Maar er is dus een andere remklauw en die zetten we er morgenmiddag op

ik wel een HoopLeon schreef:weet nier wat er met deze auto is gerotzooid,
5gt8vturbo schreef:ik wel een HoopLeon schreef:weet nier wat er met deze auto is gerotzooid,![]()
. maar ja als het goed is rijdt hij morgen weer, als het maar niet waar is wat ik nog steeds denk..........
dat ze er een ander nippel in hebben gedraaid op de plek waar de remleiding hoorten de remleiding waar het nippel hoort
. Maar dat zien we morgen wel
Wat een gelul zeg... tis gewoon een oud krot. Net alsof jij elk jaar je remleidinkjes netjes oppoetst en in de tectyl zet en kijkt of alle moertjes nog gangbaar zijn, tis gewoon slijtage.5gt8vturbo schreef:het is gewoon helemaal kl#te als er helemaal niks door de vorige eigenaren aan gedaan is en dan verkopen en vertellen dat hij in goede staat is. en niet de verborgen gebreken erbij vermelden. maar ja Maar kijken wat de garage aan die remleidingen kan doen
het gaat mij niet alleen om die remleidingen, want dat kan gebeuren maar als je als remvloeistof moet bijvullen nadat je hem net gekocht hebSteven schreef:Wat een gelul zeg... tis gewoon een oud krot. Net alsof jij elk jaar je remleidinkjes netjes oppoetst en in de tectyl zet en kijkt of alle moertjes nog gangbaar zijn, tis gewoon slijtage.5gt8vturbo schreef:het is gewoon helemaal kl#te als er helemaal niks door de vorige eigenaren aan gedaan is en dan verkopen en vertellen dat hij in goede staat is. en niet de verborgen gebreken erbij vermelden. maar ja Maar kijken wat de garage aan die remleidingen kan doen
Je bedoeld de Botlektunnel?Leon schreef:het gaat om 40 km, met één vrij steile tunnel, maar ik heb de bergingswagen al besteld (gelukkig voor weinig) dus alles komt goed.
Maar wat je zegt is wel krom idd
nee is de beneluxtunnelpeter5GTTurbo schreef:Je bedoeld de Botlektunnel?Leon schreef:het gaat om 40 km, met één vrij steile tunnel, maar ik heb de bergingswagen al besteld (gelukkig voor weinig) dus alles komt goed.
Maar wat je zegt is wel krom idd
Neem je toch gewoon de Botlekbrug.
Toen ik bij de auto was wezen kijken werd mij verteld dat ze er nieuwe kokerbalken op hadden gelast...Leon schreef:
De monteur (tevens apk keurmeester) had 2 puntjes
2. (iets minder blij mee) voor de APK 15/8/06 moet de kokerbalk ter hoogte van de draagbalk/arm links achter gelast worden, hiervoor moet de draagarm er wel even vanaf gehaald worden
jazeker, nieuwe turbo, koppeling,startmotor eigenlijk verschrikkelijk veel nieuwe dingen door de ex eigenaar gedaan aan de motor. bedankt voor t complimentTurboSpeed schreef:Hoi Leon,
Stond zondag nog even bij jouw auto toen je net van het circuit afkwam, jouw motor loopt echt als een zonnetje, net een naaimachientje zo soepel.Is dat blok ooit onder handen genomen?
Sterker nog dat hoor je in 1 tel ....maar ze kunnen er oud meeworden hoor ( startmotor vind het minder leuk ) maar het geeft zo'n kut geluidRiël schreef:Knap dat ie de starterkrans kan zien in 5 tellen![]()
![]()