Waarom is t ACT:twingo eigenlijk sticky?
dat idee heb ik dus ook soms, bij mijn achterwielen heb ik het idee...tut schreef:k heb ontdekt dat mn remmen soms blijven hangen in de bochten...
KoekoekPaul1916v schreef:Maandag = pasen, dan ben je toch al vrij??
Ik trek t niet om vanavond nog te gaan klussen..andere keer..
Enige wat ik me kan voorstellen is nieuwe lagers erin.Joosten schreef:dat idee heb ik dus ook soms, bij mijn achterwielen heb ik het idee...tut schreef:k heb ontdekt dat mn remmen soms blijven hangen in de bochten...
maar wat zou je er tegen kunnen doen?
Wilma schreef:Het zal wel een vraag zijn die eerder gesteld is, maar ik ben eigenwijs![]()
JSTFU![]()
Het beste is een front van een Fase II erin te zetten, passen de koplampen beter.Wilma schreef: Passen de koplampen van een fase II op een fase I? Zag vanochtend dat die uit één geheel bestaan en zijn best mooi
als je dan toch een twingo gaat slopen, kan je ineens daar toch ook de lampen vanaf halen?Wilma schreef:Dus moet op de sloop een halve Twingo slopen om deze te kunnen monteren?![]()
[img]http://www.hartsant.nl/ezevider/images/rcu3001l-1.jpg[/img]
Die zijn idd erg mooi, helder/donker toch?Jacco Osté schreef:Dat zijn niet de heldere he
Maar idd, een halve sloper erbij en het komt helemaal goed
[img]http://www.hartsant.nl/ezevider/images/rcu3007l-1.jpg[/img]
Dees zijn mooier![]()
ow okay, het leek zeg maar een soort van smoke...had wel leuk geweestJacco Osté schreef:Dit is gewoon het heldere, nieuwe typeRontwingo schreef:Die zijn idd erg mooi, helder/donker toch?
Of gewoon de heldere van het nieuwe type?
Rontwingo schreef:Die zijn idd erg mooi, helder/donker toch?Jacco Osté schreef:Dat zijn niet de heldere he
Maar idd, een halve sloper erbij en het komt helemaal goed
[img]http://www.hartsant.nl/ezevider/images/rcu3007l-1.jpg[/img]
Dees zijn mooier![]()
Of gewoon de heldere van het nieuwe type?
Goed ontluchten.tut schreef:mn moeder heeft gisteren gemerkt dat mn twingo nogal heel warm loopt (+-2km en dan schiet het oververhitting-lampje aan). dus heeft ze wat water bij de koelvloeistof gegoten. heb dus een redelijk fucked up motor nu. de koelvloeistofdop is er een keer afgesprongen, en t is gewoon ongezond warm... k heb nu er normale echte koelvloeistof bijgekieperd, maar het warmt nog steeds als de pest.. grr....
en weet iemand of het daaraan kan liggen dat mn verwarming niet meer warmt in de auto? want die doet het ook niet.
echt alles tegelijkertijd... binnenkort eens binnendoen voor ene uitlaatje, remmen, verwarming, afstelling, en een nazicht...
ik ben blij <_<
Dat klinkt makkelijk. Alleen als er geen laswerk bij komt kijken.Jacco Osté schreef:Het beste is een front van een Fase II erin te zetten, passen de koplampen beter.Wilma schreef: Passen de koplampen van een fase II op een fase I? Zag vanochtend dat die uit één geheel bestaan en zijn best mooi
Heb inmiddels begrepen dat dit gewoon past
Lijkt me een goedkopere oplossing als een fase II voorfrontIn het oude front moeten de gaten waarin de nokjes, die aan de koplampen zitten, vallen uitgeboord worden.
(Beetje moeilijk omschreven, maar het is wel zo)
Bij een fase II is dat niet het geval?Met het oude front moeten de lampen met ringen op hoogte gebracht worden, tevens moeten er stelmotortjes bij de lampen zitten, anders werkt het hele spul sowieso niet.
(Vallen de lampen op en neer)
Ik zie een nieuw project aankomenOmdat ik ook een nieuw type dash heb ingebouwd, met hoogteverstelling voor de koplampen, heb ik ook de bedrading voor de koplampverstelling aangelegd
(En nee, dan komen de lampen nog niet genoeg op hoogte)
Het zal niet waar zijn.....Stekker voor het knipperlicht past niet, dus moet ook aangepast worden
Dat was het geloof ik
ik weet het, k heb er sinds ik het gemerkt heb nog maar 20km mee gereden (was een absoluut minimum) met een 15-20 minuten pauze per keer het lampje aan sprong.Joosten schreef:thermostaat ?
Slaat de Fan wel aan dan?
Als de Twingo echt iedere keer zo warm wordt zou ik er niet te veel mee gaan rijden, helemaal niet eigelijk als het lampje al brand.
zo te zien aan de voorkant een ph2, maar binnenkant is dacht ik ph1tut schreef:klein vraagje over de zwarte twingo turbo (die met die bevallige minderjarige jongedame): is dat een phase 1 met veel ombouwwerk, of is het een 2 met phase 1 achterlichten?
ik zie aan de binnenkant toch echt een phase II, was overigen echt prachtig gemaakt isle mouton noir (sandy) schreef:zo te zien aan de voorkant een ph2, maar binnenkant is dacht ik ph1tut schreef:klein vraagje over de zwarte twingo turbo (die met die bevallige minderjarige jongedame): is dat een phase 1 met veel ombouwwerk, of is het een 2 met phase 1 achterlichten?
wel, waar volgens het deksel van dat bakje de zekering zit voor een waaier, zit bij mij geeneens een zekeringhouder, en in de stekker zit evenmin een zekering ...tut schreef:k Zal is vlug effe zienthanks