60 70 of die wegen die 2baans zijn he, geen snelwegen waar op 't moment 80 mag.
Je moet nu 50 rijden op zo'n weg, vind ik wel langzaam.
Oja, ringwegen in de randstad zijn snelwegen, check maar eens de kaarten van Enschede Hengelo Almelo enzo, daar zie je duidelijk ringen liggen. Die mogen van mij wel 60/70.
Spee verzesvoudigt aantal APK-boetes
Het aantal mensen dat een boete krijgt omdat zij de APK-datum hebben overschreden, wordt dit jaar verhoogd tot minstens 400 duizend. Dat betekent een verzesvoudiging ten opzichte van 2005. Dit zei landelijk verkeersofficier Koos Spee gisteravond in de Parksociëteit Marialust, na afloop van een voordracht voor een aantal Apeldoornse ondernemers.
De overheid verscherpt dit jaar en volgend jaar door een zogenaamde registervergelijking bij de RDW de controle op de vraag of iemand tijdig zijn APK-1 of APK-2 heeft laten uitvoeren. Het is de bedoeling dat dit controlesysteem volgend jaar waterdicht is: wie dan zijn APK niet tijdig laat uitvoeren, krijgt automatisch een boete van 75.
Kort door de bocht zou je zeggen dat de Nederlandse autobedrijven gaan profiteren van dit overheidsoptreden: dit jaar komen er meer dan 300 duizend extra APKs op de markt, merendeels van personenautos. Deels gaat het om mensen die de APK meer dan twee maanden te laat laten uitvoeren, deels om mensen die de APK helemaal niet laten uitvoeren.
Naar het zich laat aanzien zullen vooral vrije garages baat hebben bij de strengere controle: het gaat vaak om oudere autos.
De Express GTT is niet meer te koop. Waarom, je zet hem net te koop en zegt nu al dat hij niet meer te koop is? Wisselvallig? Ja lijkt wel (en ik heb ook al zo'n reputatie hier bij de RTC, maar dit keer is het niet mijn eigen wisselende gedachte).
Nou, ik wilde de Express verkopen vanwege de aankoop op ebay van een R19 cabrio. Alleen konden de verkoper en ik niet in overeenstemming komen over de betaling en ophalen (ze wilden deze week nog laten ophalen, deze week heb ik tentamens, en ik meot vervoer regelen, en Oost-Dld is niet echt dichtbij), dus heeft de verkoper zich teruggetrokken van de verkoop.
Daarom houd ik de Express GTT, totdat ik mogelijk een aanbod (cabrio oid) krijg die wel doorgaat.
renaultje schreef:Als ik met een boot 2 kinderen en zwaar beladen ben kan ik amper een drempel nemen of ik raak hem al nu wil ik een set hulp veren of lucht veren waar kan ik die bestellen en wat kosten die?
www.nu.nl schreef:Een Britse man is woensdag aangehouden op verdenking van terrorisme omdat hij in een taxi meezong met een nummer van de punkgroep The Clash. De taxichauffeur waarschuwde de politie, omdat de man zong "Het is nu oorlog, de strijd komt eraan". De politie haalde de 24-jarige Harraj Mann uit het vliegtuig dat van Durham naar Londen zou vertrekken. Volgens een woordvoerster van de politie is Mann weer vrijgelaten. De punkliefhebber miste zijn vlucht.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)