ps: ziet er leuk uit man

zou kunne, heb er geen ervaring mee, maar mij lijkt dat wanneer er meer lucht rechtstreeks op de radiator komt hij ook beter koelt.Steven schreef:Nou Paz, hier moet ik je toch echt ongelijk geven, hier valt zeer weinig tot niets te winnen als je ze groter maakt.
Sterker nog, kan nog wel es averechts gaan werken doordat je meer lucht langs de radiateur laat lopen.
Ik kom kijken Gerard.Gerard race GT schreef:vanmorgen de bumper, grille en voorscherm naar de spuiter gebracht, ben benieuwd naar het resultaat.
Auto bijna klaar voor de wedstrijd op 17 september in Assen.
![]()
![]()
TOEGANG IS GRATIS!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
zodra er apk opzit en de verzekering in orde is, die lui belden net dat het om 1 of andere vage reden afgewezen iscanonballman schreef:ah, okee.
Succes dr mee dan! Korte bak voor op het circuit rules![]()
Wanneer horen we de resultaten?
geen idee, heb het ding jaaaren geleden van een renault monteur gekregen, was ik alweer vergeten en kwam het tegen met opruimen, gelijk maar aan het bord gehangenHaas schreef:
kostte dat dingske ongeveer?
Werkt alleen bij de oude type's motoren, met een onderliggende nokkenas.Haas schreef:
Die plaatjes werkte fiat al mee 40 jaar geleden, niks nieuws aanDuupke schreef:Werkt alleen bij de oude type's motoren, met een onderliggende nokkenas.Haas schreef:
De nieuwere types motoren met bovenliggende nokkenassen werken met plaatjes van verschillende diktes die je onder de nok in de klepstoter moet leggen. Heb je weer ander gereedschap voor nodig.
Slimme jongens die autofabrikanten