (andere 10% geen idee
)
max. temp 16/19 graden

max. temp 16/19 graden