Waar baseer je dat op? En waarom gelijk zo grof?MarcoG schreef:Heeft dit kutclubje een ledenstop?
ACT: Algemeen Chat Topic. I
Waarom krijg ik dan godgeloeiende nooit stickers als ik ze vraag?
Ik heb vandaag ZELF een uitnodiging ontvangen van een andere 16v rijdster voor hen eigen club. Zou toch net andersom moeten zijn. Rij elke dag langs een uitgebouwde twingo, rijdt hier nog een andere 16v in de buurt en ik kom nog een aantal andere interessante wagens tegen... Maar ja, limburg hè. Kan ook wel een club net over de grens vinden.
@lieve Wilma Ik heb al zolang om stickers gevraagd, zijn zoveel interessante renaults hier in limburg maar we hebben hier ontzettend weinig leden, alsof het niemand interesseert. Lijkt me leuk als we hier in het zuiden ook wat meer leden krijgen.
Ik wil ze wel werven. Zou ook tof zijn als er iets van een korte uitleg bijkan, een klein briefje waarop staat wat we allemaal te bieden hebben, samen met de sticker dan. 
Dat ik vandaag zelf een uitnodiging krijg voor een andere club vind ik het dieptepunt, vandaar. Ben misschien wel trots op het RTC, snap je?
Ik heb vandaag ZELF een uitnodiging ontvangen van een andere 16v rijdster voor hen eigen club. Zou toch net andersom moeten zijn. Rij elke dag langs een uitgebouwde twingo, rijdt hier nog een andere 16v in de buurt en ik kom nog een aantal andere interessante wagens tegen... Maar ja, limburg hè. Kan ook wel een club net over de grens vinden.
@lieve Wilma Ik heb al zolang om stickers gevraagd, zijn zoveel interessante renaults hier in limburg maar we hebben hier ontzettend weinig leden, alsof het niemand interesseert. Lijkt me leuk als we hier in het zuiden ook wat meer leden krijgen.

Dat ik vandaag zelf een uitnodiging krijg voor een andere club vind ik het dieptepunt, vandaar. Ben misschien wel trots op het RTC, snap je?
Laatst gewijzigd door MarcoG op di 28 mar 2006 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Als jij raamstickers of een raamband wil hebben van de RTC, klik dan bovenaan deze pagina op het woordje Merchandise en dan op de link "stickers bestellen via stickerland"! Krijg je ze nog thuisgestuurd ook!
Je had ook even een pm kunnen sturen naar één van de bestuursleden hierover voordat je gaat lopen vloeken hier op het forum!
Je had ook even een pm kunnen sturen naar één van de bestuursleden hierover voordat je gaat lopen vloeken hier op het forum!
Ik heb je wel wakker gekregen he. PM had ik ook al gestuurd, maar of geen reactie of afgescheept met "komt wel" o.i.d.
En ik wil geen raamstickers kopen, ik bedoel die simpele stickertjes die je bij mensen onder de ruitenwisser stopt.
(voor potentiele nieuwe leden)
En ik wil geen raamstickers kopen, ik bedoel die simpele stickertjes die je bij mensen onder de ruitenwisser stopt.

Die zijn bij iedere meeting georganiseerd door het RTC of waar het RTC als club staat te verkrijgen!
als iemand me zo aanspreekt, kan ie zen stickers in zen reet duwen. Om zo de aandacht te verkrijgen... 

Laatst gewijzigd door Gast op di 28 mar 2006 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik werk in het weekend, is mijn enige werk en kan geen/gruwelijk moeilijk vrij krijgen. Plus 60,- benzine is voor mij op dit moment ook teveel om naar zoŽn meeting te komen. Komen wel weer betere tijden...tot die tijd hebben we nog altijd de goeie TPG die het voor een paar cent doet.
ok jo, even kort samengevat: ik heb geen stickers om in me reet te duwen.-jo- schreef:als iemand met zo aanspreekt, kan ie zen stickers in zen reet duwen. Om zo de aandacht te verkrijgen...
En bovendien na tig keer vragen nog altijd niks...vind je dat wel netjes? Mes snijdt aan twee kanten hè.
Žk Ben toch beleefd. Ik ga alleen niet smeken. Wil wel helpen met het groter maken van de club, ben altijd zeeeer te spreken over het RTC. Maar als mensen van de organisatie daar zo laconiek over doen wordt ik wel kwaad ja, en ik denk ook met recht. Weet trouwens niet waarom niemand gewoon een handjevol stickers in een envelop douwt en die opstuurt. Hoeft niet netjes getiept, is geen sollicitatie, als ik ze maar heb.
Och Marco, dan bel je me toch effe?
Slecht geslapen?
Niet zo grof hier he 
Slecht geslapen?

Ha Riel. Ja, slecht geslapen (echt).
En hoe zit het met die artikeltjes over do-it-yourself reparaties? Ik heb inmiddels aardig wat zelf geklust aan die auto, en andere leden ook inc fotos van de reparaties.
Kan zo een artikel schrijven over:
-benzine pomp vervangen
-baksteun vervangen
-draagarm-/stabilisatorstangrubbers vervangen
-remschijven/remblokken vervangen
-wiellager voorzijde vervangen
-kachelradiator vervangen
-blower vervangen
-lassen
-elektrische spiegels monteren
-etc etc.
Dingen waarvoor onze leden nog altijd naar vaak dure garages moeten gaan. Op die manier weten ze in elk geval wat er te doen is bij een dergelijke reparatie, of ze kunnen het zelf doen. En ik doe het nog allemaal hier voor op straat ook, met een krik en wat simpel gereedschap.
Žk Weet zelf weer veel te weinig van elektra. Weet je wat. Voor mij part maken we gewoon een aantal topics aan onder TECHNIEK ofzo, om in elk geval die info allemaal al eens rap online te krijgen. Een nieuw tech-topic kunnen we altijd nog maken. Maar dan heb je de artikels in elk geval al klaar en online. Topic weer sluiten en indien iemand een wijze toevoeging heeft, kan die op verzoek worden toegevoegd ofzo. Of een discussiemogelijkheid onderaan elk artikel is handiger, er moet niet zoveel gescheiden worden hier op het forum (plaatje hier, praatje daar werkt niet prettig). ZoŽn artikel hoeft ook niet meer dan 1 post te zijn.
En hoe zit het met die artikeltjes over do-it-yourself reparaties? Ik heb inmiddels aardig wat zelf geklust aan die auto, en andere leden ook inc fotos van de reparaties.
Kan zo een artikel schrijven over:
-benzine pomp vervangen
-baksteun vervangen
-draagarm-/stabilisatorstangrubbers vervangen
-remschijven/remblokken vervangen
-wiellager voorzijde vervangen
-kachelradiator vervangen
-blower vervangen
-lassen
-elektrische spiegels monteren
-etc etc.
Dingen waarvoor onze leden nog altijd naar vaak dure garages moeten gaan. Op die manier weten ze in elk geval wat er te doen is bij een dergelijke reparatie, of ze kunnen het zelf doen. En ik doe het nog allemaal hier voor op straat ook, met een krik en wat simpel gereedschap.
Žk Weet zelf weer veel te weinig van elektra. Weet je wat. Voor mij part maken we gewoon een aantal topics aan onder TECHNIEK ofzo, om in elk geval die info allemaal al eens rap online te krijgen. Een nieuw tech-topic kunnen we altijd nog maken. Maar dan heb je de artikels in elk geval al klaar en online. Topic weer sluiten en indien iemand een wijze toevoeging heeft, kan die op verzoek worden toegevoegd ofzo. Of een discussiemogelijkheid onderaan elk artikel is handiger, er moet niet zoveel gescheiden worden hier op het forum (plaatje hier, praatje daar werkt niet prettig). ZoŽn artikel hoeft ook niet meer dan 1 post te zijn.
Schrijf maar hoor 
Ik zet ze wel op de site
Maar de nieuwe site wordt aan gewerkt, een faq zal er ook in komen, dus alle materiaal wat we al hebben is wenselijk !

Ik zet ze wel op de site

Maar de nieuwe site wordt aan gewerkt, een faq zal er ook in komen, dus alle materiaal wat we al hebben is wenselijk !
beetje rustig aan mag wel ja,
zijn andere manieren om iemand wakker te schudden,
mocht dat al nodig zijn
er staat hier duidelijk vermeldt hoe en waar je stickers kan kopen
zijn andere manieren om iemand wakker te schudden,
mocht dat al nodig zijn

er staat hier duidelijk vermeldt hoe en waar je stickers kan kopen
Laatst gewijzigd door Ferdy op di 28 mar 2006 21:01, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Hij wil ze niet kopen 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Weggeefstickers = gratis.Ferdy schreef:oooooh, is dat het probleem ?Erik (Schepjes) schreef:Hij wil ze niet kopen
Ik wilde gewoon die uitdeelstickertjes, meer niet.

Of je laat ze ff door iemand meenemenWilma schreef:Die zijn bij iedere meeting georganiseerd door het RTC of waar het RTC als club staat te verkrijgen!

Ik heb overigens nergens een oproep van je gezien of een PM gehad om gratis stickertjes

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Wat is D&W??? 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
@jacco die pm was naar Wilma gestuurd zei hij eerder.
Iig een miscommunicatie kan altijd plaatsvinden, ik zeg paar stickertjes in envelop, huppa 39ct er op en hij heeft er een aantal, probleem opgelost!
Iig een miscommunicatie kan altijd plaatsvinden, ik zeg paar stickertjes in envelop, huppa 39ct er op en hij heeft er een aantal, probleem opgelost!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
der is nix naar wilma gegaan, anders hadden die stickers der al 10x gelegen.Joost (DoubleYou) schreef:@jacco die pm was naar Wilma gestuurd zei hij eerder.

We zullen zien.
Laatst gewijzigd door MarcoG op di 28 mar 2006 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok, dankje. Ik hoop dat het gaat lukken. 

Dat lees ik nergens, alleen dat ie er regelmatig om gevraagd heeft, ook via PM...Joost (DoubleYou) schreef:@jacco die pm was naar Wilma gestuurd zei hij eerder.
Niet dat het een PM naar Wilma is geweest...
Een miscommunicatie kan gebeuren, maar om gelijk zo te reageren?Iig een miscommunicatie kan altijd plaatsvinden, ik zeg paar stickertjes in envelop, huppa 39ct er op en hij heeft er een aantal, probleem opgelost!

Ik zeg: Kom een keer langs op een meeting en haal daar een paar stickertjes op als je ze graag wilt hebben...
Of zoals ik eerder al zei... Laat ze door iemand anders mee nemen...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Was geen miscommunicatie Jacco. Žt Zal nu wel lukken denk ik. Kan ik weer proberen mensen om te lullen om bij het RTC te komen met hun frans (roest-)hok. 
En nu wordt het bedtijd, anders heb ik morgen nog schlechtere laune.
En nu wordt het bedtijd, anders heb ik morgen nog schlechtere laune.

Laatst gewijzigd door MarcoG op di 28 mar 2006 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Kost je 60 literJacco Osté schreef:dennisvr schreef:Jacco Osté schreef:D&W:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
snel he?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()