[R5 GTT] <> te koop, einde project <>
toevallig... ik heb vandaag ook mn raam weer gangbaar gemaakt.
wat een ramp... deur strippen, raammechanisme eruit, schoonmaken, smeren, alles terugzetten, raam testen, werkt 10 seconden prima en loopt vervolgens helemaal vast!
geen beweging in te krijgen en het raam stond half open
van voor af aan dan maar weer helemaal strippen, raammechanisme eruit, motorje testen... doet niets, geeft alleen een tikje bij open/dicht.
als laatste redmiddel het motortje een paar keer op de straat geslagen, aansluiten, rrrrrrrrrrrrrr... doet het weer prima!!
al met al 3 uren bezig geweest
maargoed, hij doet het wel weer...
wat een ramp... deur strippen, raammechanisme eruit, schoonmaken, smeren, alles terugzetten, raam testen, werkt 10 seconden prima en loopt vervolgens helemaal vast!
geen beweging in te krijgen en het raam stond half open

van voor af aan dan maar weer helemaal strippen, raammechanisme eruit, motorje testen... doet niets, geeft alleen een tikje bij open/dicht.
als laatste redmiddel het motortje een paar keer op de straat geslagen, aansluiten, rrrrrrrrrrrrrr... doet het weer prima!!
al met al 3 uren bezig geweest

denk dat de koolborstels in je motortje een heel eindje versleten zijn als ie het eerst niet doet en na een paar klappen weer wel. word toch tijd voor een nieuwe denk ik
R5GTT. Drive it like you stole it
elektrische ramen is altijd gekutJobba schreef:toevallig... ik heb vandaag ook mn raam weer gangbaar gemaakt.
geen beweging in te krijgen en het raam stond half open![]()
al met al 3 uren bezig geweestmaargoed, hij doet het wel weer...

zo, ik heb goed EN slecht nieuws:
het slechte nieuws: me huisje gaat niet door
het goeie nieuws dan natuurlijk:
de gtt BLIJFT!
en het nog betere nieuws:
van het geld van me winstdeling van dit jaar wat ik overgens pas in mei krijg gaat de GTT compleet gespoten worden, ga hem zelf met wat hulp helemaal strippen en dan naar de spausser ermee
het slechte nieuws: me huisje gaat niet door

de gtt BLIJFT!

en het nog betere nieuws:
van het geld van me winstdeling van dit jaar wat ik overgens pas in mei krijg gaat de GTT compleet gespoten worden, ga hem zelf met wat hulp helemaal strippen en dan naar de spausser ermee

-
- Contacteer:
iemand enig idee wat een nieuwe raammotor voor en 5 kost bij renault?
Maar hoe serieus wil je op je eigen gaan dan?
Lijkt het je dan niet slimmer om dat geld apart te zetten,voor als je ev. alsnog tegen een huis aanloopt,dan hoef je op dat moment je gt niet te verkopen
Heb je al geinformeerd wat helemaal overspuiten kost?
Lijkt het je dan niet slimmer om dat geld apart te zetten,voor als je ev. alsnog tegen een huis aanloopt,dan hoef je op dat moment je gt niet te verkopen

t was een toevallig aanbod, alleen was t een beetje met dubbele bodem bleek achteraf dus ik blijf nog lekker, zit nu ook een beetje met vervelende familiezaken (scheiding) dus ondersteun me moeders gewoon nog een tijdjeFlorus schreef:Maar hoe serieus wil je op je eigen gaan dan?
Lijkt het je dan niet slimmer om dat geld apart te zetten,voor als je ev. alsnog tegen een huis aanloopt,dan hoef je op dat moment je gt niet te verkopen![]()

-
volgens mij heb ik er nog eentje liggen, maar dan moet ik eens even goed gaan zoeken(Hoolie)-Ad schreef:iemand enig idee wat een nieuwe raammotor voor en 5 kost bij renault?
oke, ff een oproep, wie o wie weet er een plek waar ik van de zomer mijn GTT zou kunnen beunen?
k wil hem een complete overhaul geven, ALLE roest wegwerken etc wat dingetjes als de remmen enz, achter verlagen en meer van dat, wil het blok er eventueel ook uit halen en deels opnieuw opbouwen, ding loopt nog als een trein maar wil hem gewoon helemaal nalopen, motorruim opknappe blok helemaal reinigen ook.
dusss wie heeft er tegen die tijd een ruimte beschikbaar waar dit mogelijk is?
tegen betaling natuurlijk, en het liefst beetje in de buurt
k wil hem een complete overhaul geven, ALLE roest wegwerken etc wat dingetjes als de remmen enz, achter verlagen en meer van dat, wil het blok er eventueel ook uit halen en deels opnieuw opbouwen, ding loopt nog als een trein maar wil hem gewoon helemaal nalopen, motorruim opknappe blok helemaal reinigen ook.

succes ermee ik ben ook al aardig lang aan het zoeken naar een ruimte...1nsane schreef:oke, ff een oproep, wie o wie weet er een plek waar ik van de zomer mijn GTT zou kunnen beunen?

heb al wat gevonden wellicht! check je pm ffslash schreef:succes ermee ik ben ook al aardig lang aan het zoeken naar een ruimte...1nsane schreef:oke, ff een oproep, wie o wie weet er een plek waar ik van de zomer mijn GTT zou kunnen beunen?
oke vraagje, me achteruit rij licht deed t dus niet, ik dus lampje vervangen, wat denk je , nog nix, lijkt me dus dat het de sensor/schakelaar is die ergens bij de pook i d buurt zit en het achteruitrij licht bediend. hoe vervang ik dat??
yeps, tussen je aandrijfas Links en dat zwarte kapje op je bak in. ff vanuit de linker wielkuip naar kijken 
als je die gaat vervangen, weet niet of je bakolie er dan uitloopt. Zal wel...

heh bah, t zal eens niet iets vervelends zijnHaas schreef:yeps, tussen je aandrijfas Links en dat zwarte kapje op je bak in. ff vanuit de linker wielkuip naar kijken

-
ik weet niet waar je woont maar ik heb ruimte in vlaardingen (in de zomer dan)
ik zoek ook een ruimte, en woon vlakbij.. maar ik ken je helemaal niet... dus als je een lokatie hebt, kunnen we miss iets afspreken?1nsane schreef:oke bij deze een oproep!
van de zomer wil ik een hobbyruimte gaan huren (heb ad's gezien voor omgeving rotterdam), misschien wel leuk om dat met iemand te doen die hier in de buurt woont? PM maar ff als iemand interesse heeft
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
als het moment daar is dat ik zeker weet wat ik kan gaan uitgeven ( weet wel rond de 1500 maar kan iets meer of minder zijn) dan ga ik weer contact zoeken met die hobbyruimte eigenaar, dan laat ik je wel ff wat weten Ralf!
Maargoed ff terug naar de gtt, ik was vrijdag jarig, en dan is het toch erg leuk dat je moeder een gulle vriend heeft:
[img]http://img48.imageshack.us/img48/1235/spulletjes6gq.jpg[/img]
gelijk ook maar ff de ontsteking aanpassen
Maargoed ff terug naar de gtt, ik was vrijdag jarig, en dan is het toch erg leuk dat je moeder een gulle vriend heeft:
[img]http://img48.imageshack.us/img48/1235/spulletjes6gq.jpg[/img]
gelijk ook maar ff de ontsteking aanpassen

bah, kan natuurlijk ook weer allemaal niet goed gaan heh
probeerde de bougies eruit te draaien, MUURVAST bougiesleutel op kapot gedraaid
, nja dan maar vast olie verversen, dus hup olie eruit laten lopen, half uur wachten, schroeffie er weer in, en olie er in, wat denk je, lekt ie op dat carterboutje
morgen dus maar weer naar reno voor nieuw ringetje, en op last van moeders een teiltje onder de auto 

Laatst gewijzigd door 1nsane op zo 9 apr 2006 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
neem aan dat je een nieuw carterringetje gebruikt hebt?
nouja nieuw, ik had nog zo n frummelding liggen in het frummel ladenblok, paste precies en was nieuw maar denk niet dat ie er voor bedoeld is blijkbaar, nouja morgen maar ff nieuwe halen en hopen dat morgen niet heel me blok leeg is 
was wel lompe actie, had ik de olie in een oude olie jerry laten lopen, kon ik niet zien hoeveel eruit was gekomen
vervolgens met beoliede handen het voor elkaar gekregen Chris te bellen
Chris: Met chris?
Ik: ja met jochem
chris: hoe kom jij nou weer aan me nummer?
Ik: ja van laatst met die knippers
Chris: owhja
Ik: maarre wara ik voor bel hoeveel olie moet er in me blok?
Chris: ja euh 4,5 liter volgens mij
Ik: ok thnx man
even later
Trrrrrrrrrrrrrrrrring
ik: jah?
Chris: ja stop wacht man het mot 4 liter zijn
ik: ohw het zit er al in

was wel lompe actie, had ik de olie in een oude olie jerry laten lopen, kon ik niet zien hoeveel eruit was gekomen

vervolgens met beoliede handen het voor elkaar gekregen Chris te bellen
Chris: Met chris?
Ik: ja met jochem
chris: hoe kom jij nou weer aan me nummer?
Ik: ja van laatst met die knippers
Chris: owhja
Ik: maarre wara ik voor bel hoeveel olie moet er in me blok?
Chris: ja euh 4,5 liter volgens mij
Ik: ok thnx man
even later
Trrrrrrrrrrrrrrrrring
ik: jah?
Chris: ja stop wacht man het mot 4 liter zijn
ik: ohw het zit er al in

Laatst gewijzigd door 1nsane op zo 9 apr 2006 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
voordeel is nu wel dat ie niet meer rookt en stinkt en hij loopt echt veel mooier
:D:D:D
moet morgen ook gelijk maar ff een nieuwe achteruitrij sensor halen, ding doet het niet alleen niet maar hij lekt er ook klein beetje op en wil niet ineens zonder bak olie zitten
ook ff nieuwe olieslang halen voor van de turbo naar beneden, zit een klein scheurtje in met een druppie erop, vertrouw ik niet echt

moet morgen ook gelijk maar ff een nieuwe achteruitrij sensor halen, ding doet het niet alleen niet maar hij lekt er ook klein beetje op en wil niet ineens zonder bak olie zitten
ook ff nieuwe olieslang halen voor van de turbo naar beneden, zit een klein scheurtje in met een druppie erop, vertrouw ik niet echt
oke, ringetje gehaald vandaag, dus gemonteerd etc, wat denk je? nogsteeds lekken
, weliswaar niet hard maar wil hem graag op de oprit kunnen zetten zonder iedere x de hogedruk spuit erover te halen als ik er gestaan heb
, ik heb hem nu echt strak aangedraaid maar durf het niet heel heel heel hard aan te draaien omdat ik misschien me schroefdraad mol en heb geen zin om weer geld uit te moeten geven aan een helicoil o.i.d.
misschien van de week maar ff alle olie eruit laten lopen en het gat nog eens helemaal schoonmaken enz en dan kijken oft dicht is...

misschien van de week maar ff alle olie eruit laten lopen en het gat nog eens helemaal schoonmaken enz en dan kijken oft dicht is...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zal wel iets krom/scheef zijn ...gebeurt nogal snel ..
Olie eruit ..vloeibare pakking er op .... ff laten drogen ! dag ofzo ...olie er weer in en geluk hebbben
Olie eruit ..vloeibare pakking er op .... ff laten drogen ! dag ofzo ...olie er weer in en geluk hebbben
nouja heb hem nog een paar x aangedraait en nu ist volgens mij dicht dus maar hopen dat de oprit schoon blijft 
alleen na 2 dagen in de wd-40 geweekt te hebben zitten de bougies nog steeds vast als harde stront
wordt er beetje moedeloos van 

alleen na 2 dagen in de wd-40 geweekt te hebben zitten de bougies nog steeds vast als harde stront

Yeahhhh t is gelukt, bougies vervangen
maar die van cilinder 2 zat zo muurvast dat ie afbrak
en dan niet het porcelijne deel maar een deel met schroefdraad wat nog in het bougiegat zat dus, gelukkig kreeg ik het er met een punttang weer uit