Nog niet .....maar binnekort denk ik wel, ga maar weer standaad rijden geen gezeik meer dat het kapot gaat enzLuco/Alpine-racer schreef:heb je er een over jochemjochem de haas schreef:Misschien binnenkort te koop een T25 .....![]()
ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-
- Contacteer:
standaard 2.0 turbo cker?
Neej.. maar heb je een klap van de molen gehad?

Neej.. maar heb je een klap van de molen gehad?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
HAHA 2.0 T nee ooit wel aan gedacht .....ik vind het eigenlijk wel weer genoeg zo ..heb me BMW ook nog .
Lekker standaard is het al snel zat, turbodruk iets omhoog ....
Maar ik ben nog aan het overpeinzen of ik niet de hele meuk a verkopen en lekker een micra ga rijden
Lekker standaard is het al snel zat, turbodruk iets omhoog ....
Maar ik ben nog aan het overpeinzen of ik niet de hele meuk a verkopen en lekker een micra ga rijden
-
- Contacteer:
mijn 5 at heeft standaart een t 3 hahahaLuco/Alpine-racer schreef:al die types ken ik niet hoor maar een T3 is voor een 2,5 literRobert Turbo schreef:Jobturbo (Jeroen) heeft een Md28R opzijn GTTi .
Die heeft hij ook nog aangepast ivm vroeger inkomen.
208pk bij 1.1bar. (op de krukas)
Heeft daar ook nog Clio16v remmerij onder.
dus voor een 1400 erg groot vermoed ik
maar een aangepaste zal best wel werken, maar daar las ik niks over, vandaar mijn opmerking
-
- Contacteer:
mijn 5 at heeft standaart een t 3 hahahaLuco/Alpine-racer schreef:al die types ken ik niet hoor maar een T3 is voor een 2,5 literRobert Turbo schreef:Jobturbo (Jeroen) heeft een Md28R opzijn GTTi .
Die heeft hij ook nog aangepast ivm vroeger inkomen.
208pk bij 1.1bar. (op de krukas)
Heeft daar ook nog Clio16v remmerij onder.
dus voor een 1400 erg groot vermoed ik
maar een aangepaste zal best wel werken, maar daar las ik niks over, vandaar mijn opmerking
-
ja, en een turbogat van 4000 toeren 

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
-
- Contacteer:
zometeen niet meer haha
-
eindelijk BIG BORE 2.5" uitlaten bij MB, ik vind ook de prijs goed meevallen, denk dat ik me zo een setje ga bestellen + downpipe, twijfel alleen nog een beetje aan de side pipe, die vind ik ook erg vet, maar hier in belgie nemen ze hem in beslag als ze hem zien 

-
- Contacteer:
En je kan niet zover verlagen, of mag dat ook al niet in Bels?white gtt power schreef:eindelijk BIG BORE 2.5" uitlaten bij MB, ik vind ook de prijs goed meevallen, denk dat ik me zo een setje ga bestellen + downpipe, twijfel alleen nog een beetje aan de side pipe, die vind ik ook erg vet, maar hier in belgie nemen ze hem in beslag als ze hem zien
-
ik ben makkelijk zonder enige opmerking door de keuring geraakt met de apex -35 mm shocks en veren, maar ik vind 35mm net ietsje te hoog nog, het snuitje mag van mij nog een tikkie zakken, ik denk dat ik binnekort -50 ga leggen. ik ga toch originele velgen blijven rijden denk, ik vind ze het leukste rijden en voor het geld wat velgen kosten heb ik nog ander lekker spul om em nog harder te laten gaan 

heeft er iemand toevallig een geluidsfragmentje op zn pc van een gtt of sowieso een auto waar een screamerpipe en aparte wastegate op zit?? zo ja, zou je de link hier willen posten of mij ff pmmen?? 

R 5 Convertible Rulezz
-
- Contacteer:
Huh??Ferdy schreef:Death Metal Speedcore schreef:vraagje... moet ik de dikke of de dunne startmotor hebben? 2 schroeven steken eruit die ik nu heb liggen.
Dikke is een originele en een dunne is waarschijnlijk zo`n snelstarter.
Maare 2 schroeven die eruit steken???
Ik weet dat die met 3 bouten aan je bak vast zit.
En je hebt 2 draadeinden, 1 sluit je de plus op aan de ander zit de massa van je startmotor op vast.
En dan nog een pennetje waar je zo`n schuifstekkertje op zet (schakel).
-
dan heb ik de goeie
. bedankt voor je antwoord peter 

-
- Contacteer:
Death Metal Speedcore schreef:dan heb ik de goeie. bedankt voor je antwoord peter
Graag gedaan, maar wat bedoelde je nou met die 2 schroeven??
-
laat maar. et is de goeie
. maar hoe vervang je een startmotor van een renault 5 gtt fase 2? moet dan het hele blok eruit?

-
rechterwiel eraf,
plus van de accu los
dopsleutel 13 met een heel lang verlengstuk de moer losdraaien waarmee de kabel vastzit (diegene het dichts bij het schutbord.)
dan met ringsleutel 13 van bovenaf 3 bouten losdraaien. beetje klote werkje
sommige startmotoren zitten ook achteraan nog met een steuntje vast, draai deze ook los.
als de startmotor loszit klein stukje lostrekken
stekkertje van de bendix loshalen (schuifstekkertje op de startmotor.
startmotor losnemen.
in omgekeerde volgorde inbouwen
succes
kijk hier ook eens, compleet met foto's
KLIK
edit: grappig censuur, als je het verkorte woord voor ballen intypt komt er "klote" te staan

plus van de accu los
dopsleutel 13 met een heel lang verlengstuk de moer losdraaien waarmee de kabel vastzit (diegene het dichts bij het schutbord.)
dan met ringsleutel 13 van bovenaf 3 bouten losdraaien. beetje klote werkje
sommige startmotoren zitten ook achteraan nog met een steuntje vast, draai deze ook los.
als de startmotor loszit klein stukje lostrekken
stekkertje van de bendix loshalen (schuifstekkertje op de startmotor.
startmotor losnemen.
in omgekeerde volgorde inbouwen
succes

kijk hier ook eens, compleet met foto's
KLIK
edit: grappig censuur, als je het verkorte woord voor ballen intypt komt er "klote" te staan

Je leeft maar 1 keer, dus GAS!!!!!
Gerard race GT schreef: edit: grappig censuur, als je het verkorte woord voor ballen intypt komt er "k*%$e" te staan![]()
![]()

tering je heb gelijk

Heerlijk weer een franse auto
nobel-tuning schreef:hallo...
Ik had een vraagje,misschien dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Ik heb een renault r5 tl 1.1 podium, passen de voorveren van een gt turbo op mijn auto? of moet ik dan ook de schokbreker vervangen, of kan het helemaal niet.
Als dit mogelijk is heeft dit nog invloed op de hoogte ??
en nog een andere vraag, passen de voorveren van een ander model renault erop.
mvg. Patrick
Je kan niet gewoon je veren omwisselen. Als je GT Turbo veren wilt gebruiken, heb je ook GT Turbo schokdempers nodig.Ferdy schreef:nobel-tuning schreef:hallo...
Ik had een vraagje,misschien dat jullie me hierbij kunnen helpen.
Ik heb een renault r5 tl 1.1 podium, passen de voorveren van een gt turbo op mijn auto? of moet ik dan ook de schokbreker vervangen, of kan het helemaal niet.
Als dit mogelijk is heeft dit nog invloed op de hoogte ??
en nog een andere vraag, passen de voorveren van een ander model renault erop.
mvg. Patrick
Het heeft wel veel invloed op je rijhoogte. Ik heb mijn GTX-je ook verlaagd met GTTurbo dempers met -40 mm veren. alleen zakte mijn wagen bijna 2 keer zoveel.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Netjes gedaan, dat wel.
Wel in het verkeerde topic trouwens, het is een GTX.

Wel in het verkeerde topic trouwens, het is een GTX.

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
je soldeert een draadje(van het knopje) aan het draadje van de thermocontact, de andere kant van het draadje(wat ook aan de schakelaar zit) soldeer je aan het andere draadje van t thermocontact, en als het goed is, kan je m dan bedienen via de schakelaar, maar vergeet je het een keer, gaat die ook nog uit zich zelf draaien.
als het goed is
als het goed is

klinkt logisch 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en nog ff een mooi zekeringentje er tussen
van hoeveel ampere dan? ga morgen ook weer een schakelaar opzetten 

ok, was ook wat ik me bedacht had. In principe mag die zekering héél licht zijn, want de enige stroom die er loopt is om het relais te bekrachtigen.
En ik heb volgens mij nog ergens van die klemmetjes waarmee je van 1 zo'n aansluiting op thermocontact 2 maakt. Kan ik hem orgineel aansluiten, en op 2 kabeltjes mooie stekkertjes zetten voor naar binnen.
En ik heb volgens mij nog ergens van die klemmetjes waarmee je van 1 zo'n aansluiting op thermocontact 2 maakt. Kan ik hem orgineel aansluiten, en op 2 kabeltjes mooie stekkertjes zetten voor naar binnen.
-
eergisteren druk van 0.8 naar 1 bar geschroefd , ik hoorde bij gasgeven op de snelweg een raar knisperend geluid onder de kap, ik dacht pfff zal wel weer een geluidje bij zijn want ik hoor altijd zoveel raars in de auto
maar dat is dus pingelen???
ok, 15 min later rij ik naar de gb, ik zet de wagen stil en de temperatuur stijgt naar over maximum , echt tot het hoogste! ik kijk in men spiegel en ik zie witte damp uit men uitlaat komen. ik direct seger gebeld , hij zegt koppakking stuk...
morgen ga ik een nieuwe versterkte halen en toebehoren bij maurice, nieuwe olie, nieuw water enzo en dan gaan we die erin steken, maaruh nu zat ik met het volgende in gedachten, als hij stuk ging , gaat hij toch nu opnieuw stuk gaan of niet?
ik rij met vervroegde ontsteking en druk op 1 bar. miss beter de vervroegde ontst terug normaal zetten of wat het beste te doen? want een keer mag dit gebeuren, maar ik wil echt wel voorkomen dat zo iets opnieuw gebeurd

ok, 15 min later rij ik naar de gb, ik zet de wagen stil en de temperatuur stijgt naar over maximum , echt tot het hoogste! ik kijk in men spiegel en ik zie witte damp uit men uitlaat komen. ik direct seger gebeld , hij zegt koppakking stuk...
morgen ga ik een nieuwe versterkte halen en toebehoren bij maurice, nieuwe olie, nieuw water enzo en dan gaan we die erin steken, maaruh nu zat ik met het volgende in gedachten, als hij stuk ging , gaat hij toch nu opnieuw stuk gaan of niet?
ik rij met vervroegde ontsteking en druk op 1 bar. miss beter de vervroegde ontst terug normaal zetten of wat het beste te doen? want een keer mag dit gebeuren, maar ik wil echt wel voorkomen dat zo iets opnieuw gebeurd
Tja,gewoon die druk opschroeven joh,kan makkelijk.................. 
1 Bar (boven de gasklep) is het maximum met originele sproeierbezetting,en daar had je beter ietsjes onder kunnen blijven.
Wees nou wijs
en laat gelijk ff je carburateur aanpassen door Maurice 

1 Bar (boven de gasklep) is het maximum met originele sproeierbezetting,en daar had je beter ietsjes onder kunnen blijven.
Wees nou wijs