ACT: Algemeen Chat Topic. I
ok dan 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
maar of het werkt
mijn ervaring met het waterleiding gedoe is dat het inderdaad wel minder kalkaanslag geeft
mits de magneet sterk genoeg is

mijn ervaring met het waterleiding gedoe is dat het inderdaad wel minder kalkaanslag geeft
mits de magneet sterk genoeg is
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
zoiest dus:Steven schreef:Jah zoiets, of liever gewoon 1 waar je de carroserie echt helemaal ophangt en om z'n as draait. en dan voor max 3-400 euro ofzo, voor dit soort prijzen kun je em ook latne lassen bij een lasser.catrinus schreef:KLIKSteven schreef:Weet iemand trouwens hoe zo'n carrousel heet waar je een lege carroserie in kan ophangen zodat je em kan rondraaien en overal goed bij kan komen enzo? Of waar je die dingen kunt vinden voor schappelijke prijzen..
http://www.marktnet.nl/Restauratiekooi- ... 150568.htm Maar zal ook niet goedkoop zijn. Je moet net geluk hebben dat iemand zo'n ding 2de hands verkoopt.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
deze bijvoorbeeld??Luco/Alpine-racer schreef:wie heeft er ervaringen met poetsbruggen??
zijn ze een beetje stabiel?
zijn ze veilig?
enzenzenz
ben op zoek naar een brug, maar kan geen kolombrug kwijt helaas en ik vraag me af of een poetsbrug een redelijk alternatief is??????
http://www.autec-vlt.nl/nl/a2k2/product ... 61&taal=nl
heeft er niemand ervaring mee, met poetsbruggen?
weet iemand of in-qontrol vanavond ook nog ergens wordt uitgezonden????
-
- Contacteer:
Gezien het bijna Pasen is is mijn paashaas al begonnen met de eieren verstoppen, en sociaal als ik ben kon ik dit jullie niet onthouden 
[img]http://www.renault5.nl/foto/pasen.jpg[/img]

[img]http://www.renault5.nl/foto/pasen.jpg[/img]
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:

@Jiggy: XFM of SlamFM ofzo?
oke super man. had er graag bij willen zijn maar dat liet de bankrekening niet toe.Paul1916v schreef:![]()
![]()
@Jiggy: XFM of SlamFM ofzo?

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
weet niet of t uitgezonden wordt, maar meestal wel op 1 van die zenders..
-
- Contacteer:
AnthonyR schreef:Ik ga snel zoeken bij jou Ad

Veilig en stabiel zijn die dingen wel. Het is vooral handig om je rug te ontzien. Voor het betere sleutelwerk voegt 't niet zo heel veel toe, je kan namelijk niet echt onder de auto liggen/werken, daar zit die brug.Luco/Alpine-racer schreef:deze bijvoorbeeld??Luco/Alpine-racer schreef:wie heeft er ervaringen met poetsbruggen??
zijn ze veilig?
enzenzenz
ben op zoek naar een brug, maar kan geen kolombrug kwijt helaas en ik vraag me af of een poetsbrug een redelijk alternatief is??????
rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
maar je kan iig de motor eruit laten zakken en dergelijke en je kan bij de wielen en de wielophanging toch??Menno schreef:Veilig en stabiel zijn die dingen wel. Het is vooral handig om je rug te ontzien. Voor het betere sleutelwerk voegt 't niet zo heel veel toe, je kan namelijk niet echt onder de auto liggen/werken, daar zit die brug.Luco/Alpine-racer schreef:deze bijvoorbeeld??Luco/Alpine-racer schreef:wie heeft er ervaringen met poetsbruggen??
zijn ze veilig?
enzenzenz
en in het midden kan je er toch wel een beetje bij?
hmmm, heeel beperkt hoor. in 't midden kan je zowiezo nix doen. Een maatje van me heeft zo'n ding, maar ik vind 't niet superhandig, behalve om rechtopstaand onder de kap te sleutelen.Luco/Alpine-racer schreef:maar je kan iig de motor eruit laten zakken en dergelijke en je kan bij de wielen en de wielophanging toch??Menno schreef:Veilig en stabiel zijn die dingen wel. Het is vooral handig om je rug te ontzien. Voor het betere sleutelwerk voegt 't niet zo heel veel toe, je kan namelijk niet echt onder de auto liggen/werken, daar zit die brug.Luco/Alpine-racer schreef:deze bijvoorbeeld??Luco/Alpine-racer schreef:wie heeft er ervaringen met poetsbruggen??
zijn ze veilig?
enzenzenz
en in het midden kan je er toch wel een beetje bij?
rev it like a rental
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gaat met name om beurtjes geven en eens wat aan de remmen klooien en aandrijfassen enz enz enz de meest gangbare dingen dus
numoet ik voor elk wissewasje naar harderwijk
beetje knoeien aan de racevijf dus menno

beetje knoeien aan de racevijf dus menno

-
- Contacteer:
Zoiets dan misschien beter, kun ook midden onder de auto overal bij.Luco/Alpine-racer schreef:gaat met name om beurtjes geven en eens wat aan de remmen klooien en aandrijfassen enz enz enz de meest gangbare dingen dus
beetje knoeien aan de racevijf dus menno![]()
[img]http://www.autec-vlt.nl/nl/img/2.jpg[/img]
of zoiets
[img]http://www.autec-vlt.nl/nl/img/3.jpg[/img]
[img]http://www.autec-vlt.nl/nl/img/3b.jpg[/img]
Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, misschien tweedehands?
Garages willen hun oude bruggen nog wel eens inruilen. Autolico (Veen) doen ook bruggen, misschien kunnen zij je op weg helpen

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik kan geen tweekoloms kwijt en een schaarbrug is niet te betalen
budget is max 1000 euro
budget is max 1000 euro
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
schaarbrug of poetsbrug
tweedehands schaarbruggen zijn er bijna niet al een tijdje naar aan het kijken
tweedehands schaarbruggen zijn er bijna niet al een tijdje naar aan het kijken

-
- Contacteer:
Ik ken de vertegenwoordiger van Autolico, zal ik hem jouw e-mailadres/msn-adres geven? Hij zit misschien iets dichter bij het vuur.
Op marktplaats staat nu alleen een 1-kolomsbrug, vraagprijs 1.500 Pleuros. Maarja, 1-koloms: zit dus ook altijd in de weg!
marktplaats
Op marktplaats staat nu alleen een 1-kolomsbrug, vraagprijs 1.500 Pleuros. Maarja, 1-koloms: zit dus ook altijd in de weg!
marktplaats
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja en in de grond graven in een gehuurde loods lijkt me niet he
maar geef mijn msn maar hoor

maar geef mijn msn maar hoor

-
- Contacteer:
Wie weet wat je tegenkomt in die klai daaro

Een schaarbrug kom je wel kwijt en n 2koloms niet?
Een kleine 2 koloms met brede voet onder de poten en een dwarsbalk onderlangs, zodat je m op de grond kan zetten ipv een hele fundering eronder hebben we hier altijd gebruikt, zo een met n spindel. Werkt super, kost niet veel ruimte en vind je voor n paar 100 euro. Die spindelbruggen zijn ook best laag ivm dak enzo omdat ze geen lange zuiger hebben.
Een kleine 2 koloms met brede voet onder de poten en een dwarsbalk onderlangs, zodat je m op de grond kan zetten ipv een hele fundering eronder hebben we hier altijd gebruikt, zo een met n spindel. Werkt super, kost niet veel ruimte en vind je voor n paar 100 euro. Die spindelbruggen zijn ook best laag ivm dak enzo omdat ze geen lange zuiger hebben.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
een losse schaarbrug kan ik wel kwijt ja, geen inbouwRiël schreef:Een schaarbrug kom je wel kwijt en n 2koloms niet?
dat komt omdat er nog 1 iemand in mijn loods sta en dus net twee auto's naast elkaar staan, daar kan geen kolombrug in want dan kunnen de auto's niet meer naast elkaar en een poets of schaarbrug kan je je auto gewoon op zetten he en dan kunnen de auto's nog steeds naast elkaar

-
- Contacteer:
Geen stroom nodig. Alleen perslucht. En waar werkt een compressor op...Duupke schreef:Hier zul je wel niets aan hebben

Of moet je hem aan je mond zetten

Compressor kan ook op diesel/benzine werken... 

Ja je hebt gelijk ik zie het nu pas 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
50 cm is weer een beetje laag vind ik
maar ik ga eerst autec maar eens bellen en daar eens kijken in de showroom

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ha das bij ons om de hoek ( montfoort )Luco/Alpine-racer schreef:50 cm is weer een beetje laag vind ik
Mooie asbak die v L