Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
FNO
Wanneer: Vrijdag 31 maart
Waar: MAC Beuningen
Hoe laat: Vanaf 20:00 uur
Wie:
Marieke - Clio II
Paul - 19 16v of Clio II
Maarten - Clio II
Maarten - Mégane of Clio II
Ferdy - Clio II
Frits - Clio I of Clio II
Ronnie - Twingo (na 21:20uur)
Mag ik ook komen? Eindelijk een keer een weekend in Arnhem dus kan voor de eerste keer naar de FNO! En ik neem ook meteen wat spulletjes voor Marieke mee
P.S. Ik krijg toch zeker geen vreemde ontgroening ofzo he
MartijnG schreef:Mag ik ook komen? Eindelijk een keer een weekend in Arnhem dus kan voor de eerste keer naar de FNO! En ik neem ook meteen wat spulletjes voor Marieke mee
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
En ontgroening? Nou.... Als je trakteerd op koffie, dan zullen we het laten voor deze keer
FNO
Wanneer: Vrijdag 31 maart
Waar: MAC Beuningen
Hoe laat: Vanaf 20:00 uur
Wie:
Marieke - Clio II
Paul - 19 16v of Clio II
Maarten - Clio II
Maarten - Mégane (de Clio II is al bezet )
Ferdy - Clio II
Frits - Clio I of Clio II
Ronnie - Twingo (na 21:20uur)
MartijnG schreef:Mag ik ook komen? Eindelijk een keer een weekend in Arnhem dus kan voor de eerste keer naar de FNO! En ik neem ook meteen wat spulletjes voor Marieke mee
Gabri schreef:is dat bij die 'ballentent' in Beuningen?
Misschien dat ik de 28ste wel even tijd over heb
Gabri, tof dat je mee wilt! Wil je je naam er ff bij zetten? Desnoods tussen haakjes Geen idee waar we heen gaan, dat laat ik aan de organisator, dhr. Ferdy E. te C., over
ik red het niet om mee te gaan bowlen, ben pas om 21:00uur klaar met werken en kan dr pas rond 21:20uur zijn en om dan nog te gaan bowlen op vrijdag Moet zaterdag ook weer gewoon werken, dus ik sla over