De Williams van LotuzClioWilliams
-
Als hij gesloten is en ik druk één keer op de sleutel, dan opent hij niet of maar half en bij de tweede keer drukken gaat hij verder open. Als ik weer wil sluiten, dan sluit hij half. Helaas gaat hij dan niet bij de tweede keer drukken verder dicht maar weer open.
Dat heeft die van mij een tijd geleden ook gehad toen het heel koud was, maar nu lijkt het weer over te zijn.. 

Laatst gewijzigd door Thierry op zo 9 apr 2006 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dat bedoel ik.LotuzClioWilliams schreef:Grote kans trouwens dat het tegen die tijd automatisch weer verholpen is, want het lijkt ook wel weersafhankelijk.
-
gewoon naar de sloop in je binnenzak en klaar 

-
-
Bedankt Mikko, maar je hoeft niet te helpen zoeken, hoor. Er staan genoeg Rallyes te koop namelijk. En ik wil trouwens een fase 2, dus met 1.6 8v motor ipv de fase 1 met 1.3 8v.

-
En voor m'n gemoedsrust is het ook beter om niet te weten wat er nu allemaal te koop staat. Eerst de Williams verkopen en dan kijken wat de opvolger wordt, is een beter idee. Lukt me niet helemaal overigens, want ik heb een interessante 106 16v Sport (sobere uitvoering van de GTI met Rallye-achtig interieur) in een leuke kleur te koop zien staan voor een aantrekkelijke prijs. Het is zelfs al zo erg dat ik al helemaal in gedachten heb hoe ik er een 16v Rallye van kan maken. 

-
Er komt wel meer bij kijken, maar wat heb jij nou verstand van Rallyes en GTI's? 
-
Zo, de band de goede kant op, velg nog steeds netjes, remslangetje vervangen en de APK is weer binnen.
Geef me een A
Geef me een P
Geef me een K
APK!
Geef me een A

Geef me een P

Geef me een K

APK!

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
dwaas 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je had beter dit neer kunnen zetten ......LotuzClioWilliams schreef:Zo, de band de goede kant op, velg nog steeds netjes, remslangetje vervangen en de APK is weer binnen.
Geef me een A
Geef me een P
Geef me een K
APK!
GEEF ME EEN B

GEEF ME EEN O

GEEF ME EEN D

-
De velgen zijn zeker mooi en de Williams ziet er meteen weer een stuk mooier uit. Alleen de smaller gepolijste randen zijn even wennen. Wat subtieler. Waarschijnlijk wel makkelijker schoon en dus mooi te houden dan m'n vorige velgen.
-
Kleine correctie. Hij opent nu prima. Het sluiten gaat alleen tot halverwege. Even met de sleutel verder draaien en hij zit dicht. En daarna opent hij weer in één keer als ik op de sleutel druk. Sluiten kost hem dus meer moeite dan openen.LotuzClioWilliams schreef:Als hij gesloten is en ik druk één keer op de sleutel, dan opent hij niet of maar half en bij de tweede keer drukken gaat hij verder open. Als ik weer wil sluiten, dan sluit hij half. Helaas gaat hij dan niet bij de tweede keer drukken verder dicht maar weer open.
De reden dat hij voorheen pas bij de tweede klik opende, is dat ik de deur niet meer met de afstandsbediening sloot, maar met de sleutel zelf. Wanneer je dan klikt om te openen, staat kennelijk nog in z'n "geheugen" dat hij eerst moet sluiten. Daarna pas beweegt hij omhoog.
-
Nou, het deurpaneel is het dus toch niet. Wat dan wel? Is het wel iets in het interieur? En hoe weet ik nu of het in het motorcompartiment of bij de voorwielophanging veroorzaakt wordt als je het alleen maar tijdens rijden hoort? Zou zo'n schokdempertestbank handig zijn om het geluid op te sporen?LotuzClioWilliams schreef:Net even het rechter deurpaneel eruit gehaald. Dit is op dit moment mijn hoofdverdachte voor dat kraak/schuur geluid dat rechtsvoor klinkt bij hobbelige wegen. Even een weekje zonder deurpaneel rijden en dan weten we het hopelijk zeker. Mocht dat de boosdoener zijn, dan eens kijken hoe we die het best weer terug kunnen plaatsen. Dat geluid moet voorgoed verdwijnen natuurlijk. En volgend weekend het linker deurpaneel er ook even af om het cv motortje te smeren (opent en sluit niet helemaal lekker) en dan is hopelijk alles weer naar m'n zin.
-
Kleurnummer heb ik niet kunnen achterhalen.
Die volgorde klopt.
Die volgorde klopt.
-
Met de RTC-knokploeg langs de spuiter gaan en hem een aanbod doen dat hij niet kan weigeren...LotuzClioWilliams schreef:Kleurnummer heb ik niet kunnen achterhalen.

Ze kunnen toch wel vertellen wat hun kleurcode is? Is toch geen staatsgeheim ofzo?

LotuzClioWilliams schreef:Nou, het deurpaneel is het dus toch niet. Wat dan wel? Is het wel iets in het interieur? En hoe weet ik nu of het in het motorcompartiment of bij de voorwielophanging veroorzaakt wordt als je het alleen maar tijdens rijden hoort? Zou zo'n schokdempertestbank handig zijn om het geluid op te sporen?LotuzClioWilliams schreef:Net even het rechter deurpaneel eruit gehaald. Dit is op dit moment mijn hoofdverdachte voor dat kraak/schuur geluid dat rechtsvoor klinkt bij hobbelige wegen. Even een weekje zonder deurpaneel rijden en dan weten we het hopelijk zeker. Mocht dat de boosdoener zijn, dan eens kijken hoe we die het best weer terug kunnen plaatsen. Dat geluid moet voorgoed verdwijnen natuurlijk. En volgend weekend het linker deurpaneel er ook even af om het cv motortje te smeren (opent en sluit niet helemaal lekker) en dan is hopelijk alles weer naar m'n zin.
Bij mij was de raamgeleiding in de deur losgekomen. Die bungelde dus wat los in de deur. Met wat tape en schuimrubber was dat appeltje ook weer geschild. Heb je die rails gecheckt? Met je hoofd bij de openstaande deur staan en iemand gevraagd tegen de deur trappen?
Het zou ook een bevestingsmoertje van je dashboard kunnen zijn. Aan de onderzijde zitten die, kom je zo bij. Zou kunnen...
-
Als je iets in die kleur wil laten spuiten, kan ik je het adres wel geven.GeniustheGzA schreef:Met de RTC-knokploeg langs de spuiter gaan en hem een aanbod doen dat hij niet kan weigeren...LotuzClioWilliams schreef:Kleurnummer heb ik niet kunnen achterhalen.![]()
![]()
Ze kunnen toch wel vertellen wat hun kleurcode is? Is toch geen staatsgeheim ofzo?

-
Morgen nog maar een keer op zoek gaan. Misschien komt er komend weekend iemand naar de Williams kijken, dus het zou mooi zijn als ik het dan al gevonden en opgelost heb.MarcoG schreef:LotuzClioWilliams schreef:Nou, het deurpaneel is het dus toch niet. Wat dan wel? Is het wel iets in het interieur? En hoe weet ik nu of het in het motorcompartiment of bij de voorwielophanging veroorzaakt wordt als je het alleen maar tijdens rijden hoort? Zou zo'n schokdempertestbank handig zijn om het geluid op te sporen?LotuzClioWilliams schreef:Net even het rechter deurpaneel eruit gehaald. Dit is op dit moment mijn hoofdverdachte voor dat kraak/schuur geluid dat rechtsvoor klinkt bij hobbelige wegen. Even een weekje zonder deurpaneel rijden en dan weten we het hopelijk zeker. Mocht dat de boosdoener zijn, dan eens kijken hoe we die het best weer terug kunnen plaatsen. Dat geluid moet voorgoed verdwijnen natuurlijk. En volgend weekend het linker deurpaneel er ook even af om het cv motortje te smeren (opent en sluit niet helemaal lekker) en dan is hopelijk alles weer naar m'n zin.
Bij mij was de raamgeleiding in de deur losgekomen. Die bungelde dus wat los in de deur. Met wat tape en schuimrubber was dat appeltje ook weer geschild. Heb je die rails gecheckt? Met je hoofd bij de openstaande deur staan en iemand gevraagd tegen de deur trappen?(zo als in de openingsscene van Snatch)
Het zou ook een bevestingsmoertje van je dashboard kunnen zijn. Aan de onderzijde zitten die, kom je zo bij. Zou kunnen...
-
Zo te lezen, hoeft hij pas over twee jaar weer op voor de volgende APK.LotuzClioWilliams schreef:Zo, de band de goede kant op, velg nog steeds netjes, remslangetje vervangen en de APK is weer binnen.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/3745 ... _jaar.html
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
deze regel is veel belangrijker en werd eens een keer tijd
Verder krijgen alle gemeenten dezelfde brandvoorschriften
Verder krijgen alle gemeenten dezelfde brandvoorschriften
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer