Luco kennende zal het wel weer half werk geweest zijnAnthonyR schreef:Ze zeggen toch altijd auto's zijn net vrouwen. En zo heeft luco ook gehandeld

half werk laat ik aan leraren overFerdy schreef:Luco kennende zal het wel weer half werk geweest zijnAnthonyR schreef:Ze zeggen toch altijd auto's zijn net vrouwen. En zo heeft luco ook gehandeld
dan zou jij er allang eentje zijnLuco/Alpine-racer schreef:half werk laat ik aan leraren overFerdy schreef:Luco kennende zal het wel weer half werk geweest zijnAnthonyR schreef:Ze zeggen toch altijd auto's zijn net vrouwen. En zo heeft luco ook gehandeld![]()
zakkammen 1,50Paul1916v schreef:denk aan kapsters enzo![]()
ik ben kaal daar, gaan ze dan gelijk P......enFerdy schreef:dreadlocks 2,75Luco/Alpine-racer schreef:zakkammen 1,50Paul1916v schreef:denk aan kapsters enzo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb nog geen detail vermeldPaul1916v schreef:hou die ranzige details voor je man:kotssmilie:
Ben ik het mee eens, maarja...Ronnie Detmers schreef:te zielig gewoon en dan vraagt de advocaat om vrijspraak?![]()
Ik zou zo'n persoon niet eens willen verdedigen, al was die vrouw al dood door de pillen en drank, dan nog heeft ie die ravage van binnen aangericht, dus je mag dode wel zo misbruiken, bah![]()
Leuk, maar nee bedankt. Weinig inschrijvingen trouwens, dus dat wordt niets.Riël schreef:Het weekend van 1 april sluit de inschrijving voor de Kauwgumbal 3000 Rally.
Zie site: http://www.kauwgumbal3000.tk
Mensen die mee willen doen?
Daardoor kwam die file dusSteven schreef:Jah goed stom, file, plotseling remmen je kent het wel. Gedachte ff ergens anders.
Probeerde de foon nog terug te vinden in de file maar de file loste ineens op.
Die neger is ws. al verkocht ook voor 75