GeniustheGzA schreef:Edward(ForeverYoung) schreef:GeniustheGzA schreef:
want?
Jij eet, als echte dierenvriend, dan ook nooit bij de McDonalds??

ik geloof niet dat koeien en varkens doodgeknuppeld worden voordat ze geslacht worden. en zelfs al zou dat zo zijn, dan alleen de volwassen beesten...
Discussie
Nee, de koeien in de industrie staan er fantastisch, gezellig en vrij bij... en sterven allemaal een humane dood...
Er is gewoon een overschot aan jonge zeehonden

. Net als vossen, hoorde ik gisteren...
(Mijn mening) Eigenlijk is deze discussie idd te blöd om waar te zijn...
Over Canadezen, wij doen hetzelfde, of we nu dieren slachten om te eten, ze fokken om hun vacht, of er dierproeven mee doen. Het is alleen dat die zeehondjes er altijd zo schattig uitzien, en je de andere dieren niet (veel) ziet....
Overschot, wat is overschot, als men 16 miljoen in het veschiet heeft, is het niet meer zo moeilijk een overschot te berekenen.....
Over die volwassen dieren, moet ik dat serieus nemen? Dus jij denkt dat als je een kind neemt, die voert totdat hij even zwaar is als een volwassenen, hij volwassen is... En dan hebben we het idd nog niet over kuikenborst etc.
Wel is waar dat er tegenwoordig voor slachting van koeien en varkens meer wetten (dier snel dood ect) bestaan. Die overigens dan weer door bepaalde andere godsdiensten, aan hun laars gelapt worden, of door de NL-wet wel weer even een uitzondering gemaakt wordt.
Over hypocriet, mensen zijn hypocriet denk dat dat wel een feit is...

[size=10:30bbfbe7a5][b:30bbfbe7a5]Clio RT[/b:30bbfbe7a5] & [b:30bbfbe7a5][color=darkblue:30bbfbe7a5]R5 GTE[/b:30bbfbe7a5][/color:30bbfbe7a5][/size:30bbfbe7a5]