Ik heb afgelopen zaterdag mijn auto laten taxeren hier in het dorp bij een bijeenkomst van de oldtimersclub.
Normaal kost dit rond de 150,- en tijdens deze bijeenkomst was het maar 60,-
Dit is een taxatie die is gedaan volgens artikel 275 dat wil zeggen dat de taxatie erkent word door alle verzekeraars.
Omdat ik dit erg goedkoop vond wilde ik het jullie niet onthouden, en wil dus pijlen of er intresse is in de club om een gezamelijke taxatie te laten doen. Bijv op een meeting.
dus mocht je dit interresant vinden zet dan ff je naar hieronder als er genoeg intresse is kan ik informeren of dit ook mogelijk is voor onze club
Interesse gezamenlijke taxatie
-
- Contacteer:
et maintenant la question du jambon:
waar is je wagen op getaxeerd? beetje de moeite waard?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
Krijg de officiele papieren pas over 2-3 weken maar hij zei dat het rond de 7000 zou liggen dus ik vind het wel de moeite-Ray- schreef:et maintenant la question du jambon:

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
zeker interesse 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
nou, als het op een meeting is heb ik ook wel intresse
Heerlijk weer een franse auto
Is het raadzaam om mn auto te laten taxeren?
Het is een Clio 16v uit 91, weet niet wat de standaard waarde is.
Vrij standaard, alleen overgespoten en de achterschermen zijn nieuw en roestvrij.
Tevens een revisie 2.0 ltr blok met wat aanpassingen, maar daar doen ze vast niks mee.
Een hogere waarde is altijd mooi meegenomen, dus misschien is het handig.
Vrij standaard, alleen overgespoten en de achterschermen zijn nieuw en roestvrij.
Tevens een revisie 2.0 ltr blok met wat aanpassingen, maar daar doen ze vast niks mee.
Voor de standaardwaarde kan je beter op de ANWB site kijken ofzo. Zou geen 60,- (of meer) uitgeven aan een taxatie als je de gegevens gratis kan krijgen 
Op de ANWB site kan ik niks vinden, ben ook geen lid trouwens.
Staat vast wel in mijn verzekeringspolis vermeld, straks maar eens even kijken.
Staat vast wel in mijn verzekeringspolis vermeld, straks maar eens even kijken.
direct van de anwb site:Wilma schreef:Voor de standaardwaarde kan je beter op de ANWB site kijken ofzo. Zou geen 60,- (of meer) uitgeven aan een taxatie als je de gegevens gratis kan krijgen
'Raadpleeg de vernieuwde on line Koerslijst voor actuele verkoop- en inruilprijzen van personenauto's tot en met negen jaar oud.'
Dus dat gaat al niet mee rop vor mijn 19
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
een 19
das max 100 euri

das max 100 euri

-
- Contacteer:
dan is het zeker wel de moeite om hem te laten taxeren. Als je rekeningen hebt helemaal want dan pakken ze 3/4 van de waarde van de rekeningen (als die niet te oud zijn)mikko schreef:Is het raadzaam om mn auto te laten taxeren?
Maar er zal zeker wel meer intresse moeten zijn anders kan die man helaas niet komen voor dat geld.
moeten minimaal 15-20 aanmeldingen zijn, en ik heb zo'n idee dat we daar niet aan gaan komen, als ik de aantal reakties zo bekijk
Waarom maar 3/4 van de waarde van de rekeningen? Als je het nieuw gekocht hebt is het toch gewoon zoveel waard? Of reken jij in de winkel ook maar 3/4 van de nieuwprijs af...(Hoolie)-Ad schreef: Als je rekeningen hebt helemaal want dan pakken ze 3/4 van de waarde van de rekeningen (als die niet te oud zijn)
-
- Contacteer:
Roy schreef:Waarom maar 3/4 van de waarde van de rekeningen? Als je het nieuw gekocht hebt is het toch gewoon zoveel waard? Of reken jij in de winkel ook maar 3/4 van de nieuwprijs af...(Hoolie)-Ad schreef: Als je rekeningen hebt helemaal want dan pakken ze 3/4 van de waarde van de rekeningen (als die niet te oud zijn)

Je aankoop waarde plus 3/4 van alle uitgegeven kosten (dus ook reparaties etc.)
Zo rekenen ze ongeveer grof gezegt bij een taxatie
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
als je de deur uitloopt van een winkel is er al 35% af 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ze kijken naar de algehele staat en eventuele rekeningen dragen eraan bij om in te schatten wat die waard is
altijd beter dan niet taxeen, want dan krijg je de dagwaarde en we weten allemaal hoe hoog die is
als je mazzel hebt krijg je dan iets meer als de expert erin meegaat
altijd beter dan niet taxeen, want dan krijg je de dagwaarde en we weten allemaal hoe hoog die is

als je mazzel hebt krijg je dan iets meer als de expert erin meegaat

-
- Contacteer:
dat zou ik ook niet durven zeggen maar dacht dat ze niet echt naar de aankoopwaarde keken maar meer naar de gemiddelde waarde waarvoor ze verkocht worden.Roy schreef:Maar de aankoopwaarde klopt toch ook niet meer. Ik heb de mijne al een aantal jaren dus hoe bekijken/ berekenen ze het dan?
Weet het allemaal niet precies heb mijn auto ook pas afgelopen week voor het eerst laten taxeren en weet er voor de rest de ballen van.
wilde alleen de mede rtc-ers matsen als er intresse was

Oh dus de mijne is zeker wel 1000 euro waard(Hoolie)-Ad schreef: meer naar de gemiddelde waarde waarvoor ze verkocht worden.

En op zich heb ik wel interesse maar die man komt dan op een meeting. En ik heb liever dat hij thuis komt kijken zodat hij goed verzekerd is voordat ik er ook maar een meter mee rijd

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
roy zit weer te stangen
voor jouw geld dat zeker roy dat je hem eerst moet laten taxeren
maar als die eenmaal getaxeerd is dien je dat elke drie jaar te laten doen, anders krijg je nog steeds dagwaarde

voor jouw geld dat zeker roy dat je hem eerst moet laten taxeren
maar als die eenmaal getaxeerd is dien je dat elke drie jaar te laten doen, anders krijg je nog steeds dagwaarde
-
- Contacteer:
Roy,Roy schreef:Oh dus de mijne is zeker wel 1000 euro waard(Hoolie)-Ad schreef: meer naar de gemiddelde waarde waarvoor ze verkocht worden.
![]()
En op zich heb ik wel interesse maar die man komt dan op een meeting. En ik heb liever dat hij thuis komt kijken zodat hij goed verzekerd is voordat ik er ook maar een meter mee rijd
als je het zo wilt dan heeft dit topic voor jou geen zin ben ik bang en zul je dus ook gewoon de normale kosten moete betalen maar het is meer voor de rest. iedere GT die hier rondrijd is meer dan het dubbele waard dan de dagwaarde dus voor die mensen is het eigenlijk bedoeld en interesant.
-
- Contacteer:
zal best wel willen weten hoor wat mijn clio nu zou doen met alle aanpassingen die eraan gedaan zijn 

Clio in progress http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=18853
Bij mij hebben ze bij geen enkele taxatie gevraagd naar mijn aanschafprijs... En de map met bonnen werd doorgebladerd, maar nix werd opgeteld of wat dan ook.(Hoolie)-Ad schreef:
Je aankoop waarde plus 3/4 van alle uitgegeven kosten (dus ook reparaties etc.)
Zo rekenen ze ongeveer grof gezegt bij een taxatie
Overigens knap dat ze gelijk al een prijs kunnen noemen, zonder dat ze bekeken hebben wat "de markt" momenteel doet.
Maargoed, elke taxateur zal zijn eigen werkwijze wel hebben....
Ik vind het een hele smak geld voor je GTE.

Wat was de naam van de taxateur en/of zijn bedrijf?
Renault 5 GT turbo Bleu Sport