Waar was je zaterdag trouwens? Daar heb ik nog geen antwoord op gehad.

Als je niets kan bedenken, ik kan hier wel een lager regelen. moet je hem alleen overpersen.Haas schreef:ken dat lager op zich wel overzetten voor je, maar zit nogal met dat lager ophalen, daar heb ik geen tijd voor. En op zaterdag bezorgt Brezan nix, dus das ook geen optie...
Lager besteld. is morgen binnen, dan kom ik morgenavond even bij je aanHaas schreef:ja, bestel maar dan...dan heb je m in ieder geval in huis
We hebben het er morgeavond wel ff over. Moet even kijken hoe hier alles looptHaas schreef:das prima
zal m er ff voor je infrotten dan..
Kan m zaterdagavond ff snel af komen geven, moet toch die kant op, maar moet wel meteen weer gaan..
Tja uhhhh 4 passen er met een beetje passen en meten nog wel in hoor...maar ik weet niet wat Gabri van plan is!? Wordt anders wel beetje krap ben ik bangMaarten Minkjan schreef:Is je kamer wel groot genoeg Marieke? Anders moeten we toch nog even zien o f we een plekkie onder de brug kunnen vinden?Frits schreef:Saturdaynight Stap Avond!!
Oké, het gaat de 25e worden omdat dan de meesten kunnen.
Zaterdag 25 maart
- Marieke
- Paul (1916) (logeert bij marieke, toch? )
- Paul (het rode ding)
- Gabri
- Martijn
- Monica (zoekt nog een slaap-plekkie)
- Maarten
- Maarten M (slapen)
- Frits (slapen)
Gezellig met zn allen bij marieke
@ Marieke: PS: Ik had het volgens mij nog niet officieel aan je gevraagd, maar is er daarzo bij jou ook nog een slaapplekkie voor mij?
Hey das opzich wel een idee...de boel een beetje verdelen:D Niet dat ik jullie niet in m'n kamer wil hebben hoor, maar is nét wat comfortabeler haha!+Clio16v+ schreef:paul en/of martijn kunnen ook wel bij mij terecht, moet je wel op de bank slapen of je eigen zooi meenemen
zorg ik wel voor wat broodjes met knakworstjes...
alleen?-Marieke- schreef:haha ook goedAls ze het maar dan als ik hoog, droog en veilig in m'n hoogslaper lig
:P
Het was zeker goed te doen! We waren met z'n 5'en en gelukkig hadden we VIP kaarten gehad van Marco. Echt relaxed! Scheelde weer wat tijd aan de deur en het was fucking koud!Haas schreef:Waar ik zaterdag was...ja, btje verkaaid allemaal gegaan...lang verhaal. Sorry, had ff moeten laten weten dat ik er niet meer zou zijn, maar ja, na ruzie denk je daar niet echt 123 aan
Was je er met een groep? en was t cool?
@Paul, geen idee nog... geen geld, zin