Het is is een hele verbetering marco het ziet er echt super uit nou dat i een stuk(je) lager ligt en het monteren van de veren viel me 100% mee tis 10x makkelijker dan een gtt
----------------------------------------------------
Rij nooit sneller als je beschermengel vliegen kan!!
2x Renault 5GTT phII / Renault Clio Williams / Renault 21 TQ / Renault 5 SD
ziet er goed uit de mijne gaat ook nog iets omlaag. Het stugge went vanzelf zoiets had ik ook de eerste kilometers met dat platte rubber waar die nu op staat
Maarten GTT schreef:Het is is een hele verbetering marco het ziet er echt super uit nou dat i een stuk(je) lager ligt en het monteren van de veren viel me 100% mee tis 10x makkelijker dan een gtt
Nogmaals bedankt Maarten
tis idd 100% meegevallen en daar ben ik ook blij mee.
Nescio schreef:Weet iemand een goeie site waar ik is ff kan kijken, want het is weer is dat verhaal met die bomen, bos en slecht zicht.
is ben aan het kijken OZ velgen bv superleggera(en nee ik ben niet origineel) maar wat is de grote die een beetje gangbaar is onder een clio 16 of 17 inc wat voor banden moet ik er dan onder stoppen en wat zal het me gaan kosten ?
Nescio schreef:Clio 2 1.8 16v ????? Bestaat deze ? een vriend van mij beweert dat, maar als ik z'n kenteken nakijk bij rdw staat er 1.6 hij zegt dat het een limited edition is met 135 pk??
die van hem is van 2004...
heb het nog is aan hem gevraagd en hij zegt de celebration edition zijn er maar 100 van in nederland ??? gister hebben we namelijk is gekeken wie er sneller is en dat ging gelijk op. tot ie moest inhouden ik heb een 1.6 16v met chip uit 2000 als die van hem een 1.6 is dan is ie wel heel snel standaard
kijk gewoon wat er op zn kenteken-papieren staat..dan weet je t..
geloof nooit dat renault voor een celebration-edition een heel ander blok in de clio gaat lepelen..kost gewoon veel teveel..
zal straks is kijken, net dealer gebeld die had er nog nooit van gehoord maar goed dat zegt ook niet alles!! hij zei je moet op kleine dingetjes letten zo heeft ie een leren opberghoes onder z'n hoedeplank ik weet niet of alle initiale versies dat hebben ?? wie oh wie jongens
Lig ik nog lekker in mn bedje gaat de foon, mn vriendin, schat de clio doet zo raar en ik sta op de vluchtstrook, hij schokt en sputterd zo. Ik kom er aan zeg ik tegen haar, nou ik in haar auto gestapt en er naar toe gereden. daar aangekomen de clio gestart en ja hoor ik merkte gelijk wat het was weer een bobine kapot koste me 110,23 pleuros
Over die Clio 2 18:
Die bestaat niet. Echt niet. De Clio 1 1.8 16v heeft inderdaad 135pk, dus of hij lult maar wat of hij heeft de motor uit de Clio 16V in een Clio 2 gehangen.
nee hij heeft em splinternieuw gekocht en hij zei ïk wil die initiale" toen zei die verkoper "voor drieduizend meer heb ik hier een celebration edition"en dat heeft ie toen gedaan. ik geloof het ook niet want waar ik ook kijk er blijft 1.6 16v staan. of hij neemt me gruwelijk in de zeik maar denk niet dat ie er over liegt.
wat veel erger is hoe kan ie mij bijbenen nu die van mij is gechipt ??
Je kan via de rdw site het kenteken intypen en dan zie je waarschijnlijk wat voor motor erin ligt? En wat je zelf al zegt, als je onder de kap kijkt en je ziet de originele motor met 1.6 orop staan, zit er gewoon een 1.6 in.
Wat een eigenwijze vriend heb je een 1.8 16v bestaat echt niet in een Clio2..en uberhaubt heb ik nog nooit van een Celebration edition gehoord.werk toch al flink wat jaartjes bij Renault.Of ik word dement
Wel grappig dat hij het blijft volhouden. Vraag hem eens wat het Renault motor nummer is.
Er bestaat echt geen Clio 2 1.8. Wel trouwens een Espace 2004 Celebration edition volgens onder andere deze site!