Met een andere nokkenstok, originele IC, dikke downpipe en originele uitlaat, 128,4 Pk en 180Nm op de wielen met 0.9 bar onder de gasklep.white gtt power schreef:standaard heeft een GTT ph 1 115pk
maar hoever kan je nu eigenlijk gaan met de standaard turbo qua pk's en Nm'ers?
als je nu bevoorbeeld alle andere dingen upgrade zoals:
alu front mount intercooler
2.5" pijp en downpipe
druk op 1bar
koeling in orde enzo , sterkere koppakking, goede bougies etc...
is er iemand die al eens getest heeft met een goed blok welke maximale vermogenswinst je daaruit kan halen?
Jongens doe nou niet zo moeilijk, ontluchten is zo'n eitje, dat kun je in je eentje zonder gereedschap.peter5GTTurbo schreef:Ik ben van plan om met behulp van m`n compressor een beetje druk op het reservoir te zetten en dan 1 voor 1 de nippels open te draaien.
Zo zou ik heel simpel in m`n eentje alles kunnen ontluchten.
Werkt een beetje hetzelfde als die dure apparaatjes.
Ik moet natuurlijk niet vergeten om af en toe ff te checken of er nog genoeg olie in zit.
Iemand trouwens enig idee waar je van die grote spuiten (injectiespuiten) vandaan kunt halen?
nou das wel nice, ik had grote plannen voor men blok maar nu ik em helemaal open heb gehad en dikkere koppakking heb gestoken, en de kleppen gesteld gaat hij beter als ooit tevoor, ik heb em nu nog niet op 1 bar gezet , want ik heb een drijfstanglager die versleten is, moet maurice even maken voor me...peter5GTTurbo schreef:Met een andere nokkenstok, originele IC, dikke downpipe en originele uitlaat, 128,4 Pk en 180Nm op de wielen met 0.9 bar onder de gasklep.white gtt power schreef:standaard heeft een GTT ph 1 115pk
2.5" pijp en downpipe
druk op 1bar
is er iemand die al eens getest heeft met een goed blok welke maximale vermogenswinst je daaruit kan halen?
Het is bijna onmogelijk te mixen, in de leidingen mengt het zich niet.mark 5t schreef:ja kan ook gewoon je nippels losdraaien en met een paar slangetjes en potjes alles er uit laten lopen en dan de volgende dag weer vullen en ontluchten.
dit is volgens mij de enige goeie manier om al je remolie te verversen zonder dat je mixt met oude vloeistof
is er misschien van jou ook een project topic, ik zie zoveel vragen van je, dus ben heel benieuwd naar je projectwhite gtt power schreef:nou das wel nice, ik had grote plannen voor men blok maar nu ik em helemaal open heb gehad en dikkere koppakking heb gestoken, en de kleppen gesteld gaat hij beter als ooit tevoor, ik heb em nu nog niet op 1 bar gezet , want ik heb een drijfstanglager die versleten is, moet maurice even maken voor me...peter5GTTurbo schreef:Met een andere nokkenstok, originele IC, dikke downpipe en originele uitlaat, 128,4 Pk en 180Nm op de wielen met 0.9 bar onder de gasklep.white gtt power schreef:standaard heeft een GTT ph 1 115pk
2.5" pijp en downpipe
druk op 1bar
maar euh ik heb die FMIC en toebehoren al liggen en deze week komt men side pipe en downpipe ook aan. ik denk dat dit alles en de druk wat hoger me wel wat lekkere resultaten zal opleveren voor de komende tijd tot het blokkie het begeeft
Deze lex?Lex schreef:Ik mis de kachel slangen nog, kan je die ook online gooien, Patrick?
nee hoor renault is hardstikke goedkoopAbel schreef:en nog zeuren ook!!