Volgens mij heeft ze de tekening ook zelf gemaakt

Ik ga proberen het bestandje bij jou te krijgen

Hoezo: "Nou en, hij rijdt toch ook al in een Express"Steven schreef:Nou en, hij rijd toch ook al in een express?
Misschien ook wel wat voor mijn Neger
dubbelfris rocks the sceneSteven schreef:Nee het moet uiteraard wel met logoMarcel B. schreef:
*edit* zonder het logo geeneens zo heel verkeerd
Dat heeft studie-oorzaken, ik ben uitgenodigd om van begin juni tot eind augustus om aan de MIT, Boston, USA te studeren. En daarnaast, projecten kosten tijd. De bedoeling is dat in de winter een stalling beschikbaar is, en dan gaat de hele auto gedemonteerd worden zodat alles bewerkt en gespoten kan worden!Ivo8hoven schreef:Tja je kan er maar druk mee zijn...., dit alles doen, en er dan tot einde van het jaar niet meer mee gaan rijden...
Hoe bedoel je, met draagbalken? Een R5 front past in principe er gewoon op, je hoeft niets te lassen ofzo.Martijn schreef:Is de montage van een R5-front (dus de draagbalken erachter) niet de oplossing om alles in 1 keer passend te krijgen? Het heeft wel wat, zo'n R5 met bak.
is toch logisch, je bouwt toch sowieso druk op. ws heb je gewoon een slap veertje.Joost (DoubleYou) schreef: Daarnaast, als ik met 1500 toeren ietwat snel optrek, en bij 2500 toeren stop, blaast de dumpvalve ook af. Lijkt me ietwat vroeg voor de turbo om op te spinnen.