[R5 GTT] <> te koop, einde project <>

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
-PAZ-
Über-Spammer

afzien, klooien, bezig zijn en nix lukt van de eerte keer enz enz enz
R5GTT. Drive it like you stole it
1nsane

-Ray- schreef:whehe, das allemaal normaal, zelfs de kit :lol:
ook de dolgedraaide torxen :P:P ?
Jobba
Contacteer:

toevallig... ik heb vandaag ook mn raam weer gangbaar gemaakt.
wat een ramp... deur strippen, raammechanisme eruit, schoonmaken, smeren, alles terugzetten, raam testen, werkt 10 seconden prima en loopt vervolgens helemaal vast!
geen beweging in te krijgen en het raam stond half open :(
van voor af aan dan maar weer helemaal strippen, raammechanisme eruit, motorje testen... doet niets, geeft alleen een tikje bij open/dicht.
als laatste redmiddel het motortje een paar keer op de straat geslagen, aansluiten, rrrrrrrrrrrrrr... doet het weer prima!!
al met al 3 uren bezig geweest :evil: maargoed, hij doet het wel weer...
-PAZ-
Über-Spammer

denk dat de koolborstels in je motortje een heel eindje versleten zijn als ie het eerst niet doet en na een paar klappen weer wel. word toch tijd voor een nieuwe denk ik
R5GTT. Drive it like you stole it
1nsane

Jobba schreef:toevallig... ik heb vandaag ook mn raam weer gangbaar gemaakt.
wat een ramp... deur strippen, raammechanisme eruit, schoonmaken, smeren, alles terugzetten, raam testen, werkt 10 seconden prima en loopt vervolgens helemaal vast!
geen beweging in te krijgen en het raam stond half open :(
van voor af aan dan maar weer helemaal strippen, raammechanisme eruit, motorje testen... doet niets, geeft alleen een tikje bij open/dicht.
als laatste redmiddel het motortje een paar keer op de straat geslagen, aansluiten, rrrrrrrrrrrrrr... doet het weer prima!!
al met al 3 uren bezig geweest :evil: maargoed, hij doet het wel weer...
elektrische ramen is altijd gekut :P hoewel het bij mij ook wel gekut was zeg :S maar idd denk dat je motortje zijn beste tijd gehad heeft, ff vervangen die hap, vergeet ook niet allebei de torxxen die je raam zegmaar vasthouden echt GOED vast te draaien anders gaat je raam scheef :P
1nsane

zo, ik heb goed EN slecht nieuws:

het slechte nieuws: me huisje gaat niet door :@ :@ het goeie nieuws dan natuurlijk:

de gtt BLIJFT! :D

en het nog betere nieuws:

van het geld van me winstdeling van dit jaar wat ik overgens pas in mei krijg gaat de GTT compleet gespoten worden, ga hem zelf met wat hulp helemaal strippen en dan naar de spausser ermee :D
Ad van Haperen
Contacteer:

iemand enig idee wat een nieuwe raammotor voor en 5 kost bij renault?
Florus

Maar hoe serieus wil je op je eigen gaan dan?

Lijkt het je dan niet slimmer om dat geld apart te zetten,voor als je ev. alsnog tegen een huis aanloopt,dan hoef je op dat moment je gt niet te verkopen (I)

Heb je al geinformeerd wat helemaal overspuiten kost? :)
1nsane

Florus schreef:Maar hoe serieus wil je op je eigen gaan dan?

Lijkt het je dan niet slimmer om dat geld apart te zetten,voor als je ev. alsnog tegen een huis aanloopt,dan hoef je op dat moment je gt niet te verkopen (I)

Heb je al geinformeerd wat helemaal overspuiten kost? :)
t was een toevallig aanbod, alleen was t een beetje met dubbele bodem bleek achteraf dus ik blijf nog lekker, zit nu ook een beetje met vervelende familiezaken (scheiding) dus ondersteun me moeders gewoon nog een tijdje :) spuiten is rond de 2000 dat gaat wel lukken
GTE (Sjoerd)

(Hoolie)-Ad schreef:iemand enig idee wat een nieuwe raammotor voor en 5 kost bij renault?
volgens mij heb ik er nog eentje liggen, maar dan moet ik eens even goed gaan zoeken
1nsane

oke, ff een oproep, wie o wie weet er een plek waar ik van de zomer mijn GTT zou kunnen beunen?

k wil hem een complete overhaul geven, ALLE roest wegwerken etc wat dingetjes als de remmen enz, achter verlagen en meer van dat, wil het blok er eventueel ook uit halen en deels opnieuw opbouwen, ding loopt nog als een trein maar wil hem gewoon helemaal nalopen, motorruim opknappe blok helemaal reinigen ook.

dusss wie heeft er tegen die tijd een ruimte beschikbaar waar dit mogelijk is?

tegen betaling natuurlijk, en het liefst beetje in de buurt :D
slash

1nsane schreef:oke, ff een oproep, wie o wie weet er een plek waar ik van de zomer mijn GTT zou kunnen beunen?

k wil hem een complete overhaul geven, ALLE roest wegwerken etc wat dingetjes als de remmen enz, achter verlagen en meer van dat, wil het blok er eventueel ook uit halen en deels opnieuw opbouwen, ding loopt nog als een trein maar wil hem gewoon helemaal nalopen, motorruim opknappe blok helemaal reinigen ook.

succes ermee ik ben ook al aardig lang aan het zoeken naar een ruimte... |:
-jacco-
Über-Spammer

Ik kan alleen stallingsruimte regelen in Buren (Bij Geldermalsen :)
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
1nsane

slash schreef:
1nsane schreef:oke, ff een oproep, wie o wie weet er een plek waar ik van de zomer mijn GTT zou kunnen beunen?

succes ermee ik ben ook al aardig lang aan het zoeken naar een ruimte... |:
heb al wat gevonden wellicht! check je pm ff
1nsane

oke vraagje, me achteruit rij licht deed t dus niet, ik dus lampje vervangen, wat denk je , nog nix, lijkt me dus dat het de sensor/schakelaar is die ergens bij de pook i d buurt zit en het achteruitrij licht bediend. hoe vervang ik dat??
Abel
Über-Spammer

die zit in je bak. die zit aan de bestuurderskant ergens.
Haas
Car: Megane RS

yeps, tussen je aandrijfas Links en dat zwarte kapje op je bak in. ff vanuit de linker wielkuip naar kijken :)
als je die gaat vervangen, weet niet of je bakolie er dan uitloopt. Zal wel...
1nsane

Haas schreef:yeps, tussen je aandrijfas Links en dat zwarte kapje op je bak in. ff vanuit de linker wielkuip naar kijken :)
als je die gaat vervangen, weet niet of je bakolie er dan uitloopt. Zal wel...
heh bah, t zal eens niet iets vervelends zijn :lol: kan ik weer een teiltje en een jerrycan bakolie bij de hand houden :S
1nsane

oke bij deze een oproep!

van de zomer wil ik een hobbyruimte gaan huren (heb ad's gezien voor omgeving rotterdam), misschien wel leuk om dat met iemand te doen die hier in de buurt woont? PM maar ff als iemand interesse heeft :)
5gt8vturbo

ik weet niet waar je woont maar ik heb ruimte in vlaardingen (in de zomer dan)
Ralf

1nsane schreef:oke bij deze een oproep!

van de zomer wil ik een hobbyruimte gaan huren (heb ad's gezien voor omgeving rotterdam), misschien wel leuk om dat met iemand te doen die hier in de buurt woont? PM maar ff als iemand interesse heeft :)
ik zoek ook een ruimte, en woon vlakbij.. maar ik ken je helemaal niet... dus als je een lokatie hebt, kunnen we miss iets afspreken?
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
1nsane

als het moment daar is dat ik zeker weet wat ik kan gaan uitgeven ( weet wel rond de 1500 maar kan iets meer of minder zijn) dan ga ik weer contact zoeken met die hobbyruimte eigenaar, dan laat ik je wel ff wat weten Ralf!

Maargoed ff terug naar de gtt, ik was vrijdag jarig, en dan is het toch erg leuk dat je moeder een gulle vriend heeft:

[img]http://img48.imageshack.us/img48/1235/spulletjes6gq.jpg[/img]

gelijk ook maar ff de ontsteking aanpassen :)
1nsane

bah, kan natuurlijk ook weer allemaal niet goed gaan heh :( probeerde de bougies eruit te draaien, MUURVAST bougiesleutel op kapot gedraaid :S, nja dan maar vast olie verversen, dus hup olie eruit laten lopen, half uur wachten, schroeffie er weer in, en olie er in, wat denk je, lekt ie op dat carterboutje (0) morgen dus maar weer naar reno voor nieuw ringetje, en op last van moeders een teiltje onder de auto :lol:
Laatst gewijzigd door 1nsane op zo 9 apr 2006 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

neem aan dat je een nieuw carterringetje gebruikt hebt?
1nsane

nouja nieuw, ik had nog zo n frummelding liggen in het frummel ladenblok, paste precies en was nieuw maar denk niet dat ie er voor bedoeld is blijkbaar, nouja morgen maar ff nieuwe halen en hopen dat morgen niet heel me blok leeg is :lol:
was wel lompe actie, had ik de olie in een oude olie jerry laten lopen, kon ik niet zien hoeveel eruit was gekomen :lol:
vervolgens met beoliede handen het voor elkaar gekregen Chris te bellen

Chris: Met chris?
Ik: ja met jochem
chris: hoe kom jij nou weer aan me nummer?
Ik: ja van laatst met die knippers
Chris: owhja
Ik: maarre wara ik voor bel hoeveel olie moet er in me blok?
Chris: ja euh 4,5 liter volgens mij
Ik: ok thnx man

even later

Trrrrrrrrrrrrrrrrring
ik: jah?
Chris: ja stop wacht man het mot 4 liter zijn
ik: ohw het zit er al in :lol:
Laatst gewijzigd door 1nsane op zo 9 apr 2006 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
1nsane

voordeel is nu wel dat ie niet meer rookt en stinkt en hij loopt echt veel mooier :D:D:D:D
moet morgen ook gelijk maar ff een nieuwe achteruitrij sensor halen, ding doet het niet alleen niet maar hij lekt er ook klein beetje op en wil niet ineens zonder bak olie zitten
ook ff nieuwe olieslang halen voor van de turbo naar beneden, zit een klein scheurtje in met een druppie erop, vertrouw ik niet echt
1nsane

oke, ringetje gehaald vandaag, dus gemonteerd etc, wat denk je? nogsteeds lekken |: , weliswaar niet hard maar wil hem graag op de oprit kunnen zetten zonder iedere x de hogedruk spuit erover te halen als ik er gestaan heb ;), ik heb hem nu echt strak aangedraaid maar durf het niet heel heel heel hard aan te draaien omdat ik misschien me schroefdraad mol en heb geen zin om weer geld uit te moeten geven aan een helicoil o.i.d.

misschien van de week maar ff alle olie eruit laten lopen en het gat nog eens helemaal schoonmaken enz en dan kijken oft dicht is...
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

zal wel iets krom/scheef zijn ...gebeurt nogal snel ..

Olie eruit ..vloeibare pakking er op .... ff laten drogen ! dag ofzo ...olie er weer in en geluk hebbben
1nsane

zat ook wat rubberachtig residu op de bout toen k hem eruit haalde, dus zal wel niet de eerste keer zijn dan :P
Laatst gewijzigd door 1nsane op di 11 apr 2006 9:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

rubber?. Tussen de caterpan en de caterplug hoort een koperen ring te zitten.
Abel
Über-Spammer

ff nadenken.. hierboven word al over vloeibare pakking gesproken ;)
1nsane

nouja heb hem nog een paar x aangedraait en nu ist volgens mij dicht dus maar hopen dat de oprit schoon blijft :lol:

alleen na 2 dagen in de wd-40 geweekt te hebben zitten de bougies nog steeds vast als harde stront :( wordt er beetje moedeloos van (S)
1nsane

Yeahhhh t is gelukt, bougies vervangen :D maar die van cilinder 2 zat zo muurvast dat ie afbrak :evil: en dan niet het porcelijne deel maar een deel met schroefdraad wat nog in het bougiegat zat dus, gelukkig kreeg ik het er met een punttang weer uit :D
1nsane

vandaag maar ff de deurpennetjes vervangen, had ze al liggen maar krijg die oude er niet uit, misschien met wat hulp van de buren wel :P
1nsane

pffff hoe kan ik het beste die ondingen eruit rammen? krijg het niet gedaan ze zitten muur vast en je kan er ook zo lekker bij :evil: :evil:
Plaats reactie